Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/rozmowa-oceniajaca-i-trudne-rozmowy-z-pracownikami-75721-id36

Informacje o szkoleniu

  • Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami


    ID szkolenia: 75721
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel***** Radisson Blu
    Ogrodowa 12
    61-821 Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    ul. Podłączne 31
    30-218 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.  
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu

Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady

Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji
w zespole na płaszczyźnie szef - pracownik

Efektywnie budować relacje w swoich zespołach

Udzielać informację zwrotną

Szkolenie skierowane jest do:

osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Program szkolenia:

MODUŁ I. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE SZEFA
Moduł ten ma przedstawić podstawowe zasady komunikacji i uwrażliwić uczestników na procesy komunikacyjne i różnorodność stylów komunikacyjnych. 

  1. Pytania i parafrazy
  2. Aktywne słuchanie
  3. Rola emocji w prowadzeniu rozmów
  4. Expose szefa
  5. Budowanie autorytetu
  6. Style komunikacyjne i odwoływanie się do „Dorosłego” pracownika

MODUŁ II. CODZIENNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
To praktyczny moduł poświęcony zasadom prowadzenia rozmów, schematom i narzędziom, które ułatwiają porozumienie i przeprowadzenie, czasem stresujących, rozmów. 

  1. Nagradzanie
    • Budowanie atmosfery
    • Zyski menedżera w obszarze nagradzania
  2. Karanie
    • Stopniowanie komunikatu
    • Konsekwencja  warunek konieczny
  3. Informacja zwrotna
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej
    • Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
    • Pozytywna i negatywna informacja zwrotna

MODUŁ III. ROZMOWA JAKO ELEMENT SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH
Ten moduł odwołuje się do systemu ocen pracowniczych, a dokładniej do aspektu tychże ocen jakim jest sama rozmowa. Rozmowa oceniająca może bowiem ułatwić relację, pozwolić lepiej zrozumieć pracownika i szefa, a także zmotywować pracownika. 

  1. Przeszkody w skutecznym ocenianiu - jak je pokonywać
  2. Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
  3. Rozmowa oceniająca - etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
  4. Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery

MODUŁ IV. DELEGOWANIE ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  1. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  2. Elementy, które można delegować
  3. Granice delegowania
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
  6. Komunikacja w procesie delegowania
  7. Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu

Informacje o prelegentach:

ALEKSANDRA CHRAPKO

Dlaczego szkolę?

Ponieważ teoria nie jest wystarczająca, a szkolenia dają możliwość przełożenia jej na praktyczne rozwiązania. Cieszy mnie, gdy uczestnicy po szkoleniu zostają wyposażeni w konkretne narzędzia, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy. Po każdym szkoleniu, zachęcam do skorzystania w życiu zawodowym z przynajmniej jednej poznanej metody/ narzędzia - bo wiem, że wszystkiego od razu nie uda się wdrożyć, ale dla tej jednej rzeczy, która sprawi, że będzie łatwiej - warto było poświęcić swój czas.

Dla mnie osobiście, takie spotkania są również okazją do realizowania mojej pasji - przekazywania wiedzy i bycia wśród ludzi.

Doświadczenie

Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.

Obszary specjalizacji

W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
  • rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
  • podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta

Moje najciekawsze szkolenie

Oczywiście każde spotkanie z nowymi ludźmi jest ciekawe i niepowtarzalne. Spośród wielu sytuacji szkoleniowych, szczególnie jedna utkwiła mi w pamięci. Było to szkolenie dla kadry zarządzającej, jednej z firm branży usługowej. Tak się złożyło, że większość uczestników była dużo starsza ode mnie. Oczywiście nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu, niemniej jednak kontakt z wieloletnimi, doświadczonymi pracownikami jest zawsze pewnego rodzaju wyzwaniem, i wzbudza zrozumiały respekt. Po zakończeniu szkolenia, podszedł do mnie jeden z uczestników mówiąc, iż dobrze jest, że są młode osoby, które potrafią uczyć, a nie pouczać. Dodał także, że szkolenie wskazało mu kolejne obszary, w których może się rozwijać. Ta sytuacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że zawsze jest czas na doskonalenie, a moja praca ma sens.

Hobby

Interesuję się tańcem, szczególnie towarzyskim, który przez 10 lat trenowałam. Zimą jeżdżę na nartach. Uwielbiam podróżować, zwłaszcza do krajów, w których nie brakuje słońca i ciepła ;-)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1580 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami