Skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowych w placówkach bankowych

O szkoleniu

CEL SZKOLENIA

  • Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
  • Przyswojenie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
  • Identyfikacja modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
  • Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Udoskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
  • Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
  • Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
  • Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
  • Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowane jest dla pracowników działu obsługi klienta, kasjerów, doradców klienta oraz kadry menadżerskiej działu sprzedaży i obsługi klienta.

Program szkolenia

1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?

  • Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
  • Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
  • Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
  • Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą

2. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych

  • Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
  • Komunikacja z klientem
  • Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
  • Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
  • Zamknięcie sprzedaży

3. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:

  • Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści

4. Telemarketing – czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon

  • Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
  • Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym

Czas trwania

09.00-12.00

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
  • Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
  • Kod pocztowy: 01-248
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7582118133

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Rozwoju Finansów
01-248 Warszawa, Polska
Jana Kazimierza 16
woj. mazowieckie
Centrum Rozwoju Finansów powstało w odpowiedzi na potrzeby szkoleniowe najważniejszych sektorów gospodarki, wynikające z nieustannych zmian i interpretacji przepisów prawa, rachunkowości, podatków, a także szeroko pojętych finansów. Nasz zespół tw...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!