SALDEO SMART - optymalizacja i praktyczne wykorzystanie w Biurze Rachunkowym. Eksport do systemów księgowych, import z KSeF, integracja z programami księgowymi

O szkoleniu

Poznanie funkcjonalności SaldeoSMART w kontekście codziennej pracy biura rachunkowego. Uczestnicy nauczą się, jak automatyzować procesy, unikać błędów i oszczędzać czas. 

Kto powinien wziąć udział?
  • Właściciele i pracownicy biur rachunkowych.

Program szkolenia

I. Wprowadzenie – czym jest SaldeoSMART?

Krótkie omówienie funkcji i modułów systemu

Integracje z programami księgowymi (Comarch Optima, enova365, Symfonia i inne)

Korzyści dla biura rachunkowego i klientów biura

➡️ Korzyść: Poznanie ekosystemu i zrozumienie potencjału narzędzia dla poprawy organizacji pracy


II. Cyfrowy obieg dokumentów – automatyzacja w praktyce

Skanowanie i importowanie z KSeF dokumentów do systemu

Automatyczne rozpoznawanie danych z faktur (OCR)

Obieg dokumentów z klientem

Zadania

Archiwizacja dokumentów – jak utrzymać porządek i dostępność

➡️ Korzyść: Skrócenie czasu przetwarzania dokumentów o ponad 50%, eliminacja błędów ręcznego przepisywania


III. Panel Klienta – współpraca z klientem bez maili i telefonów

Wysyłka i odbiór dokumentów przez klienta

Przypomnienia, komentarze, statusy dokumentów

Uprawnienia i zakresy dostępu dla różnych użytkowników

➡️ Korzyść: Uporządkowana komunikacja z klientem i mniej czasu na „szukanie dokumentów”


IV. Eksport do systemów księgowych – integracja z programem księgowym

Mapowanie pól i schematów księgowania

Tworzenie dekretów i eksport do systemu ERP

➡️ Korzyść: Ograniczenie czasu wprowadzania danych nawet o 70% – zyski widoczne już po kilku dniach.


V. Zarządzanie zadaniami i workflow w biurze rachunkowym

Tworzenie i przypisywanie zadań zespołowi

Statusy dokumentów i śledzenie postępu

Zestawienia i statystyki zadań

➡️ Korzyść: Większa kontrola nad realizacją usług i mniejsze ryzyko pominięcia zadań


VI. Dokumenty, które „robią się same” – automatyzacja procesów

Automatyczne dekretacje (schematy)

Przypisanie kategorii kosztów

Cykliczne faktury i obsługa powtarzalnych zdarzeń

➡️ Korzyść: Automatyzacja powtarzalnych czynności i oszczędność czasu pracy księgowych


VII. Pytania i odpowiedzi + sesja praktyczna (mini warsztaty)

Praca na testowym koncie Saldeo

Przykład przesyłki faktury z OCR i eksportem do systemu księgowego

Odpowiedzi na pytania uczestników


Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Kluczowe wnioski

Checklisty wdrożeniowe i materiały dodatkowe


???? Materiały dodatkowe dla uczestników

Instrukcja: „10 funkcji SaldeoSMART, które skrócą Twoją pracę o połowę”

Szablon do onboardingu klienta do panelu Saldeo

Lista integracji i funkcji zależnych od posiadanego pakietu.

Czas trwania

10.00-15.00

Forma zajęć

Prelegenci

Ekspert systemów Optima, Enova, Saldeo

Doświadczona Księgowa, specjalista, wdrożeniowiec i praktyk w dziedzinie usprawniania pracy w systemach Optima, Enova, Saldeo ze znajomością wszystkich wad i zalet oprogramowania polskich producentów, zajmująca się pełną automatyzacją schematów księgowych, procesem wprowadzania dokumentów czyli wszystkim, co może ułatwić i przyspieszyć codzienne czynności księgowe z jednoczesnym eliminowaniem błędów. 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!