O szkoleniu
Na szkoleniu poruszymy zagadnienia takie, jak: efektywna sprzedaż, oczekiwania klienta, proces sprzedażowy, motywacje klientów, wywieranie wpływu społecznego, pozytywna perswazja, etapy rozmowy handlowej, badanie potrzeb klienta, język korzyści, „trudny” klient, negocjacje handlowe, zamykanie sprzedaży.
Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Korzyści ze szkolenia:
- skuteczne realizowanie planów sprzedażowych
- zwiększenie zarobków swoich i firmy
- BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia taktyk sprzedażowych z uwzględnieniem uwarunkowań konkretnej firmy. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w zakresie skutecznej sprzedaży.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- etapach procesu sprzedaży oraz rozmowy handlowej,
- technikach wywierania wpływu,
- kontraktowaniu rozmowy lub spotkania z klientem,
- sposobach na rozpoczęcie rozmowy handlowej, tzw. hakach na uwagę,
- rodzajach pytań w procesie diagnozowania potrzeb i problemów klienta,
- technikach prezentowania rozwiązania metodą wizualizacji,
- sprawdzaniu gotowości klienta do podjęcia decyzji,
- zarządzaniu obiekcjami klienta w rozmowie handlowej,
- podstawowych zasadach negocjacji w sprzedaży,
- technikach finalizowania współpracy w 3 krokach.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- świadomego zarządzania rozmową handlową oraz kwalifikowania klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży,
- swobodnego prowadzenia rozmowy handlowej dążącego do finalizacji współpracy,
- radzenia sobie z obiekcjami klienta,
- pogłębiającego odkrywania prawdziwych motywacji, potrzeb i problemu klienta,
- dopasowywania rozwiązania do indywidualnych oczekiwań potencjalnego klienta,
- przekonywania klienta do podjęcia współpracy,
- negocjowania warunków współpracy z klientem,
- identyfikowania odpowiedniego momentu i zamykania sprzedaży.
Adresaci szkolenia:
- pracownicy mający bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
- osoby, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
- wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy,
- pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.
Program szkolenia
MODUŁ „0” – Rozpoczęcie szkolenia
- Przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się
- Przedstawienie agendy i celów szkolenia
- Ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników
I MODUŁ – Dopasuj się do oczekiwań współczesnego klienta
- Krąg wpływu handlowca i postawy w sprzedaży – proaktywna i reaktywna
- Procesy zakupowe i motywacje klientów do podejmowania decyzji o zakupie
- Wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży
II MODUŁ – Zdobądź zaufanie i przekonaj potencjalnego klienta, że warto porozmawiać
- Partnerstwo, kompetencja i wiarygodność – wzbudzanie zaufania klienta
- Proces sprzedażowy – etapy rozmowy handlowej w ujęciu partnerskiego modelu sprzedaży
- Punkt „0”, czyli przygotowanie się do prowadzenia rozmowy handlowej i umówienia spotkania
- „Haki na uwagę” – skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
- Zawieranie kontraktu z klientem jako sposób na skuteczne prowadzenie rozmowy handlowej
III MODUŁ – Bądź parterem w rozmowie i poznaj swojego klienta oraz jego oczekiwania
- Ból w sprzedaży – praźródło i znaczenie emocji w relacji handlowej
- Znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta
- Kamień milowy – docieranie do prawdziwego problemu klienta
- „Prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu poprzez zadawanie odpowiednich pytań
- Słuchanie odzwierciedlające i techniki aktywnego słuchania
IV MODUŁ – Towarzysz i kreuj rozwiązania, które zrealizują potrzeby klienta
- Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości w sprzedaży
- „Less is more”, czyli jak dopasować swój produkt i usługę do indywidualnych preferencji klienta
- Cecha – wyobrażenie i „future pace”, czyli wizualizacja korzyści, wartości i zysku dla klienta
- Storytelling – historia sukcesu klienta, technika przed i po – case study w rozmowie handlowej
- Inspirowanie do działania poprzez oddziaływanie na motywację klienta
- Cross- i up-selling – jak zwiększyć wartość sprzedaży w jednej transakcji
V MODUŁ – Nie bój się obiekcji klienta, pracuj z nimi i przekonaj klienta do współpracy
- Trudny klient czy trudna sytuacja? Co kryje się pod maską?
- Psychologiczne gry klientów – rozpoznawanie prawdziwych intencji klienta
- Złote zasady pracy z obiekcjami, czyli jak przekonać klienta
- „2-minutowy kontrakt”, komunikat „Ja” jako sposób na skuteczne zarządzanie obiekcjami
- Zakazane praktyki w procesie pracy z obiekcjami klienta
- Empatyczna i asertywna komunikacja kluczem do sukcesu w rozmowie handlowej
VI MODUŁ – Wynegocjuj optymalne warunki dla obu stron i sfinalizuj współpracę z klientem
- Wstęp do negocjacji handlowych – podstawowe zasady skutecznych negocjacji
- Bądź taktykiem, myśl strategicznie – efektywne techniki negocjacji w sprzedaży
- Sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamykania sprzedaży
- Fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach
- Skuteczne techniki finalizacji procesu sprzedaży
MODUŁ „Podsumowujący”
- Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
- Ankieta poszkoleniowa
- Rozdanie dyplomów
Czas trwania
2 dni, 10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską.
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
