O szkoleniu
.
.
.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
• Social Media a media tradycyjne – główne różnice
• Przegląd platform social media pod kątem zastosowania w firmach i instytucjach
2. Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku
• Podział platform społecznościowych pod kątem dostępu do kont firmowych
• Bezpieczny dostęp do konta prywatnego i firmowego – zgodnie z rekomendacjami Facebooka
3. Meta Business Suite (Facebook)
• Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite
• Ustawianie automatycznych odpowiedzi
• Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta
4. Portfolio firmowe (Facebook)
• Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?
• Dodawanie stron do portfolio
• Nadawanie uprawnień pracownikom
• Poprawne przekazywanie dostępu agencji lub specjaliście social media
5. Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku
• Algorytm – na czym polega?
• Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
• Wybór czasu publikacji
• Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
• Posty na Facebooku – przykłady
• Rolki video na Facebooku – przykłady
• Popularne błędy na kontach firm i instytucji
6. Profesjonalne konto firmowe na Instagramie
• Specyfika Instagrama z uwzględnieniem najnowszych zmian
• Przegląd najważniejszych elementów Instagrama
• Instagramowe ABC:
o Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
o Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
o Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
o Rolki – poważnie lub z humorem
o Relacje – sposób na zaangażowanie
• Dylematy na Instagramie
o Dlaczego teksty są tak ważne?
o Czy hashtagi mają nadal znaczenie?
o Czym się różnią relacje od rolek?
o Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
o Jaki jest najlepszy czas publikacji?
o Co pozytywnie wpływa na zasięgi postów i rolek?
• Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.
7. Reklamy Meta – promocja na Facebooku i Instagramie
• Zakładanie konta reklamowego
• Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
o struktura kampanii
o wybór celu reklamowego
o ustawianie budżetu
o wybór grupy docelowej
o umiejscowienia reklam
o tworzenie kreacji reklamowej
• Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii
• Reklama a post sponsorowany – podobieństwa i różnice
• Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.
8. Podsumowanie, zakończeni
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Przedsiębiorca, specjalista PR, certyfikowany social manager.
W tematyce związanej z mediami, public relations, marketingiem tkwię właściwie non-stop jeszcze od czasów studiów, pomimo, że one same nie miały akurat związku z mediami. Ukończyłem stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach w Wyższej Szkole Zarządzania.
Przez wiele lat pracowałem w mediach jako dziennikarz i redaktor. Byłem m.in. redaktorem naczelnym i wydawcą lokalnego tygodnika oraz redaktorem prowadzącym portalu dla przedsiębiorców.
Działalność gospodarczą prowadzę od ponad 12 lat.
Kim jestem?
Za swoją życiową misję uważam wspieranie innych przedsiębiorców – szczególnie właścicieli najmniejszych firm – w ich biznesie. Realizuję ją nie tylko świadcząc usługi w ramach Agencji Empemedia, ale także prowadząc blog dla przedsiębiorców (Bossblog.pl) oraz pisząc artykuły prasowe i książki, takie jak:
• „PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie”,
• „Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce” (dwa wydania)
• „Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce”
• „Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?”.
Wspólnie z serwisem Infolia.pl przygotowałem szkolenie on-line na temat promocji i budowania wizerunku małych firm: „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku”.
Obecnie koncentruję się na prowadzeniu szkoleń i konsultacji dot. mediów społecznościowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
