Skuteczny negocjator w dziale zakupów

O szkoleniu

Celem szkolenia jest wzmocnienie i przygotowanie pracownika do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu i uzyskania korzystniejszych warunków od dostawców.

Dlaczego warto wziąć udział?

W efekcie szkolenia poznasz: 

  • metody i techniki zwiększające Twoją efektywność w procesie negocjacji zakupowych,

  • analizę typów negocjacyjnych Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów, a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają,

  • informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora w procesie zakupu i obszarów do rozwoju,

  • aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt,

  • metody wywierania wpływu negocjacyjnego  na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych,

  • sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony na poszczególnych etapach negocjacji.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt z dostawcami i uzgadnianie oraz negocjowanie warunków zakupu. 

Program szkolenia

MODUŁ I. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W CAŁYM PROCESIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

1. Świadome wywieranie wpływu negocjacyjnego w oparciu o znajomość osobowości stron

2. Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)

3. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy? 

  • Podczas spotkania bezpośredniego 

  • Podczas rozmowy telefonicznej

4. Narzędzia wywierania wpływu  negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie: 


  • budowania efektywnej relacji negocjacyjnej 

  • przekonywania i argumentowania

  • zapobiegania i reagowania na konflikt

  • wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego

  • wywierania bezwzględnego wpływu negocjacyjnego

5. Siła i mowa ciała w procesie negocjacji zakupowych


  • Pewność siebie i ,,siła przebicia’’ w negocjacjach

  • Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego

  • Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony negocjacji

MODUŁ II. 1 ETAP NEGOCJACJI  (techniki, zasady przydatne na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych) 

1. Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych 


  • Identyfikacja informacji, których potrzebujemy

  • Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora

  • Potrzeby własne i  drugiej strony negocjacji

2. Zmienne negocjacyjne


  • Określanie zmiennych negocjacyjnych

  • Priorytet zmiennych dla obu stron

  • Wartości zmiennych negocjacyjnych

MODUŁ III. 2 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

1. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron negocjacji


  • Cele i stanowiska

  • Potrzeby i interesy

  • Odkrywanie interesów partnera

  • Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

2. Dążenie do  korzystnych rezultatów


  • Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości

  • Asertywna wymiana ustępstw 

  • Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ IV. 3 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

1. Manipulacje w negocjacjach


  • Taktyki i blefy negocjacyjne

  • Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony

  • Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania manipulacji w negocjacjach

2. Sytuacje trudne w negocjacjach


  • Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.

  • Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

  • Sposoby panowania nad własnym stresem

MODUŁ V. 4 ETAP NEGOCJACJI  - potwierdzenie ustaleń

1. Potwierdzenie ustaleń negocjacji i kontrola ich wdrożenia


  • Akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń negocjacji

  • Opracowanie dalszych działań

  • Kontrola wdrożenia uzgodnionych warunków

2. Podsumowanie szkolenia dla działów zakupowych


  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

Czas trwania

I dzień 10:00-17:00, II dzień 9:00-16:00


Prelegenci

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel**** Radisson Blu

Kraków

ul. Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Rejestracja

cena standardowa
za osobę
1 532
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 580 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
    https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!