Social Media Marketing

O szkoleniu

Dlaczego warto wziąć udział?

Kto powinien wziąć udział?

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
• Social Media a media tradycyjne – główne różnice
• Przegląd platform social media pod kątem zastosowania w firmach i instytucjach

2. Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku
• Podział platform społecznościowych pod kątem dostępu do kont firmowych
• Bezpieczny dostęp do konta prywatnego i firmowego – zgodnie z rekomendacjami Facebooka

3. Meta Business Suite (Facebook)
• Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite
• Ustawianie automatycznych odpowiedzi
• Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta

4. Portfolio firmowe (Facebook)
• Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?
• Dodawanie stron do portfolio
• Nadawanie uprawnień pracownikom
• Poprawne przekazywanie dostępu agencji lub specjaliście social media

5. Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku
• Algorytm – na czym polega?
• Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
• Wybór czasu publikacji
• Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
• Posty na Facebooku – przykłady
• Rolki video na Facebooku – przykłady
• Popularne błędy na kontach firm i instytucji

6. Profesjonalne konto firmowe na Instagramie
• Specyfika Instagrama z uwzględnieniem najnowszych zmian
• Przegląd najważniejszych elementów Instagrama
• Instagramowe ABC:
o Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
o Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
o Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
o Rolki – poważnie lub z humorem
o Relacje – sposób na zaangażowanie
• Dylematy na Instagramie
o Dlaczego teksty są tak ważne?
o Czy hashtagi mają nadal znaczenie?
o Czym się różnią relacje od rolek?
o Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
o Jaki jest najlepszy czas publikacji?
o Co pozytywnie wpływa na zasięgi postów i rolek?
• Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.

7. Reklamy Meta – promocja na Facebooku i Instagramie
• Zakładanie konta reklamowego
• Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
o struktura kampanii
o wybór celu reklamowego
o ustawianie budżetu
o wybór grupy docelowej
o umiejscowienia reklam
o tworzenie kreacji reklamowej
• Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii
• Reklama a post sponsorowany – podobieństwa i różnice
• Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.

8. Podsumowanie, zakończeni 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Przedsiębiorca, specjalista PR, certyfikowany social manager.
W tematyce związanej z mediami, public relations, marketingiem tkwię właściwie non-stop jeszcze od czasów studiów, pomimo, że one same nie miały akurat związku z mediami. Ukończyłem stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach w Wyższej Szkole Zarządzania.
Przez wiele lat pracowałem w mediach jako dziennikarz i redaktor. Byłem m.in. redaktorem naczelnym i wydawcą lokalnego tygodnika oraz redaktorem prowadzącym portalu dla przedsiębiorców.

Działalność gospodarczą prowadzę od ponad 12 lat.

Kim jestem?
Za swoją życiową misję uważam wspieranie innych przedsiębiorców – szczególnie właścicieli najmniejszych firm – w ich biznesie. Realizuję ją nie tylko świadcząc usługi w ramach Agencji Empemedia, ale także prowadząc blog dla przedsiębiorców (Bossblog.pl) oraz pisząc artykuły prasowe i książki, takie jak:
• „PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie”,
• „Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce” (dwa wydania)
• „Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce”
• „Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?”.
Wspólnie z serwisem Infolia.pl przygotowałem szkolenie on-line na temat promocji i budowania wizerunku małych firm: „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku”.
Obecnie koncentruję się na prowadzeniu szkoleń i konsultacji dot. mediów społecznościowych. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

szkolenie na platformie Teams

Rejestracja

Cena 1
549
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!