Social Media - od czego w ogóle zacząć?

O szkoleniu

Wiele firm ma obecnie konta firmowe jednocześnie na różnych platformach społecznościowych – często jednak liczba obserwatorów w różnych serwisach jest diametralnie różna i nawet sukces w jednym z tych miejsc nie gwarantuje osiągnięcia podobnych efektów w pozostałych. Działania skutecznie podejmowane na Facebooku nie przyniosą spodziewanych rezultatów na Instagramie, a odbiorcy TikToka nie docenią treści uwielbianych przez odbiorców Instagrama. Sukces na Twitterze nie przełoży się na sukces w serwisach skupionych na treściach audiowizualnych. Czy warto więc tracić zasoby na tworzenie treści z góry skazanych na porażkę? Jednocześnie rezygnując z którejkolwiek z tych najmodniejszych obecnie platform społecznościowych traci się szanse na dotarcie do ważnych grup odbiorców i potencjalnych klientów.
Dlatego tak ważne jest uświadomienie sobie, że każdy z istniejących serwisów społecznościowych wymaga całkiem innego podejścia, aby osiągnąć tam sukces i przebić się ze swoimi treściami do swoich odbiorców.
Niniejsze szkolenie jest pigułką wiedzy „na start”, podsumowującą specyfikę trzech najpopularniejszych serwisów społecznościowych, pozwalającą się zorientować w świecie współczesnych social mediów i zaplanować swoje przyszłe kroki w tym cyfrowym świecie.

Dlaczego warto wziąć udział?

Program szkolenia skupia się na trzech najpopularniejszych platformach – aplikacji Facebook, Instagram i TikTok. Przedstawia specyfikę każdej z platform, oczekiwania skupionych wokół nich odbiorców i najpopularniejsze formaty publikowania treści. Dzięki temu możliwe będzie dostosowanie swojej strategii do poszczególnego cyfrowego ekosystemu, aby oswoić social media i zmaksymalizować korzyści płynące z zaistnienia na nich.
Poruszone zostaną tu kwestie tworzenia treści (posty, relacje, rolki) i angażowania odbiorców oraz promowania swoich treści (zarówno odpłatnie, jak i w sposób organiczny, czyli niewymagający dodatkowych nakładów finansowych).
Treści uzupełnione zostały o wskazówki na temat legalnego tworzenia treści. W ramach części prawnej uczestnicy dowiedzą się, jakie są najważniejsze punkty regulaminów tych serwisów oraz istotne różnice między nimi. Uzyskają również proste wskazówki na temat legalnego tworzenia materiałów firmowych, ochrony wizerunku oraz wykorzystywania cudzego contentu w celach marketingowych.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dla osób i firm opierających promocję swojego biznesu o fanpage lub profil firmowy – szczególnie jeśli dopiero zaczynają swoją przygodę z mediami społecznościowymi, nie wiedzą od czego zacząć i którą z najpopularniejszych platform wybrać. Dla poszukujących podpowiedzi, jak działać na Facebooku, Instagramie i TikToku i który z tych serwisów pozwoli najszybciej osiągnąć zamierzone rezultaty.

Na szkoleniu skorzystają pracownicy instytucji i przedsiębiorstw odpowiedzialni za prowadzenie firmowych profili społecznościowych i realizowanie zadań w zakresie promocji i reklamy.
Zapraszamy również tych, których dotychczasowe działania na profilach firmowych nie przyniosły spodziewanych rezultatów i potrzebują konkretnej pigułki wiedzy na temat tego, co poprawić, a z których metod zrezygnować, aby nie tracić sił na strategie, które nie mają szansy w danym miejscu się sprawdzić.

Program szkolenia

  1. Obecność w mediach społecznościowych a biznes
    • Czy warto prowadzić biznesowe konto w mediach społecznościowych?
    • Jakie medium wybrać?
    • Czy i kiedy można dziś nie prowadzić mediów społecznościowych?
    • Platformy standardowe i alternatywne
  2. Facebook
    • Cele publikacji na Facebooku
    • Formaty treści na Facebooku
    • Grupy na Facebooku
    • Rolki na Facebooku
  3. Instagram
    • Jakie formaty treści są na Instagramie?
    • Kiedy i co publikować?
    • Cele publikowanych treści na Instagramie
    • Hasztagi na Instagramie
    • Instastories
  4. Tiktok
    • Jak zacząć działać na TikToku?
    • Typy i formaty treści na TikToku
    • Jak tworzyć filmy na Tiktoka?
    • Hasztagi na TikToku
  5. Jak działać legalnie w social mediach
    • Konsekwencje naruszania regulaminów serwisów społecznościowych i ustaw, czyli dlaczego warto przestrzegać przepisów
    • Udostępnianie cudzych treści – jak to robić legalnie
    • Tworzenie własnego contentu a prawo autorskie
    • Przenoszenie własnych treści pomiędzy różnymi platformami społecznościowymi – dlaczego bywa to problematyczne?
    • Jak walczyć z naruszeniami praw autorskich do swoich treści
    • Podstawowe zasady ochrony wizerunku
    • Inne ważne postanowienia regulaminów, czyli zasady i standardy Społeczności
    • Podsumowanie innych ważnych ustaw, o których warto pamiętać, prowadząc profile w social mediach.

Czas trwania

od 10:00 do ok. 15:00

Prelegenci

Karina Kunc-Urbańczyk

doktor nauk prawnych, specjalistka prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz nowych technologii (sztuczna inteligencja, dozwolony użytek utworów w Internecie, e-sport).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Rejonowego w Zabrzu. Prowadzi szkolenia o tematyce prawnoautorskiej oraz wspiera przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”. Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!