O szkoleniu
Najlepsze praktyki i narzędzia dla twojej social media strategii
Zapraszamy Cię na intensywne, jednodniowe warsztaty on-line, które przeniosą Twoją sprzedaż na wyższy poziom! "Skuteczna sprzedaż w świecie Social Media" to niepowtarzalna okazja dla wszystkich, którzy chcą opanować sztukę wykorzystywania potężnego potencjału mediów społecznościowych w procesie sprzedażowym.
Korzyści dla uczestników:
-
Doskonała znajomość platform: Dowiesz się, jak efektywnie korzystać z najważniejszych platform społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube, Twitter, Instagram i LinkedIn. Nauczysz się, gdzie stworzyć swoje profile, by osiągać maksymalne rezultaty.
-
Strategia Social Media od podstaw: Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat kluczowych elementów skutecznej strategii social media. Nauczysz się, jak stworzyć nie tylko atrakcyjne, ale i profesjonalne profile sprzedażowe, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
-
Mistrzostwo w tworzeniu angażujących treści: Opanujesz sztukę pisania postów sprzedażowych na różnych platformach, ze szczególnym naciskiem na Facebooka i Instagram. Przećwiczysz praktyczne scenariusze, które przyciągną uwagę i zaintrygują Twoją publiczność.
-
Social Selling w praktyce: Zrozumiesz, czym jest social selling i jak zbudować lejek sprzedażowy oparty na mediach społecznościowych. Nauczysz się obsługiwać klientów oraz prowadzić skuteczne działania sprzedażowe online.
-
Pozyskiwanie wartościowych leadów: Dowiesz się, skąd czerpać leady sprzedażowe, jak efektywnie monetyzować sieci społecznościowe i zapoznasz się z konkretnymi przykładami sukcesów.
-
Praktyczne ćwiczenia i indywidualne szkolenie: Dzięki praktycznym ćwiczeniom i sesjom z trenerem, nie tylko zidentyfikujesz obszary do poprawy, ale także nauczysz się je skutecznie implementować.
-
Gotowość na nowy poziom sprzedaży: Po zakończonych warsztatach będziesz gotów nie tylko do zidentyfikowania obszarów do poprawy, ale także do ich skutecznej implementacji, co przyczyni się do znacznego wzrostu Twojej skuteczności w sprzedaży on-line.
Nie przegap okazji! Zapisz się na nasze szkolenie i podnieś swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom. Zarejestruj się już teraz, a odkryjesz potencjał, który kryje się w skutecznej sprzedaży w świecie Social Media!
Krok po kroku pokażemy Ci narzędzia umożliwiające efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych w Twoim biznesie i zaplanowanie strategii sprzedażowych niezbędnych do realizacji Twojego celu.
Dostaniesz wiele praktycznych wskazówek wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym łatwiej Ci będzie mierzyć się z trudnościami, które napotkasz na swojej drodze.
Skierowanie do: menedżerów, osób zajmujących się mediami społecznościowymi, handlowców
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do krajobrazu social mediów
2. Anatomia postów i tworzenie angażujących treści
3. Social Selling w praktyce
4. Pozyskiwanie leadów na facebooku i instagramie
5. Content marketing jako klucz do skuteczniej sprzedaży
6. Narzędzia social sellingu w praktyce
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy, od 9 do 16
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 20% przy zgłoszeniu min. 5 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789