O szkoleniu
Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
- przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
- prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
- zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji
w zespole na płaszczyźnie szef - pracownik - efektywnie budować relacje w swoich zespołach
- przekazywać informację zwrotną
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Program szkolenia
MODUŁ I. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE SZEFA
Moduł ten ma przedstawić podstawowe zasady komunikacji i uwrażliwić uczestników na procesy komunikacyjne i różnorodność stylów komunikacyjnych.
- Pytania i parafrazy
- Aktywne słuchanie
- Rola emocji w prowadzeniu rozmów
- Expose szefa
- Budowanie autorytetu
- Style komunikacyjne i odwoływanie się do „dorosłego” pracownika
MODUŁ II. CODZIENNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
To praktyczny moduł poświęcony zasadom prowadzenia rozmów, schematom i narzędziom, które ułatwiają porozumienie i przeprowadzenie, czasem stresujących, rozmów.
- Nagradzanie
- Budowanie atmosfery
- Zyski menedżera w obszarze nagradzania
- Karanie
- Stopniowanie komunikatu
- Konsekwencja warunek konieczny
- Informacja zwrotna
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
- Pozytywna i negatywna informacja zwrotna
MODUŁ III. ROZMOWA JAKO ELEMENT SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH
Ten moduł odwołuje się do systemu ocen pracowniczych, a dokładniej do aspektu tychże ocen jakim jest sama rozmowa. Rozmowa oceniająca może bowiem ułatwić relację, pozwolić lepiej zrozumieć pracownika i szefa, a także zmotywować pracownika.
- Przeszkody w skutecznym ocenianiu - jak je pokonywać
- Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
- Rozmowa oceniająca - etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
- Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery
MODUŁ IV. DELEGOWANIE ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników.
- Czynniki sukcesu w delegowaniu
- Elementy, które można delegować
- Granice delegowania
- Opory przeciwko delegowaniu
- Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
- Komunikacja w procesie delegowania
- Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
Czas trwania
I dzień: 10:00 - 17:00, II dzień: 09:00 - 16:00
DO UZGODNIENIA
Forma zajęć
Prelegenci
ALEKSANDRA CHRAPKO
Trener AVENHANSEN. Akredytowany Coach ICF (ACC) oraz Analityk Transakcyjny (TA101), realizujący indywidualne i zespołowe sesje coachingowe. Od wielu lat pracuje z biznesem, wspierając zespoły i ich pracowników, wykorzystując w pracy coachingowej podejście ACT (Acceptance and Commitment Training)
Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.
Doświadczenie
Posiadam dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych, coachingowych i doradczych dla firm produkcyjnych i usługowych, instytucji okołobiznesowych, a także urzędów.
Jestem współtwórczyną platformy rozwojowej dla liderów „Agile Leadership Tribe” oraz wykładam na kierunku Agile Leadership na Uniwersytecie SWPS
Obszary specjalizacji
- Team Coaching: budowanie i rozwijanie zespołów, zwiększenie zrozumienia w zakresie wspólnych wartości, zwiększenie poziomu samoorganizacji zespołu, poprawa komunikacji i poziomu kohezji zespołu, budowanie świadomości ról zespołowych w projekcie, wspieranie procesu budowania i rozwoju zespołów projektowych, zwiększenie motywacji i determinacji zespołów w zakresie realizacji wspólnych celów, Wsparcie w osiąganiu celów zespołu, usprawnienie współpracy zespołów, zrozumienie wzajemnych zachowań (analiza stylów myślenia i działania w zespole)
- Leadership Coaching: analiza stylów myślenia i działania liderów, praca nad wypracowaniem misji, wizji i wartości.
- Interwencje w zespołach: eliminowanie dysfunkcji pracy zespołowej, rozwiązywanie konfliktów, budowanie i rozwijanie zespołów, facylitacja.
Dlaczego szkolę?
Ponieważ teoria nie jest wystarczająca, a szkolenia dają możliwość przełożenia jej na praktyczne rozwiązania. Cieszy mnie, gdy uczestnicy po szkoleniu zostają wyposażeni w konkretne narzędzia, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy. Po każdym szkoleniu, zachęcam do skorzystania w życiu zawodowym z przynajmniej jednej poznanej metody/ narzędzia - bo wiem, że wszystkiego od razu nie uda się wdrożyć, ale dla tej jednej rzeczy, która sprawi, że będzie łatwiej - warto było poświęcić swój czas.
Dla mnie osobiście, takie spotkania są również okazją do realizowania mojej pasji - przekazywania wiedzy i bycia wśród ludzi.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
