O szkoleniu
CEL SZKOLENIA
- Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
- Przyswojenie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
- Identyfikacja modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
- Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego
KORZYŚCI SZKOLENIA
- Udoskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
- Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
- Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
- Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
- Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.
Szkolenie adresowane jest dla pracowników działu obsługi klienta, kasjerów, doradców klienta oraz kadry menadżerskiej działu sprzedaży i obsługi klienta.
Program szkolenia
1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
- Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
- Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
- Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
- Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą
2. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
- Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
- Komunikacja z klientem
- Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
- Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
- Zamknięcie sprzedaży
3. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
- Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści
4. Telemarketing – czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
- Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
- Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym
Czas trwania
09.00-12.00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
- Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
- Kod pocztowy: 01-248
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7582118133