O szkoleniu
Warsztat skierowany jest zarówno do osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą, jak i do doświadczonych handlowców, którzy szukają inspiracji oraz odświeżenia w procesie nawiązywania współpracy z klientami. W trakcie szkolenia prezentujemy i ćwiczymy narzędzia, które zwiększają pewność siebie w pracy handlowca oraz wspierają długofalowy wzrost wyników sprzedażowych.
Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu usystematyzowanie procesu sprzedaży w oparciu o następujące etapy:
- przygotowanie planu dnia pracy,
- poznanie i dopasowanie do rozmówcy,
- argumentacja i rozliczenie decyzji klienta.
Dzięki sprawdzonym w kilkunastu branżach narzędziom, uczestnicy będą potrafili lepiej wyróżniać się na konkurencyjnym rynku oraz współpracować z każdym typem rozmówców.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- metodyce rozwoju własnych umiejętności
- popularnych rodzajach lęków w sprzedaży
- czterech typach zachowań klientów w oparciu o badania Carla Gustava Junga
- rodzajach pytań wykorzystywanych w lejkach sprzedażowych
- powodach występowania obiekcji
- argumentach, które przemawiają do różnych typów klientów
- metodach kontraktowania klientów
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- rozpoznawania i dopasowywania się do różnych typów rozmówców
- przykuwania uwagi klientów
- zadawania pytań pogłębiających wiedzę o rozmówcy
- radzenia sobie z odmową i obiekcjami klientów
- skutecznego rozliczania klientów z zakontraktowanych warunków współpracy
Korzyści ze szkolenia:
- zwiększenie pewności siebie w pracy handlowca, co przekłada się na coraz więcej efektywnych rozmów
- zmianę podejścia na takie, w którym „trudny klient” nie istnieje, a są jedynie osoby, z którymi jeszcze nie współpracujemy
- zwiększenie satysfakcji z rozmów i kontaktu z klientami
- poprawa skuteczności w zawieraniu umów
Adresaci szkolenia:
- początkujący handlowcy, którzy chcą nabrać dobrych nawyków do nawiązywania jak największej ilości współprac z klientami
- handlowcy i menedżerowie sprzedaży, którzy szukają inspiracji i odświeżenia w kontaktach z klientami
- osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie
Program szkolenia
MODUŁ 0
- Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
- Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
- Agenda i oczekiwania
MODUŁ I – Jak skutecznie uczyć nowych umiejętności sprzedażowych
Zmiany przenoszą ludzi z pozycji Mistrza do pozycji Ucznia – zasłyszane
- Czym jest cykl Kolba i jak wykorzystać go w pracy?
- Przygotowanie i planowanie w pracy sprzedawcy – narzędzia, wiedza, cele i plan dnia
- Pierwsze wrażenie w pracy z klientem – na co zwrócić uwagę pod kątem werbalnym i niewerbalnym
- Techniki mocnych otwarć spotkań z klientem – jak się przedstawiać i co mówić w pierwszych 12 słowach
MODUŁ II – Dopasowanie korzyści do klienta
To emocjonalny pies macha racjonalnym ogonem, a nie odwrotnie – Jonathan Haidt
- Praktyczna typologia zachowań 4 podstawowych zachowań i temperamentów klientów
- Jak rozpoznawać różne typy zachowań klienta po sygnałach werbalnych i niewerbalnych
- Praktyczny trening dopasowania się do drugiej osoby
- Jak przygotować ofertę w oparciu o różne typy zachowań klientów
- Jakie benefity podbijać dla poszczególnych typów klientów
- Proste techniki przedstawiania oferty w formie benefitów i korzyści
MODUŁ III – Badanie potrzeb klientów
Okazuj ludziom autentyczne zainteresowanie: zadawaj pytania – Dale Carnegie
- Jakie są główne potrzeby danego typu klienta?
- 5 poziomów słuchania rozmówcy
- Poznanie celu zadawania pytań otwartych i zamkniętych
- Techniki zadawania pytań w formie lejków pytań (od ogółu do szczegółu)
- Czym jest ukryta potrzeba klientów?
MODUŁ IV – Zastrzeżenia klientów i finalizacja spotkania
Dajmy klientowi przestrzeń do odmowy – David Sandler
- Czym jest kontraktowanie klientów?
- Jak radzić sobie z obiekcjami, aby „nie kłócić się z klientem”?
- Techniki zbijania i uszanowania obiekcji (rama porozumienia, odskok w bok, skalowanie)
- Sprawdzone metody zamykania sprzedaży (bezpośrednie, alternatywne, guzikowe)
MODUŁ podsumowujący
- Podsumowanie szkolenia
- Dyskusje i pytania uczestników
- Rozliczenie oczekiwań
Czas trwania
2 dni, 10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.
Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607