Social Media dla Biznesu

O szkoleniu

KORZYŚCI

  • Poznanie zasad i najnowszych trendów w komunikacji firmy i marki na Facebooku i Instagramie
  • Jakie narzędzia wybrać do komunikacji w socialach mediach, kiedy i jak często publikować 
  • Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych
  • Umiejętność tworzenia grafik w Canvie
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
Kto powinien wziąć udział?

Dla wszystkich osób prowadzących lub planujących prowadzić konta i kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

Program szkolenia

DZIEŃ 1

1. Krótki wstęp o działaniach na Facebooku i Instagramie

  • Jak wyglądają osie czasu oraz inne umiejscowienia, takie jak Stories czy Rolki?
  • Jaka jest w Polsce grupa docelowa na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie kreacje najlepiej sprawdzają się na tych dwóch platformach?

2. Prowadzenie biznesu w Meta (czyli Facebook i Instagram razem)

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?

3. Płacić czy nie płacić za reklamy?

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Tworzenie angażujących postów / grafik w Canvie

  • Czym jest Canva i dlaczego jest niezbędna do tworzenia ładnych postów?
  • Czym różnią się kreacje organiczne od reklamowych?
  • Nauka i warsztaty tworzenia angażujących postów w Canvie
  • Czym są aple i co jest ważniejsze – estetyka czy czytelność?

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1. Jak rozwinąć swój fanpage na Facebooku?

  • Big Idea – określ swój pomysł i cel komunikacji na platformie
  • Kim jest nasz odbiorca? Dostosowywanie treści pod grupę docelową
  • Spójna kreacja wizualna dla postów, czyli czym jest Key Visual
  • Gdzie algorytm da nam największe szanse na bezpłatny i możliwie najszybszy rozgłos naszego profilu na Facebooku? Czym są grupy dyskusyjne i jak z nich korzystać?
  • Real Time Marketing – jak działa i jakie może dać efekty?

2. Jak rozwinąć swój fanpage na Instagramie?

  • Czym różni się feed od stories, a stories od rolek?
  • Czy hashtagi na Instagramie mają jakikolwiek sens?
  • Jak dobrze wykorzystać rolki do uzyskania ogromnych zasięgów?
  • Zdjęcia czy może proste grafiki z tekstem? Co lepiej działa na Instagramie?
  • Influencerzy – jak ich znajdować, jak ustalać współpracę i jak analizować statystyki?
  • Jak powinien wyglądać profesjonalny profil, od biogramu, przez wyróżnione stories, aż po treści na profilu?

3. Meta Business Suite, czyli jak dobrze zarządzać fanpage’ami?

  • Gdzie i jak publikować posty?
  • Jak planuje się posty i czy warto to robić?
  • Nadawanie dostępów i zarządzanie „właścicielstwem” nad fanpage’ami, czyli czym jest Konto firmowe?
  • Centrum Reklam a Menedżer Reklam – gdzie warto tworzyć kampanie reklamowe?
  • Analityka, czyli gdzie zliczać lajki, udostępnienia i komentarze?
  • Skrzynka odbiorcza – centrum dowodzenia wiadomościami i powiadomieniami.
  • Dobre praktyki w moderacji – usuwać czy ukrywać komentarze?

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto skoncentrować się na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Jakie kreacje reklamowe można używać do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka) - jak go używać, jakie są korzyści

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych:
użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

5. Monitorowanie kampanii reklamowych i budżetu

  • Jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

6. Dyskusja i pytania 

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Czas trwania

2 dni, 9-17

Prelegenci

Przemysław Kasiura

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PLATFORMA CLICKMEETING, nie wymagane jest logowanie, tylko rejestracja przez link

Rejestracja

Standard
1 503
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.45% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!