Rozliczanie projektów unijnych w perspektywie 2021-2027

O szkoleniu

Szkolenie w zakresie rozliczania projektów unijnych w perspektywie 2021-2027 jest dedykowane osobom zaangażowanym w realizację projektów finansowanych przez Unię Europejską, zapewniając im niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie prawidłowej weryfikacji oraz rozliczania poniesionych kosztów. Uczestnicy zdobędą kompleksowe zrozumienie przepisów prawnych oraz procedur sprawozdawczych, co umożliwi im skuteczną realizację projektów i uniknięcie ewentualnych korekt finansowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie dostarczy uczestnikom specjalistycznej wiedzy z zakresu rozliczania wydatków w ramach perspektywy 2021-2027. Praktyczna wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli na realizację wydatków dotyczących projektu zgodnie z wytycznymi, niwelując ryzyko zwrotu dotacji.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest adresowane do osób rozpoczynających swoją przygodę z projektami oraz tych, którzy już na co dzień zajmują się realizacją projektów unijnych. Zapraszane są osoby z jednostek samorządowych, przedsiębiorstw oraz zewnętrzni koordynatorzy projektów. Szkolenie dedykowane jest także kadrze zarządzającej projektami, poszukującym pracy w obszarze zarządzania projektami unijnymi oraz przedsiębiorcom realizującym lub planującym realizację projektów.

Program szkolenia

Kwalifikowalność wydatków w perspektywie 2021-2027

- kategorie kosztów kwalifikowalnych

- kwalifikowalność wydatków – ramy czasowe, zasada konkurencyjności, PZP, udzielanie zamówień, wybór wykonawców, zamówienia o wartości do 20 tys. zł netto, zamówienia o wartości od 20 tys. zł netto do 50 tys. zł netto, zamówienia o wartości powyżej 50 tys. zł netto, koszty osobowe w projektach unijnych, kwalifikowalność podatku VAT, koszty niekwalifikowalne, koszty pośrednie, uproszczone metody rozliczania wydatków, crossfinancing,

- wkład własny i jego rozliczanie

- wkład finansowy i niepieniężny

- dokumentowanie poniesionych wydatków

- środki trwałe

- wartości niematerialne i prawne

- trwałość projektu

Sprawozdawczość.

- sprawozdawczość projektów – wnioski sprawozdawcze, wnioski o płatność, załączniki do wniosku o płatność, system SL2014

- prawidłowe opisywanie dokumentów księgowych niezbędnych do złożenia do wniosku o płatność

Czas trwania

16 h lekcyjnych, 9.00 -15.00

 

Prelegenci

Coach, trener i praktyk w zakresie realizacji projektów dofinansowanych z UE. Koordynowała projekty od pomysłu do rozliczenia dotacji, co pozwoliło na zdobycie doświadczenia w pracy przy projektach tzw. miękkich i infrastrukturalnych w ramach perspektywy finansowej 2007-2013, 2014-2020 oraz 2021-2027 (RPO WP, FEP, EFS, POPC, POIŚ, POIG, POWER, PFRON, PWT PL-RU, PWT LT - PL – RU, URBACT III i inne).

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Ukończone studia podyplomowe z pedagogiki, doradztwa zawodowego i coachingu.

Posiada 15 letnie doświadczenie w pracy jako trener. Pracuje warsztatowo, prowadzi coaching i mentoring m.in. pomaga przedsiębiorcom w zakładaniu i dofinansowaniu działalności gospodarczej, rozwoju firm i tworzeniu nowych produktów.

Jest również facylitatorką metody Job Crafting oraz Design Thinking. Prowadzi konsultacje w zakresie poprawy jakości pracy w organizacji. Pasjonuje się kryzysami i wartościami jakie przynoszą jednostce i organizacji. Jest konsultantem i mentorem i kryzysowym.

Prowadząc szkolenia łączy swoją wiedzę praktyczną z metodami coachingowymi. Uczestnicy szkoleń nie tylko zwiększają swoje kompetencje, ale również wychodzą zainspirowani do zmian i dalszego rozwoju.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery
Platforma ClickMeeting, wymagania: dostęp do Internetu, dostęp do mikrofonu i głośników, ewentualnie dostęp do kamery

Rejestracja

Cena 1
730
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 5.48% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.85% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 8.22% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 9.59% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ATAI Marcin Sobota
  • Ulica i nr: Kącka 14
  • Kod pocztowy: 05-462
  • Miejscowość: Wiązowna
  • Numer NIP: 5321776304

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ATAI Marcin Sobota
05-462 Wiązowna, Polska Kącka 14

Organizator

ATAI Marcin Sobota
05-462 Wiązowna, Polska
Kącka 14
woj. mazowieckie
Firma All Training and IT zajmuje się organizacją szkoleń otwartych oraz zamkniętych. Nasze szkolenia zawsze są przygotowywane pod indywidualne potrzeby klienta. W roku 2012 zostaliśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!