O szkoleniu
Cel szkolenia:
- Poznanie zasad przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku, angażowanie do działań organizacji
- Przećwiczenie zasad komunikacji, związane z rozwiązywanie trudnych sytuacji i prowadzeniem trudnych rozmów
- Wzmacnianie umiejętności komunikacji poprzez ćwiczenie technik optymalnej komunikacji z trudnym „odbiorcą”
- Poznanie i przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, motywowanie do zmian zachowań i postaw
- Poznanie i przećwiczenie technik coachingowym możliwych do wykorzystania w codziennym działaniu menagera
Metody pracy:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, nakierowany jest na transfer wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników. Wykorzystane formy pracy z grupą:
- Mini wykłady
- Prezentacje i instruktaże narzędziowe
- Ćwiczenia indywidualne / grupowe
- Analiza studiów przypadków
- Rozwiązywanie zagadnień problemowych
- Praca warsztatowa
- Analiza dobrych praktyk
Szkolenie adresowane jest do osób sprawujących funkcje kierownicze
Program szkolenia
Moduł I
Zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników – jak zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich?
- Feedback codzienny, bieżący i cykliczny jako silny impuls do rozwoju zawodowego i podstawa do prowadzenia okresowych rozmów
- Udzielanie i otrzymywanie bieżącej informacji zwrotnej
- Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych
- Zasady i techniki wyrażanie szacunku i uznania
Moduł II
Narzędzia coachingowe dla menagera:
- Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod coachingowych w pracy menedżera.
- Model Dilsa – w pracy menedżera.
- Mapa to nie teren czyli konsekwencje tworzenia map w biznesie w tym ćwiczenie SMS (subiektywna mapa sytuacji).
- Inwentarz zasobów. Matryca aktywności. Czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
- Technika Benjamina Franklina czyli metoda wspierająca konsekwencje w planowaniu i działaniu.
- Metoda Kurta Vonneguta czyli jak osiągać więcej poprzez planowanie „od końca”.
- Technika Walta Disneya czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
Moduł III
Trudne sytuacje kierownicze i sposoby postępowania z różnymi osobowościami pracowników
- Diagnoza różnych osobowości pracowników i skuteczne sposoby działania
- Postawa roszczeniowa pracownika
- Agresją (jawna i ukryta) w trakcie rozmów
- „Negocjowanie” wynagrodzeń, ocen, itp
- Utrudnienia w obiektywizmie przekazywanych informacji, emocje
Moduł IV
Rozmowa oceniająco jako rozwojowa funkcja ewaluacji
- Zasady prowadzenia rozmów okresowych.
- Korzyści płynące z dobrze poprowadzonej rozmowy rocznej.
- Najczęściej popełniane błędy podczas dokonywania oceny okresowej
- Tworzenie scenariusza rozmów oceniających i planów rozwojowych
- Partycypacyjna metoda ustalania celu
- Definiowanie kryterium sukcesu
- Przypisywanie wag w przypadku kilku zadań
- Ocena
- Rolę oceny pracowników, jako narzędzie efektywnego kierowania ludźmi.
Moduł V
Rozmowa oceniająca z wykorzystaniem narzędzi coachingowych
- Metody i techniki rozwijania kluczowych umiejętności komunikacyjnych.
- Aktywne słuchanie czyli słuchać a słyszeć podczas coachingu.
- Ćwiczenie sztuki zadawania skutecznych pytań.
- Rozmowy coachingowe w procesie rozwoju pracowników.
Czas trwania
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
Prelegenci
Trener biznesowy, konsultant HR, coach ICF , mentor kryzysowy, asesor AC/DC
Doświadczony menadżer ZZL (Pepsico-Poland, Szlenkier, SIMPLE, Plastics Group). Na zajmowanych stanowiskach była odpowiedzialna za wdrażanie polityki personalnej firm, rekrutację i selekcję, diagnozowanie oraz promowanie pracowników, określanie potrzeb szkoleniowych i planowanie „sukcesji” kadry. Doświadczony i certyfikowany trener biznesu (Akademia Trenerów Biznesu SET). Specjalista z zakresu NLP (Practitioner in the Art of NLP, Business Practitioner in the Art of NLP, Master NLP).
Specjalizuje się w obszarach związanych z oceną pracowników, metodą diagnostyczną AC/DC, systemami wynagrodzeń i motywacji, rekrutacją, selekcją i adaptacją personelu, zarządzaniem szkoleniami, controlingiem personalnym. Prowadzi także szkolenia z tematyki przywództwa, rozwoju umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, zarządzania zmianą.
Certyfikaty:
- Certyfikat Coacha/Mentora Kryzysowego (CMK5/05/IPTK/2021)
- Certyfikat Coacha Biznesu NOVO™ (XIV-WAW/02) akredytowany przez ICF (International Coach Federation)
- Certyfikat I stopnia Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach (1195/2018)
- Certyfikat Trenera Biznesu Akademii Trenerów Biznesu SET
- Certyfikat Practitioner in the Art of NLP
- Certyfikat Master NLP
- Certyfikat testu psychometrycznego Facet5
- Certyfikowany Asesor Akademia Asesora Ernst & Young
- Certified Assessor for Assessment & Development Centre IBD Business School
- Certyfikat Nowoczesne Metody Zarządzania projektami HR (Agile, Lean, Design Thinking)
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Kompetea Sp. z o.o. stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu i zobowiązanie do uiszczenia umówionej opłaty z tytułu uczestnictwa.
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym na potrzeby udziału w szkoleniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Kompetea Sp. z o.o. informacji niezbędnych do realizacji szkolenia, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.)
- Zgłoszenie się na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń i webinarów Kompetea Sp. z o.o., za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) oraz na wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego
- W przypadku osób zgłaszających się z ramienia firm i Instytuacji Administracji Publicznej opłata za szkolenie następuje przelewem w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia, na wskazane na fakturze konto bankowe. Fakturę przekażemy zgłaszającemu mailowo po szkoleniu.
-
Płatność przed szkoleniem obowiązuje w przypadku:
Osób prywatnych, Firm, które we wcześniejszej współpracy zalegały z opłatą za faktury, Firm i osób widniejących w spisie Krajowego Rejestru Długów Zakładów będących w upadłości
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest na 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora o rezygnacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na piśmie. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za szkolenie.
- Brak udziału w szkoleniu nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Umożliwiamy bezpłatne jednorazowe przeniesienie zgłoszenia na inny termin tego samego szkolenia (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystanie wpłaconej kwoty na inne nasze szkolenie pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi w części bądź całości.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Kompetea Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ludwika Rydygiera 8
- Kod pocztowy: 01-793
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5223008314