Skuteczny handlowiec - poziom drugi - warsztaty dla handlowców zainteresowanych pogłębieniem kluczowych dla skutecznej sprzedaży kompetencji i umiejętności.

O szkoleniu

Szkolenia sprzedażowe drugiego stopnia to wyspecjalizowane warsztaty adresowane do handlowców, którzy zainteresowani są pogłębieniem kluczowych dla skutecznej sprzedaży kompetencji i umiejętności. Zaprojektowane przez naszych ekspertów szkolenie sprzedażowe „Skuteczny handlowiec – poziom 2” to profesjonalny kurs, który koncentruje się na treningu najefektywniejszych taktyk komunikacyjnych, które pozwalają sprzedawcom skutecznie docierać do docelowej grupy klientów i przekonywać ich do finalizacji umowy poprzez nowatorskie zabiegi i mistrzowskie opanowanie nowoczesnych narzędzi sprzedaży. Szkolenia ze sprzedaży w pogłębionym wariancie warsztatów drugiego stopnia skupiają się ponadto na doskonaleniu umiejętności budowania wartości prezentowanej oferty i efektywnej obrony zaproponowanej ceny. Warsztaty „Skuteczny handlowiec – poziom 2” to w związku z tym jednocześnie wyspecjalizowane kursy korzystania z języka korzyści, treningi ze skutecznej argumentacji i praktyczne szkolenia z negocjacji.

Dostępne w naszym najnowszym katalogu kursów warsztaty sprzedażowe dedykowane handlowcom i innym pracownikom działów obsługi i sprzedaży to wysokiej jakości programy szkoleniowe przygotowane przez kadrę o imponujących kwalifikacjach i dużym doświadczeniu w dziedzinie sprzedaży. Dzięki temu wybierający nasz kurs Klienci mogą mieć pewność, że czeka ich dobrze przemyślany i skuteczny trening umiejętności sprzedażowych i efektywne szkolenie z negocjacji, komunikacji i prezentacji oferty. Podobnie jak każdy przygotowany przez nas warsztat poświęcony sprzedaży, kurs negocjacji i obrony ceny, otwarte szkolenie „Skuteczny handlowiec – poziom 2” ma charakter zindywidualizowanego programu szkoleniowego. Oznacza to, że treści szkolenia, metody i techniki nauczania oraz ćwiczenia wykorzystane w czasie warsztatu zostaną dopasowane do potrzeb i preferencji danej grupy Kursantów, a cele szkolenia będą uwzględniały specyfikę firmy, w której pracują Uczestnicy zajęć i właściwości przygotowanej przez nią oferty.

Otwarte kursy z efektywnej sprzedaży, szkolenia negocjacyjne i szkolenia z obsługi klienta prowadzimy z sukcesami od wielu lat i dlatego doskonale wiemy, że są to dziedziny, które stale ewoluują i wymagają od sprzedawców nieustannego rozwoju. W handlu ciągle pojawiają się nowe wyzwania, ale i nowe możliwości – instrumenty komunikacyjne, narzędzia wspomagające prezentację oferty, trendy w obszarze budowania relacji itp. Z tego też powodu każdy zaprojektowany przez nas warsztat sprzedażowy czy kurs obsługi klienta na bieżąco aktualizujemy i wzbogacamy o wiedzę konieczną handlowcom w dzisiejszych realiach biznesowych. Troszczymy się również o to, by wszyscy Kursanci zapisani na oferowane przez nas warsztaty potrafili w swej codziennej pracy z tej cennej wiedzy skorzystać.

Serdecznie zapraszamy na otwarte szkolenie „Skuteczny handlowiec – poziom 2” oraz pozostałe przygotowane przez nas szkolenia o pokrewnej tematyce: warsztat „Techniki sprzedaży”, szkolenie z obsługi klienta oraz otwarty kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów”.

Powyższe kursy możecie Państwo zrealizować w Human Skills jako warsztaty stacjonarne lub wygodne kursy online.

Dlaczego warto wziąć udział?

Kurs „Skuteczny handlowiec – poziom 2” pozwala Kursantom zdobyć fachową wiedzę o:

  • Procesie skutecznego diagnozowania przekonań i potrzeb klienta dotyczących produktu/usługi/firmy.
  • Metodach pozyskiwania kluczowych informacji w rozmowie handlowej.
  • Roli przewag konkurencyjnych w sprzedaży.
  • Zasadach skutecznej autoprezentacji i prezentacji oferty.
  • Obiekcjach i sposobach radzenia sobie z nimi.
  • Narzędziach wywierania wpływu, perswazji i sztuce skutecznych negocjacji.
  • Regułach zarządzania czasem i zadaniami.
  • Nowych trendach w sprzedaży i komunikacji biznesowej.

Szkolenie adresowane do handlowców doskonali praktyczne umiejętności:

  • Kreowania wizerunku profesjonalisty i autoprezentacji.
  • Przygotowania prezentacji produktu/oferty.
  • Zarządzania efektywnością osobistą.
  • Pozyskiwania nowych klientów.
  • Stosowania skutecznych technik budowania lojalności klienta.
  • Argumentowania i negocjowania.
  • Obrony ceny.

Szkolenie „Skuteczny handlowiec” pogłębia kluczowe kompetencje związane z:

  • Komunikacją interpersonalną i argumentacją.
  • Efektywnością osobistą.
  • Budowaniem wizerunku profesjonalnego doradcy i handlowca.

Prezentowane szkolenie ze sprzedaży, podobnie jak pozostałe zaprojektowane przez naszych ekspertów kursy: szkolenie z obsługi klienta, warsztat z prospectingu i nowoczesnych technik sprzedaży mają na celu wszechstronny rozwój Kursantów zaangażowanych w bezpośrednie relacje z klientami, sprzedaż lub negocjacje i mają charakter kompleksowych programów rozwojowych ukierunkowanych na praktyczne szkolenie.

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Handlowcy, którzy są zainteresowani pogłębieniem kluczowych dla skutecznej sprzedaży kompetencji i umiejętności.
  • Przedstawiciele hadlowiec.
  • Pracownicy działu obsługi i sprzedaży.

Program szkolenia

DZIEŃ I

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia, zapoznanie Uczestników, diagnoza.

09:30 – 11:00 Moduł I. Skuteczny handlowiec – efektywność osobista

  • SMART – jak prawidłowo wyznaczać cele?
  • Indywidualny plan działania.
  • Zasada Pareto w pracy handlowca.
  • Pewność siebie a skuteczna sprzedaż.

(Ćwiczenia: karta celów, strategia działania, Twój kapitał, argumenty eksperta).

11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 13:00 Moduł II. Skuteczny handlowiec – pozyskiwanie nowych klientów

  • SWOT – analiza firmy.
  • Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje?
  • Idealny klient.
  • Lejek sprzedaży.

(Ćwiczenia: analiza SWOT, lejek sprzedażowy, idealny klient, kluczowe osoby decyzyjne, aktywny plan poszukiwania klientów).

Moduł III. Skuteczny handlowiec – budowanie lojalności klienta

  • Jak utrzymać lojalność klienta?
  • Techniki budowania lojalności.

(Ćwiczenie: APK, budowanie lojalności).

Moduł IV. Analiza sprzedaży

  • Powody wyboru mojej oferty.
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji.

13:00 – 14:00 Przerwa na lunch

14:00 – 16:30 Moduł V. Skuteczny handlowiec – umiejętności negocjacyjne handlowca

  • Techniki negocjacji.
  • Reguły wywierania wpływu.
  • Obrona przed manipulacjami.
  • Taktyki negocjacyjne.

(Ćwiczenia: scenariusze negocjacyjne, scenki).

DZIEŃ 2

09:00 – 11:00 Moduł VI. Skuteczny handlowiec – organizacja pracy handlowca

  • Techniki zarządzania sobą w czasie.
  • Złodzieje czasu.
  • Zarządzanie zadaniami.
  • Warsztaty – scenariusze.

(Ćwiczenia: złodzieje czasu, matryca, wykaz spraw pilnych, papiery na biurku, powrót z delegacji, jeden dzień z życia Zosi).

11:00 -11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 13:00 Moduł VII. Autoprezentacja handlowca

  • Indywidualne przygotowanie autoprezentacji.
  • Indywidualne przygotowanie prezentacji produktu/usługi/firmy.

(Ćwiczenia: warsztat z kamerą, analiza nagranych wystąpień).

 13:00 – 14:00 Przerwa na lunch

14:00 – 16:15

Moduł VII c.d.

Moduł VIII. Scenariusze sprzedażowe

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące zdobytą wiedzę.
  • Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?

(Ćwiczenia: praca w grupach/parach według scenariuszy sprzedażowych).

16:15 – 16:30 Zakończenie warsztatu. Podsumowanie wiedzy. Rekomendacje. Osobiste plany działania.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Natalia Kościuk
Trenerka sprzedaży. Konsultantka biznesowa.

PROFIL TRENERA:

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach m.in UEFA EURO 2012. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport realizowała mediowe projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.

Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Mentorka w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge. Trenerka przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych. Laureatka plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii "Biznes i marketing”.

W ramach swojej działalności trenerskiej „odczarowuje sprzedaż” i zmienia postrzeganie roli handlowca. Prowadzi angażujące i interaktywne warsztaty z nastawieniem na zrozumienie roli sprzedawcy i komunikację z klientem a nie techniki i skrypty sprzedażowe.

Współprowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach. Jest czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji. W każdej wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Sprzedaż i obsługa klienta.
  • Dobra oferta sprzedażowa.
  • Komunikacja biznesowa - firmowe social media.
  • Prospecting - skuteczne pozyskiwanie nowych kontaktów.
  • Trudny klient i obsługa reklamacji.
  • Dobre praktyki w wewnętrznej pracy zespołu sprzedażowego.
  • Warsztaty z pisania dobrych maili biznesowych.
Piotr Jankowski
Trener sprzedaży, obsługi klienta. Mówca i prelegent. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structrogram Training System.

PROFIL TRENERA:

  • Doświadczenie w latach z tego tematu: 25 praktyki zawodowej
    w tym ponad 13 lat na stanowiskach managerskich, ponad 10 000 godzin szkoleniowych z obszaru zarządzania, sprzedaży, negocjacji.  
  • Ponad 10 letnie doświadczenie w branży finansowej (w tym placówka franczyzowa banku).
  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach handlowych i managerskich w międzynarodowych instytucjach.
  • Od 1996 roku dzięki pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży i zarządzania. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu.
  • Przedsiębiorca.
  • Trener praktyk: ponad 10 000 godzin na salach szkoleniowych, ponad 800 godzin szkoleń online.
  • Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni.
  • Wykładał na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych.
  • Prelegent na kongresach rozwojowych.
  • Autor książek:  „Radość sprzedaży”, „Alfabet Zmian”, współautor poradnika „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.”
  • Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development.

CERTYFIKACJE/ WYKSZTAŁCENIE TRENERA:

  • Certyfikowany Trener Biznesu – Schenk Institute.
  • Certyfikowany Trener Structrogram Training System – Structogram® metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej.
  • Konsultant MTQ48.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Kierowanie zespołem.
  • Szkolenia ze sprzedaży.
  • Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów.
  • Obsługa klienta.
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Sztuka wystąpień publicznych.
  • Etykieta w biznesie.
  • Structogram – system treningowy (analiza biostrukturalna).

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
1 518
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!