Skuteczne techniki sprzedażowe - praktyczne szkolenie dla handlowców

O szkoleniu

Warsztat skierowany jest zarówno do osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą, jak i do doświadczonych handlowców, którzy szukają inspiracji oraz odświeżenia w procesie nawiązywania współpracy z klientami. W trakcie szkolenia prezentujemy i ćwiczymy narzędzia, które zwiększają pewność siebie w pracy handlowca oraz wspierają długofalowy wzrost wyników sprzedażowych.  

Cele szkolenia:

Szkolenie ma na celu usystematyzowanie procesu sprzedaży w oparciu o następujące etapy:

  • przygotowanie planu dnia pracy,
  • poznanie i dopasowanie do rozmówcy,
  • argumentacja i rozliczenie decyzji klienta.

Dzięki sprawdzonym w kilkunastu branżach narzędziom, uczestnicy będą potrafili lepiej wyróżniać się na konkurencyjnym rynku oraz współpracować z każdym typem rozmówców.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • metodyce rozwoju własnych umiejętności
  • popularnych rodzajach lęków w sprzedaży
  • czterech typach zachowań klientów w oparciu o badania Carla Gustava Junga
  • rodzajach pytań wykorzystywanych w lejkach sprzedażowych
  • powodach występowania obiekcji
  • argumentach, które przemawiają do różnych typów klientów
  • metodach kontraktowania klientów

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • rozpoznawania i dopasowywania się do różnych typów rozmówców
  • przykuwania uwagi klientów
  • zadawania pytań pogłębiających wiedzę o rozmówcy
  • radzenia sobie z odmową i obiekcjami klientów
  • skutecznego rozliczania klientów z zakontraktowanych warunków współpracy

Korzyści ze szkolenia:

  • zwiększenie pewności siebie w pracy handlowca, co przekłada się na coraz więcej efektywnych rozmów
  • zmianę podejścia na takie, w którym „trudny klient” nie istnieje, a są jedynie osoby, z którymi jeszcze nie współpracujemy
  • zwiększenie satysfakcji z rozmów i kontaktu z klientami
  • poprawa skuteczności w zawieraniu umów
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • początkujący handlowcy, którzy chcą nabrać dobrych nawyków do nawiązywania jak największej ilości współprac z klientami
  • handlowcy i menedżerowie sprzedaży, którzy szukają inspiracji i odświeżenia w kontaktach z klientami
  • osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie

Program szkolenia

MODUŁ 0

  1. Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
  2. Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
  3. Agenda i oczekiwania

MODUŁ I – Jak skutecznie uczyć nowych umiejętności sprzedażowych

Zmiany przenoszą ludzi z pozycji Mistrza do pozycji Ucznia – zasłyszane

  1. Czym jest cykl Kolba i jak wykorzystać go w pracy?
  2. Przygotowanie i planowanie w pracy sprzedawcy – narzędzia, wiedza, cele i plan dnia
  3. Pierwsze wrażenie w pracy z klientem – na co zwrócić uwagę pod kątem werbalnym i niewerbalnym
  4. Techniki mocnych otwarć spotkań z klientem – jak się przedstawiać i co mówić w pierwszych 12 słowach

MODUŁ II – Dopasowanie korzyści do klienta

To emocjonalny pies macha racjonalnym ogonem, a nie odwrotnie – Jonathan Haidt

  1. Praktyczna typologia zachowań 4 podstawowych zachowań i temperamentów klientów
  2. Jak rozpoznawać różne typy zachowań klienta po sygnałach werbalnych i niewerbalnych
  3. Praktyczny trening dopasowania się do drugiej osoby
  4. Jak przygotować ofertę w oparciu o różne typy zachowań klientów
  5. Jakie benefity podbijać dla poszczególnych typów klientów
  6. Proste techniki przedstawiania oferty w formie benefitów i korzyści

MODUŁ III – Badanie potrzeb klientów

Okazuj ludziom autentyczne zainteresowanie: zadawaj pytania – Dale Carnegie

  1. Jakie są główne potrzeby danego typu klienta?
  2. 5 poziomów słuchania rozmówcy
  3. Poznanie celu zadawania pytań otwartych i zamkniętych
  4. Techniki zadawania pytań w formie lejków pytań (od ogółu do szczegółu)
  5. Czym jest ukryta potrzeba klientów?

MODUŁ IV – Zastrzeżenia klientów i finalizacja spotkania

Dajmy klientowi przestrzeń do odmowy – David Sandler  

  1. Czym jest kontraktowanie klientów?
  2. Jak radzić sobie z obiekcjami, aby „nie kłócić się z klientem”?
  3. Techniki zbijania i uszanowania obiekcji (rama porozumienia, odskok w bok, skalowanie)
  4. Sprawdzone metody zamykania sprzedaży (bezpośrednie, alternatywne, guzikowe)

MODUŁ podsumowujący

  1. Podsumowanie szkolenia
  2. Dyskusje i pytania uczestników
  3. Rozliczenie oczekiwań

Czas trwania

2 dni, 10.00-16.00 i 9.00-15.00

Prelegenci

Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.

Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.

Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.

Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!