O szkoleniu
Cel szkolenia
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi realizację następujących celów:
-Przygotowanie uczestników do prawidłowego rozliczenia i realizacji projektów unijnych w systemie SL2014 w Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Udział w zajęciach pozwoli na zdobycie praktycznych umiejętności obsługi systemu SL2014.
-Przekazanie Uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki pozwalające na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów.
Korzyści dla uczestników
-ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
-możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020;
-zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących obsługi systemu SL2014.
Grupa docelowa
-główni księgowi,
-pracownicy administracji publicznej i samorządowej,
-osoby zarządzające, koordynujące i rozliczające projekty unijne,
-kierownicy działów finansowo-księgowych,
-członkowie zespołów projektowych,
-osoby, które planują aplikować o środki finansowe w Perspektywie Finansowej 2014-2020,
-osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do pracy w systemie SL2014
- Kto nadaje i cofa uprawnienia dla osób upoważnionych do działania w systemie?
- Kiedy mogę zacząć działać w systemie?
- Logowanie do systemu
- Omówienie poszczególnych zakładek SL20
2. Zakładanie konta e-PUAP przez osoby upoważnione przez Beneficjenta i partnerów
3. Prowadzenie sprawozdawczości projektu
- Utworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
- Zbiorczy harmonogram płatności w projektach partnerskich
4. Personel projektu a SYSTEM SL2014
5. Uczestnicy projektu
6. Zamówienia publiczne a system SL2014
- Zgłaszanie informacji o ogłoszeniach zw. z zamówieniami publicznymi wraz z załącznikami
- Przesłanie informacji o podpisanych kontraktach wraz z załącznikami
7. Przygotowanie wniosku o płatność – warsztat praktyczny.
- Rejestracja wniosku o płatność - rodzaje wniosków o płatność w systemie SL2014 (zaliczkowy, refundacyjny, rozliczeniowy, sprawozdawczy, końcowy)
- Uzupełnienie wniosku o płatność
uzupełnienie postępu rzeczowego
uzupełnienie postępu finansowego, w tym zestawienia dokumentów, wydatków rozliczonych ryczałtowo, ewentualnych zwrotów, źródeł finansowania wydatków, rozliczenia zaliczek, postępu finansowego, ewentualnego dochodu
- Obsługa wniosku o płatność:
jak składać wniosek o płatność w systemie SL2014?
procedura wycofania wniosku o płatność
procedura poprawy wniosku o płatność i ponowne złożenie wniosku,
korekta wniosku o płatność przez opiekuna projektu
- Wnioski o płatność w partnerstwie – czym się różnią, jak przygotowywać częściowy i zbiorczy wniosek o płatność.
8. Podsumowanie szkolenia:
- dyskusja końcowa,
- konsultacje indywidualne
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176