Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/savoir-vivre-w-biznesie-74129-id36

Informacje o szkoleniu

  • Savoir-vivre w biznesie


    ID szkolenia: 74129
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** AMBER
    Powstańców Warszawskich 45
    80-165 Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Savoir-vivre to sztuka właściwego zachowania w różnych sytuacjach, dbania o to by to co robimy było nie tylko miłe dla nas ale także dla naszego otoczenia. Beata Tyszkiewicz, niekwestionowana dama polskiego kina, powiedziała: „Dama, to kobieta, która nie sprawia sobą kłopotu”. To zdanie absolutnie w całym jego znaczeniu możemy również zastosować mówiąc o dżentelmenach.

Wydaje się to oczywiste, jednak często spotykamy się w z sytuacjami, w których czujemy się niekomfortowo ze względu na czyjąś postawę. Nie zawsze też sami wiemy jak zachować się w sytuacji dla nas nowej.

Podczas szkolenia nauczą się Państwo nie tylko zachowywać stosownie do okoliczności. Ale również budowania swojego profesjonalnego wizerunku poprzez to jak mówimy, co mówimy oraz jak się zachowujemy i ubieramy oczywiście zawsze stosownie do sytuacji.


Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z zasadami savoir-vivre w biznesie i opanowanie sztuki elastycznego ich stosowania. Pokazanie uczestnikom jak swoją postawą wzbudzać szacunek oraz budować wizerunek kulturalnej i pewnej siebie osoby, niezależnie od sytuacji w jakiej się znajdzie.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Nabierzesz pewności siebie w budowaniu oficjalnych relacji służbowych

Będziesz wiedział jak świadomie budować wizerunek w biznesie oraz skutecznie prowadzić autoprezentację zgodnie z zasadami  biznesowego savoir-vivre

Dowiesz się w jaki sposób  umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych

Zrozumiesz mechanizmy obowiązujące podczas oficjalnych sytuacji służbowych i zachowania partnerów biznesowych

Będziesz wiedział jak kreować wizerunek poprzez strój - znajomość zasad dress code

Nabędziesz umiejętność odczytania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych

Szkolenie skierowane jest do:

  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program szkolenia:

MODUŁ I. GŁÓWNE RÓŻNICE POMIĘDZY SAVOIR VIVRE TOWARZYSKIM A BIZNESOWYM

  1. Najczęściej popełniane błędy
  2. Omówienie najważniejszych zasad i różnic

MODUŁ II. KULTURA NARODOWA A ZASADY SAVOIR-VIVRE

  1. Czym jest kultura narodowa?
  2. Polska kultura narodowa
  3. Cechy charakterystyczne polskiej kultury i sposobu budowania relacji
  4. Cechy charakterystyczne dla wybranych kultur narodowych

MODUŁ III. ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE - ZASADA PRECEDENCJI

  1. Co to jest zasada procedencji, zasada dostosowania i zasada szacunku?
  2. Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  3. Tytułowanie podczas spotkań
  4. Przechodzenie na „TY” i skracanie dystansu w relacjach służbowych
  5. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek - jak to robić dobrze
  6. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

MODUŁ IV. ETYKIETA PODCZAS PRZYJMOWANIA GOŚCI I PODCZAS BYCIA GOŚCIEM

  1. Usadzanie gości w sali konferencyjnej, w restauracji i podczas oficjalnych przyjęć
  2. Zajmowanie miejsca w obcym gabinecie
  3. Kiedy wstajemy a kiedy nie musimy wstawać
  4. Anonsowanie się u Klienta
  5. Wręczanie kwiatów i prezentów
  6. Kultura zachowań przy stole

MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  2. Świadomość własnych mocnych i słabych stron
  3. Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z drugim człowiekiem
  4. Kultura języka - sztuka słowa w życiu zawodowym
  5. Small Talk - o tym jak prowadzić rozmowy kurtuazyjne
  6. Komunikacja niewerbalna- mowa ciała
  7. Strefa komfortu

MODUŁ VI. KREOWANIE WIZERUNKU

  1. Psychologia koloru w biznesie
  2. Dress code - ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
  3. Dobór stroju do sytuacji
  4. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
  5. Skróty na zaproszeniach - co nam mówią?

MODUŁ VII. BUDOWANIE AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTÓW

  1. Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań
  2. Słyszeć a słuchać - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów
  3. Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań
  4. Precyzyjne formułowanie komunikatów
  5. Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy
  6. Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej
  7. Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem

MODUŁ VIII. ROZMOWY TELEFONICZNE

  1. Zasady, o których należy pamiętać prowadząc służbową konwersację
  2. Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  3. Nieodebrane połączenia i oddzwanianie. Przerwane rozmowy
  4. Najczęściej popełniane faux-pas podczas rozmów telefonicznych

MODUŁ IX. NETYKIETA - CZYLI ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W INTERNECIE

  1. Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  2. Precedencja w korespondencji elektronicznej
  3. Najczęściej popełniane błędy
  4. Budowa i forma korespondencji elektronicznej

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.

Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:

  • Strategicznych aspektów zarządzania; 
  • Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji; 
  • Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych; 
  • Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Autor referatu i prelegent podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Temat pracy: „Innowacyjna gospodarka, a kultura uczenia się przez całe życie”.
Ponad to autorka artykułów w wydawnictwach biznesowych, marketingowych i sprzedażowych: 

  1. Nowoczesna Firma:
    • Dlaczego warto dbać o profesjonalny wizerunek w biznesie”
  2. Brief:
    • „Okiem stratega: wiedza jako czynnik strategiczny w organizacji, która wie, rozumie i uczy się"
    • „Zarządzanie prze cele - jako jedna z najskuteczniejszych metod zarządzania organizacją”
  3. Nowa Sprzedaż:
    • „Prospecting - czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta”
    • „Jak skutecznie budować długotrwałe relacje z klientem kluczowym?”

 

Od 2014 roku wykładowca dwóch przedmiotów, z zakresu historii mody i wpływu kultury, historii i warunków gospodarczo - geograficznych na strój, na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.

Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Trener biznesu współpracujący ze Startup Gdynia oraz Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

Konsultant i doradca biznesowy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania firmą, wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników, pozyskiwania funduszy unijnych na rozwój przedsiębiorstwa. Opracowywanie strategii biznesowych, planów marketingowych, wyznaczania celów strategicznych i wdrażania systemu zarządzania przez cele.

 

Obszary specjalizacji:

Trener biznesu z zakresu: przywództwa, zarządzania sytuacyjnego, zarządzania przez cele, zarządzania projektami, zarządzania zespołem, wystąpień publicznych, komunikacji kryzysowej, marketingu wizerunku, budowania zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.

 

Szkolenia zrealizowane dla firm:

Poczta Polska, PZU, KGHM Polska Miedź, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu, PKP PLK, Alstom, Energa, Enea, Linde Gaz, PKO BP, ING, ING Leasing, mBank, Bosch, Wojskowe Centralne Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne, Skarbnica Narodowa, LPP, OTCF, Grupa Orbis, JBB, Sokołów, Boryszew S.A., Damen, Jumi, CBK PI-House,  Euroimmun, Klinika Miracki, Roche, DOZ S.A., Sygma Bank, MPWiK w Warszawie, Biuro Informacji Kredytowej, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, Muzeum Narodowe w Krakowie, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, Urząd Dozoru Technicznego, Pomorski Urząd Wojewódzki, KIC InnoEnergy, Promedica24, Krajowy Rejestr Długów i inne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1280 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Savoir-vivre w biznesie