O szkoleniu
Czy masz już dość ręcznego księgowania skomplikowanych operacji?
Chciałbyś w pełni wykorzystać potencjał automatyzacji w enova365?
Pojawiła Ci się nowa operacja, której nie chcesz księgować „z ręki”? Dodaj schemat lub zmodyfikuj istniejący pod własne potrzeby.
Nie możesz naleźć pola w warunku pozycji schematu? Znajdziesz je w systemie poprzez włączenie jednej funkcji.
Masz cechę na kartotece, którą chciałbyś potem przenieść na zapis? Żaden problem
Czy wiesz, że?
- Możesz modyfikować schematy po zmianach na planie kont
- Masz możliwość uwzględnienia różnych typów operacji w jednym schemacie
- Możliwość modyfikacji schematów księgowych
- Dodawanie własnych schematów
- Sprawdzenie, jak konfiguracja wpływa na stworzenie schematu
- Dodawanie nowych wartości do zapisu księgowego poprzez schemat
- Praktyczne zastosowanie schematów w zależności od potrzeb
Szkolenie jest skierowane dla księgowych już pracujących w eNova365, stosujących w codziennej pracy schematy księgowe.
Program szkolenia
Podstawowe informacje o schematach
- Typy i różnice
- Tworzenie oraz modyfikacja różnych schematów księgowych
- Kiedy zadzwonić do wdrożeniowca – błędy, komunikaty, skomplikowane przypadki
Najczęściej wykorzystywane schematy - zakup/sprzedaż
- Zakup – różne typy operacji
- Zakup z odliczeniami VAT (zakupy dot. samochodu)
- Sprzedaż z dokumentem źródłowym oraz bez
Co warto zautomatyzować?
- Wyciągi bankowe – czy warto budować schemat po opisie operacji?
- RMK – przenoszenie ważnych informacji z kartoteki na zapis
- Dokumenty środków trwałych
- PK – czy da się ustandaryzować?
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671