Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

O szkoleniu

Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki zawodowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Trening, poprzez doświadczenia pokazuje także jak ludzie na siebie oddziałują i co na to wpływa. Dzięki temu osiągasz rezultaty!

Jjeśli już wiesz, że chcesz:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
  • wyeliminować nieskuteczne nawyki komunikacyjne
  • wpływać na zachowanie innych
  • budować swój wizerunek w oczach innych
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.

Kto powinien wziąć udział?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
  • Jeśli chcesz dawać i przyjmować informację zwrotną
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać dobre relacje
  • Co możesz zrobić, aby budzić sympatię i zaufanie, dzięki komunikacji niewerbalnej
  • Chcesz wiedzieć jakie są twoje zasoby w zakresie komunikacji
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą
  • Chcesz umieć naprawdę słyszeć
  • Odpowiadać na trudne pytania
  • Chcesz porozumiewać się z pewnością siebie i asertywnie

Program szkolenia

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ SPOSOBEM NA BUDOWANIE REACJI

Po tym module będziesz świadomy znaczenia komunikacji dla budowania relacji z innymi. Będziesz potrafił rozpoznawać bariery, czyli zachowania komunikacyjne wzbudzające opór i tworzące klimat napięcia oraz je eliminować.

  • Wielopoziomowość w komunikowaniu się, czyli relacja i treść.
  • Eliminowanie barier w komunikacji i wykorzystywanie skutecznych metod.
  • W jaki sposób uproszczenia utrudniają porozumiewanie się i co można z tym zrobić?

MODUŁ II. BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU W OCZACH INNYCH – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

Po tej części będziesz umiał zarządzać swoim przekazem niewerbalnym, składającym się z wielu elementów. Doświadczysz siły ciała, będziesz czuć się i działać pewniej. Będzie to widać po Twoim ciele, po tym jak go używasz. Dzięki wskazówkom będziesz budować profesjonalny wizerunek zawodowy.

  • Co to jest wizerunek i co mówisz innym na swój temat – nawet nieświadomie
  • Rola wizerunku w życiu zawodowym
  • Budowanie autorytetu zawodowego w oparciu o własne zasoby
  • Elementy komunikacji niewerbalnej decydujące o wizerunku i ułatwiające budowanie relacji
  • Spójność różnego rodzaju komunikatów
  • Jak świadomie używać ciała i głosu do wzmocnienia przekazu

MODUŁ III. WYKORZYSTANIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ

W tej części dowiesz się jak w praktyce zastosować strategie komunikacyjne, aby budować porozumienie a nie antagonizować. Jak porozumiewać się z osobami odmiennymi od ciebie. Nauczysz się wyrażać w precyzyjny sposób.

  • 6 kluczowych strategii komunikacyjnych istotnych z punktu widzenia budowania porozumienia i rozwiązywania problemów
  • Oceny vs fakty – co wpływa na przekłamania rzeczywistości i jak je eliminować?
  • Przekazywanie informacji i instrukcji, precyzja wypowiedzi
  • Jak wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz? Odsłona intencji
  • Jak zapobiegać konfliktom i nieporozumieniom – język potrzeb. Interes czy stanowisko – psychologiczne mechanizmy osiągania celów
  • Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie

MODUŁ IV. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI SŁUCHANIA I WSPÓŁPRACY

Po zakończeniu tego modułu będziesz miał w ręku zestaw narzędzi, które pozwolą ci efektywnie słuchać oraz pracować pytaniami. • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.

  • 4 poziomy słuchania
  • Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji
  • Parafraza potrzeb, podstawowe oraz mniej znane funkcje parafrazy
  • Pytania jako narzędzie rozumienia, rozwiązywania problemów oraz budowania relacji
  • Podsumowywanie, odzwierciedlanie – pozostałe narzędzia słuchania

MODUŁ V. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ

W tym module skupimy się na poznawaniu, doświadczaniu kompetencji inteligencji emocjonalnej, dzięki czemu będziesz potrafił wykorzystać ją do budowania dobrych relacji.

  • Czym jest inteligencja emocjonalna?
  • Jak rozwijać inteligencję emocjonalną?
  • Lepsze rozumienie siebie oraz swojego wpływu na współpracowników
  • Przyczyna niezrozumienia emocji jako wynik mylenia emocji z myślami
  • Jak rozpoznawać i zmieniać stan emocjonalny innych

MODUŁ VI. DOBRA KOMUNIKACJA TO ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Wyeksponujemy techniki asertywne, zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych, rozpoznasz, które ze zniekształceń poznawczych blokują twoją asertywność.

  • Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji.
  • Analiza transakcyjna w relacjach – stany ego jako źródła konfliktów. Dostajesz to o co zadbasz, a nie to czego oczekujesz.
  • Komunikat Ja jako baza zdrowej komunikacji.
  • Zniekształcenia poznawcze blokujące asertywność.
  • Praktykowanie asertywnego dialogu przy użyciu technik asertywnych.

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec.

  • Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

Czas trwania

2 dniI dzień: 10:00-17:00, II dzień 09:00-16:00

Prelegenci

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka  zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

 

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online
Hotel**** SCANDIC

Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 580
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Warunkiem udziału w szkoleniu jest uregulowanie płatności do min. 7 dni przed szkoleniem
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!