SharePoint 2016 - Współpraca bez barier

O szkoleniu

Platforma SharePoint jest najczęściej używana do obsługi pracy zespołowej lub w ramach projektu, gdy zachodzi potrzeba dzielenia się dokumentami i listami z innymi członkami zespołu lub partnerami i klientami. Nadaje się także w pełni do tworzenia portali firmowych w sieci intranetowe lub extranetowe, wzbogacona o odpowiednią treść może jak najbardziej służyć jako portal społecznościowy.
Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zasady pracy oraz logikę działania SharePointa w chmurze.

Uczestnicy szkolenia:

  • Nauczą się jak pracować z dokumentami publikowanymi w SharePoint.
  • Jak takie dokument tworzyć i edytować indywidulanie oraz grupowo.
  • W jaki sposób wykorzystując SharePointa można łatwo zbudować narzędzia do zbierania informacji.
  • Poznają podstawy SharePointa.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest przeznaczone do osób dla których SharePoint stanie się narzędziem do wymiany informacji i danych w firmie. Czy to w postaci plików, newsletterów, czy też ich wypełniania w specjalnie do tego zaprojektowanych formularzach.

Program szkolenia

Wstępne informacje o aplikacji Microsoft SharePoint

Interfejs i nawigacja:Nabyte umiejętności poruszania się po aplikacji SharePoint pozwolą na zaoszczędzenie czasu przy tworzeniu zawartości i ustawianiu różnorodnych opcji dla poszczególnych elementów platformy SharePoint.

  • Elementy wstążki dla:
    1. stron
    2. list,
    3. bibliotek.
  • Menu kontekstowe elementów.
  • Nawigacja:
    1. szybkie uruchamianie,
    2. górny pasek łączy.
  • Ustawienia użytkownika

Witryny
Zrozumienie pojęć i przeznaczenia witryn, stron, aplikacji czy też składników web part, przerodzi się w odpowiednie zastosowanie ich podczas budowania obszaru dla pracowników przy wykorzystaniu aplikacji SharePoint.

  • Tworzenie, usuwanie i ustawienia witryn,
  • Motywy witryny
  • Zmiana ikony i opisu witryny,
  • Tworzenie i edycja stron:
    1. wstawianie elementów na stronę (tekstu, tabel, obrazów),
    2. wstawianie Web Partów.
  • Dodawanie aplikacji SharePoint,
  • Podstawowe informacje o nadawaniu uprawnień

Listy - Współdzielenie informacji w intranecie
Lista jest wygodną formą prezentowania informacji w formie kontaktów, kalendarzy, rekordów danych czy też wielu innych list niestandardowych, które pozwalają na szybki dostęp do informacji. Posługiwanie się tego typu aplikacjami pozwala na zbudowanie obszarów wymiany najważniejszych informacji w przedsiębiorstwie/organizacji. Moduł nauczy jak poprawnie wykorzystać tego typu elementy w firmowym portalu SharePoint.

  • Tworzenie i zarządzanie listą,
  • Operacje na kolumnach, widokach
  • Utworzenie:
    1. systemu newsów - Anonsy
    2. kalendarza
    3. kontaktów
    4. listy zadań
    5. tablicy dyskusyjnej – firmowe forum
    6. listy niestandardowej

Biblioteki - Współdzielenie dokumentów
Podczas kreowania dokumentów firmowych czy też pracy nad już istniejącymi, poznane podczas tego modułu opcje i ustawienia Bibliotek, pozwolą na optymalne i bezproblemowe współpracowanie osób nad ich zawartością.

  • Tworzenie i zarządzanie biblioteką,
  • Operacje na kolumnach, widokach,
  • Przekazywanie plików do biblioteki,
  • Publikowanie dokumentów Microsoft Word, Microsoft Excel, MS PowerPoint i innych plików,
  • Wersjonowanie (historia zmian),
  • Wyewidencjonowywanie i zaewidencjonowywanie plików,
  • Utworzenie bibliotek:
    1. dokumentów,
    2. obrazów – galeria,

Kolumny i widoki:

  • Dodawanie kolumn istniejących,
  • Tworzenie widoku i zastosowanie w liście/bibliotece:
    1. wyświetlanie kolumn w danym widoku,
    2. sortowanie zawartości,
    3. filtrowanie elementów.

Wyszukiwanie informacji
Wyszukiwanie informacji, filtrowanie czy też sortowanie oraz zastosowanie odpowiednich widoków podczas pracy z platformą, zaowocuje szybszym dostępem do interesujących danego użytkownika informacji.

Integracja:
Praca z SharePoint może być jeszcze szybsza przy zastosowaniu możliwości klienta poczty Microsoft Outlook, a dzielenie się informacjami w formie eksportu danych z kolumn SharePoint pozwoli na dalsze wykorzystanie tych informacji w różnorodnych raportach czy też procesach.

  • Microsoft Outlook jako aplikacja współpracująca z SharePoint,
  • Eksport danych do skoroszytu Microsoft Excel.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 15 marzec 2022
Online 8 luty 2022
Online 10 styczeń 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa ul. Chłodna 51
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!