Szkolenie

Savoir-vivre w biznesie

O szkoleniu

Savoir-vivre to sztuka właściwego zachowania w różnych sytuacjach, dbania o to by to co robimy było nie tylko miłe dla nas ale także dla naszego otoczenia. Beata Tyszkiewicz, niekwestionowana dama polskiego kina, powiedziała: „Dama, to kobieta, która nie sprawia sobą kłopotu”. To zdanie absolutnie w całym jego znaczeniu możemy również zastosować mówiąc o dżentelmenach.

Wydaje się to oczywiste, jednak często spotykamy się w z sytuacjami, w których czujemy się niekomfortowo ze względu na czyjąś postawę. Nie zawsze też sami wiemy jak zachować się w sytuacji dla nas nowej.

Podczas szkolenia nauczą się Państwo nie tylko zachowywać stosownie do okoliczności. Ale również budowania swojego profesjonalnego wizerunku poprzez to jak mówimy, co mówimy oraz jak się zachowujemy i ubieramy oczywiście zawsze stosownie do sytuacji.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Nabierzesz pewności siebie w budowaniu oficjalnych relacji służbowych
  • Będziesz wiedział jak świadomie budować wizerunek w biznesie oraz skutecznie prowadzić autoprezentację zgodnie z zasadami  biznesowego savoir-vivre
  • Dowiesz się w jaki sposób  umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych
  • Zrozumiesz mechanizmy obowiązujące podczas oficjalnych sytuacji służbowych i zachowania partnerów biznesowych
  • Będziesz wiedział jak kreować wizerunek poprzez strój - znajomość zasad dress code
  • Nabędziesz umiejętność odczytania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program szkolenia

MODUŁ I. GŁÓWNE RÓŻNICE POMIĘDZY SAVOIR VIVRE TOWARZYSKIM A BIZNESOWYM

  1. Najczęściej popełniane błędy
  2. Omówienie najważniejszych zasad i różnic

MODUŁ II. KULTURA NARODOWA A ZASADY SAVOIR-VIVRE

  1. Czym jest kultura narodowa?
  2. Polska kultura narodowa
  3. Cechy charakterystyczne polskiej kultury i sposobu budowania relacji
  4. Cechy charakterystyczne dla wybranych kultur narodowych

MODUŁ III. ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE - ZASADA PRECEDENCJI

  1. Co to jest zasada procedencji, zasada dostosowania i zasada szacunku?
  2. Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  3. Tytułowanie podczas spotkań
  4. Przechodzenie na „TY” i skracanie dystansu w relacjach służbowych
  5. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek - jak to robić dobrze
  6. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

MODUŁ IV. ETYKIETA PODCZAS PRZYJMOWANIA GOŚCI I PODCZAS BYCIA GOŚCIEM

  1. Usadzanie gości w sali konferencyjnej, w restauracji i podczas oficjalnych przyjęć
  2. Zajmowanie miejsca w obcym gabinecie
  3. Kiedy wstajemy a kiedy nie musimy wstawać
  4. Anonsowanie się u Klienta
  5. Wręczanie kwiatów i prezentów
  6. Kultura zachowań przy stole

MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  2. Świadomość własnych mocnych i słabych stron
  3. Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z drugim człowiekiem
  4. Kultura języka - sztuka słowa w życiu zawodowym
  5. Small Talk - o tym jak prowadzić rozmowy kurtuazyjne
  6. Komunikacja niewerbalna- mowa ciała
  7. Strefa komfortu

MODUŁ VI. KREOWANIE WIZERUNKU

  1. Psychologia koloru w biznesie
  2. Dress code - ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
  3. Dobór stroju do sytuacji
  4. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
  5. Skróty na zaproszeniach - co nam mówią?

MODUŁ VII. BUDOWANIE AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTÓW

  1. Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań
  2. Słyszeć a słuchać - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów
  3. Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań
  4. Precyzyjne formułowanie komunikatów
  5. Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy
  6. Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej
  7. Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem

MODUŁ VIII. ROZMOWY TELEFONICZNE

  1. Zasady, o których należy pamiętać prowadząc służbową konwersację
  2. Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  3. Nieodebrane połączenia i oddzwanianie. Przerwane rozmowy
  4. Najczęściej popełniane faux-pas podczas rozmów telefonicznych

MODUŁ IX. NETYKIETA - CZYLI ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W INTERNECIE

  1. Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  2. Precedencja w korespondencji elektronicznej
  3. Najczęściej popełniane błędy
  4. Budowa i forma korespondencji elektronicznej

Czas trwania

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych. Członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.

Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:

  • Strategicznych aspektów zarządzania; 
  • Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji; 
  • Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych; 
  • Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Autor referatu i prelegent podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Temat pracy: „Innowacyjna gospodarka, a kultura uczenia się przez całe życie”.

Od 2014 roku wykładowca dwóch przedmiotów z zakresu historii mody i wpływu kultury, historii i warunków gospodarczo-geograficznych na strój, na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.

Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Trener biznesu współpracujący ze Startup Gdynia oraz Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

Konsultant i doradca biznesowy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania firmą, wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników, pozyskiwania funduszy unijnych na rozwój przedsiębiorstwa. Opracowywanie strategii biznesowych, planów marketingowych, wyznaczania celów strategicznych i wdrażania systemu zarządzania przez cele.

 

Obszary specjalizacji:

Trener biznesu z zakresu: przywództwa, zarządzania sytuacyjnego, zarządzania przez cele, zarządzania projektami, zarządzania zespołem, wystąpień publicznych, komunikacji kryzysowej, marketingu wizerunku, budowania zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.

Gdzie i kiedy

Gdańsk 10 - 11 czerwca 2021
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 3 - 4 września 2020
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
1280 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Weź udział

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!