Rewolucja ESG. Zaprojektuj zrównoważoną ofertę usług, która odpowie na potrzeby klientów Twojej agencji

O szkoleniu

Transformacja biznesu na zrównoważony rozwój staje się faktem, a firmy w Polsce czeka w najbliższym czasie rewolucyjna zmiana, która skutkować będzie zmianami w kompleksowym myśleniu o biznesie oraz potrzebach konsumentów. Modele biznesowe będą się zmieniać na takie, które zaczną odpowiadać na potrzeby społeczne i środowiskowe, przez co będą w stanie odpowiadać coraz bardziej świadomym potrzebom konsumentów oraz coraz bardziej „zielonym” oczekiwaniom inwestorów. Jednocześnie zaczną spełniać standardy jakie wprowadzają regulacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, które dynamicznie wprowadza UE. Podczas szkolenia przekażę praktyczną wiedzę o tym, czym tak naprawdę jest „rewolucja ESG”, w jaki sposób branża badawcza może wspomóc swoich klientów w sprostaniu licznym wyzwaniom, a jednocześnie zmieniać siebie w „zielonym” kierunku i projektować oferty usług w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy o ESG
  2. Zrozumienie sytuacji Klientów, którzy są pod rosnącą presją regulacyjną.
  3. Zapoznanie z kluczowymi regulacjami UE w tym obszarze.
  4. Poszerzenie wiedzy z greenwashingu i regulacji, które dotyczą odpowiedzialnej i etycznej komunikacji z konsumentami w zrównoważonej transformacji.
  5. Praktyczne podejście do projektowania swoich usług, uwzględniających idee zrównoważonego rozwoju.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest kierowane do osób, które interesują się ESG lub już zajmują się projektami z obszaru zrównoważonego rozwoju, a chciałyby usystematyzować swoją wiedzę, „wejść w buty” Klientów i lepiej poznać ich potrzeby, również wynikające z presji regulacyjnej, i na tej podstawie wzmocnić lub zaprojektować nowe usługi.

Program szkolenia

  1. Rewolucja ESG: krótkie wprowadzenie do tematu zrównoważonego rozwoju.
  2. Co dla Klientów oznacza rewolucja ESG?
    W tej części zajmiemy się Klientem i skalą zmian oraz wyzwań i obowiązków jakie go czekają w transformacji biznesu na zrównoważony rozwój czyli przede wszystkim regulacjami EU (CSRD, ESRS, CSDDD), rosnącym zainteresowaniem inwestorów w tym obszarze oraz fundamentalnymi zmianami dotyczącymi komunikacji w tym ochronie konsumentów w transformacji na zrównoważony rozwój.
  3. Jak zarządzać ESG w organizacji?
    W tej części zajmiemy się wprowadzeniem do organizacji strategicznego podejścia do zarządzania zrównoważonym rozwojem, w tym wykorzystaniem badań, danych, istotnością edukacji i komunikacji dla tych procesów.
  4. Komunikacja w ESG.
    W tej części przyjrzymy się raportowaniu oraz etyce i wiarygodności przekazów w komunikowaniu o zrównoważonych działaniach firmy oraz jej usługach i produktach oraz nadchodzących regulacjach w tym obszarze.
  5. Czy Twoja firma jest gotowa na rewolucję ESG?
    Część praktyczna podczas której poruszymy zarówno kwestie tego czy uczestnicy maja już w swojej ofercie zrównoważone usługi, czy dysponują wiedzą o ESG w organizacji, czy ich firmy podejmują własne działania i wdrażają ESG?
  6. Jakie usługi ESG możesz zaproponować swoim klientom?
    Część praktyczna, w której postaramy „zdiagnozować” na jakie potrzeby klientów mogą odpowiedzieć firmy uczestników szkolenia.

Czas trwania

2 dni: 09:00-16:30

Prelegenci

Marta Kukowska

Ekspertka ESG

Z wykształcenia prawniczka i PR-owiec, od zawsze po „społecznej stronie mocy”. Współpracowała z instytucjami publicznymi (m.in. z Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich, Urzędem Miasta St. Warszawy i PFRON), sektorem kultury (m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Muzeum Emigracji w Gdyni). Inicjatorka i autorka programu „Wolontariat w kulturze”, Narodowego Centrum Kultury. Doświadczenie w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu i ESG zdobywała w branżach: FMCG, retail, odpadowej, recyklingowej i hazardowej. Współpracowała z Grupą Eurocash i Totalizatorem Sportowym. Obecnie w Stena Recycling odpowiada za obszar ESG.  Autorka i współautorka publikacji o tematyce związanej z odpowiedzialnością społeczną: „Przepisu na wolontariat ”, podręczników dla przedsiębiorców: „W Twoim odpowiedzialnym sklepie. Dlaczego warto prowadzić biznes odpowiedzialny społecznie? ”, „Szanuje nie marnuję. Podręcznik odpowiedzialnego przedsiębiorcy i pracownika ”, wspierający kompleksowe zarządzanie food waste w branży handlowej oraz „Business Social Impact. Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii, praktyce, liczbach i case studies”, która jest rozwinięciem rozważań o społecznej odpowiedzialności biznesu podczas Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT 2023. Współautorka i prowadząca SUSCASTÓW  podcastu Kantar Polska o zrównoważonym rozwoju.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 02.04.2024
1 699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!