O szkoleniu
podniesienie poziomu pewności siebie uczestników w kontaktach zawodowych;
rozwinięcie w uczestnikach umiejętności swobodnego poruszania się w sytuacjach o charakterze oficjalnym;
wskazanie zasad poprawnego zachowania w trakcie powszechnych sytuacji związanych z życiem zawodowym - takich jak wymiana wizytówek, powitania, oficjalne wizyty;
zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir vivre'u funkcjonującymi w kontaktach zawodowych.
większa sprawność zachowania w relacjach zawodowych;
zapoznanie Uczestników z podstawowymi zasadami savoir vivre'u funkcjonującymi w kontaktach zawodowych;
podniesienie poziomu pewności siebie Uczestników szkolenia w kontaktach zawodowych, co wpłynie na usprawnienie ich codziennej pracy.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych, którzy w swojej pracy, mają częsty kontakt z ludźmi. Zarówno menadżer, urzędnik, doradca klienta, przedstawiciel handlowy czy specjalista na pewno znajdzie w nim wiele przydatnych informacji, które z powodzeniem wykorzysta podczas wywiązywania się z codziennych obowiązków. Prezentujemy Państwu warsztaty, dające możliwość pogłębienia i rozwinięcia zdolności interpersonalnych oraz wyćwiczenia poprawnych zachowań w sytuacjach zawodowych. Wszędzie tam, gdzie wizerunek osobisty odgrywa istotną rolę, nienaganne maniery i wiedza o tym, jakie zachowania są dopuszczalne, a jakie nie, staje się nieodzowna.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1.Wprowadzenie do tematu warsztatów.
2.Rola etykiety w życiu zawodowym (znaczenie znajomości zasad dobrego wychowania, kultura osobista, uprzejmość, punktualność, gafy).
3.Procedencja, tytułowanie (zasady pierwszeństwa prawej strony, wzajemności, miejsce honorowe).
4.Powitanie i przedstawianie się (jak się przedstawić, uścisk dłoni, ukłon, przedstawianie innych, zapoznawanie, wizytówki).
5.Profesjonalna i nienaganna autoprezentacja w różnych sytuacjach zawodowych (strój w pracy, dodatki, pierwsze wrażenia, elegancka kobieta, elegancki mężczyzna, najczęstsze uchybienia).
6.Wyjazdy służbowe oraz wizyty innych delegacji (przygotowanie planu wyjazdu służbowego, hierarchia miejsc w samochodzie, przedstawianie i tytułowanie gości).
7.Zasady prowadzenia rozmów (kultura wypowiedzi, mowa oficjalna i potoczna, aktywne słuchanie, komunikacja niewerbalna, przytakiwania, pytania, kontakt wzrokowy, dystans).
8.Rozmowy telefoniczne, telefon komórkowy.
9. Zasady korespondencji (korespondencja urzędowa, okolicznościowa, e-mail, fax).
10.Etykieta w pracy i sytuacjach codziennych (dobre obyczaje w firmie, kontakty zewnętrzne, przyjmowanie interesantów, spotkanie „w interesach”).
11. Podsumowanie warsztatów - zakończenie.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańsk
woj. pomorskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627