Rozwój kompetencji menadżerskich

O szkoleniu

Praca szefa, menadżera lub lidera we współczesnych organizacjach wymaga ciągłego dbania o jakość i efektywność pracy zespołu, elastycznego wprowadzania zmian i reagowania na nieprzewidziane trudności. Z jednej strony odpowiada on na oczekiwania płynące „z góry”, z drugiej strony płyną naciski dotyczące płacy i zakresu pracy ze strony współpracowników i pracowników, wreszcie z trzeciej strony pojawia się presja klientów zarówno zewnętrznych – końcowych jak i wewnętrznych z pozostałych działów firmy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

  1. Proponujemy sprawdzony program rozwoju, pozwalający uczestnikom z większą stanowczością i  skutecznością kierować zespołem. Ułatwiający im prace z ludźmi i dający konkretne narzędzia, aby szybciej i bez nadmiernych emocji osiągać zakładane cele.
  2. W trakcie szkolenia omówimy wyzwanie jakim jest  bycie osobą wyawansowaną z zespołu, która w nowej roli musi wymagać, egzekwować i kierować swoimi niedawnymi kolegami z zespołu.
  3. Dowiesz się jak świadomie zarządzać, budować relację z zespołem, dbać o wysoką motywację, czy rozwiązywać trudności interpersonalne, bez których niemożliwym jest osiągnięcie wysokiej efektywności zespołu, a tym samym sprawną realizację celów.
  4. Na koniec odpowiemy sobie na pytanie: Jak zatem sprawnie i najmniejszym kosztem zadbać o siebie jako szefa i zespół, aby usprawnić codzienną pracę?
Kto powinien wziąć udział?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Liderzy, teamliderzy, kierownicy, menagerowie.

Program szkolenia

Program szkolenia:                                                                

Moduł I Najważniejsze mechanizmy i narzędzia komunikacji.

  • Mechanizm projekcji. Reguła wzajemności. Zasada modelowania.
  • Nazywanie celu interwencji. Odsłanianie swoich intencji.
  • Aktywne słuchanie: pozycja, świadome stosowanie pytań, parafraz, odzwierciedlenia, prowadzenie rozmowy.

Moduł II Rozumienie motywów działania współpracowników.

  • Model stanowisko, kontekst, interesy. Umiejętność docierania i rozumienia motywów działań współpracowników.
  • Odnajdywanie i nazywanie własnych „motywów działania” – Dlaczego coś robię? Dlaczego na czymś mi zależy? Dlaczego czegoś oczekuję?
  • Uzasadnianie swoich decyzji w odniesieniu do interesów zespołu, firmy, własnych.

Moduł III Ustalanie, wprowadzanie i kontraktowanie reguł i zasad współpracy w zespole.

  • Moja wizja zespołu. Wartości, postawy i zachowania współpracowników sprzyjające realizacji mojej wizji.
  • Umiejętność wprowadzania reguł i zasad współpracy w zespole. Branie odpowiedzialności za swoje oczekiwania.
  • Expose? Kontraktowanie? Czy może wspólne wypracowanie? – różne sposoby budowania wizji i zasad współpracy w zespole.

Moduł IV Udzielanie wspierającej i korygującej informacji zwrotnej w konstruktywny i bezpieczny sposób.

  • Najczęstsze pułapki komunikacyjne związane z feedbackiem oraz opory przed dawaniem i przyjmowaniem feedbacku.
  • Różnica między komunikatami JA vs TY i inne kluczowe elementy rozwojowej informacji zwrotnej.
  • Algorytm informacji zwrotnej, funkcje i zastosowanie narzędzia. Trening w oparciu o realne przykłady.

 

PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POSIADAĆ WIEDZĘ W ZAKRESIE:

  • Kluczowych mechanizmów psychologii komunikacji
  • Technik udzielania informacji zwrotnej
  • Czynników wpływających na zaangażowanie i odpowiedzialność podwładnych
  • Zależności między rolą kolegi i przełożonego oraz efektywnego łączenia tych ról

PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFIĆ:

  • Komunikować się w sposób budujący zaufanie i współpracę
  • Stosować pytania i parafrazy w procesie poszukiwania porozumienia
  • Udzielić motywującej i korygującej informacji zwrotnej
  • Zakomunikować lub uzgodnić swoje standardy współpracy z zespołem.

Czas trwania

9:00 - 15:00, 2dni x 6h

Prelegenci

Adrian Janik-  Trener biznesu, psycholog, konsultant i terapeuta organizacji. Specjalizuje się w procesach rozwojowych dla menadżerów. Wspiera organizacje w planowaniu i skutecznym wdrażaniu zmian. Pomaga wypracowywać i osadzać efektywne standardy komunikacji, zarządzania  i obsługi klienta. Zespołom i jednostkom dostarcza wiedzy i umiejętności związanych  z kompetencjami osobistymi, menadżerskimi, komunikacją, relacjami oraz zespołowością. Wspiera szefów i liderów w skutecznym pełnieniu ich roli, a przez to budowaniu samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów.

Absolwent psychologii na UAM w Poznaniu. Trener od 2011 roku. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu SET oraz Akademię Trenera Biznesu Kontrakt. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów różnych szczebli, działów obsługi klienta i zespołów dążących do zwiększania skuteczności i efektywności komunikacji. Prywatnie zapalony podróżnik i biegacz. W wolnych chwilach odpoczywa z książką w ręku.

Prowadził dedykowane warsztaty i cykle szkoleniowe dla takich klientów jak. Grupa Allegro, Sanitec Koło, Geberit, Meble VOX, Ceneo.pl, Enea, PKN Orlen, Sun & Snow, Man Bus, IKEA Industry (Swedwood), Aquanet, Firestone Industrial Products, AVK Polska, DMG Mori, Wyższa Szkoła Bankowa, Volkswagen Group Polska, ProfiM, Nordan, G.EN Gaz Energia, Grupa OLX, Otomoto.pl, Verbicom, Owens-Illinois (O-I), Komplet Polska, Sest Luve, Fresh Logistics, Colquimica, Mondelez, Vetoquinol Biowet, Plastica, Eobuwie.pl, Hunter Douglas, HolidayCheck, Convert Paper, Schattdecor, PZU Everest, NorDan, Colours Factory, KAEM, Fresenius Medical Care, Exide Technologies, Cetes Cosmetics (Oriflame), Orange, Apart, SimEdu, Idemia Poland R&D, Asta-Net.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Rejestracja

Cena standardowa
1100,00
1 045
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 100 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Pełną interakcję z Trenerem oraz pozostałymi Uczestnikami, 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy, pracę w małych grupach szkoleniowych, sprawdzone metody i techniki szkoleniowe, możliwość wsparcia Trenera nawet po zakończonym szkoleniu .
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 4.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 4 osób
Zapisz się

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska ul. Półkole 46
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!