O szkoleniu
Szkolenie dostosowane jest do branż Uczestników - zarówno firmowych, jak i instytucjonalnych.
Trener przed każdym szkoleniem wybiera przykłady postów z obszarów, w których działają Uczestnicy . Dodatkowo, istnieje możliwość, aby podczas szkolenia omówione zostały konta w mediach społecznościowe prowadzone przez Uczestników.
Nie ma znaczenia, w jakiej firmie lub instytucji pracujesz - to szkolenie i tak zostanie dopasowane do Twojej branży.
- Przykłady postów dopasowane do branż Uczestników
- Możliwość omówienia mocnych i słabych stron kont prowadzonych przez Uczestników
- Omówienie 3 platform społecznościowych podczas jednego szkolenia: Facebook, Instagram, TikTok, przy czym najwięcej czasu poświęcamy na Facebook.
- W tej edycji dostępny jest także moduł dot. reklam Meta.
- Uwzględnienie zarówno specyfiki firm (działalność komercyjna), jak i instytucji (działalność niekomercyjna).
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont w mediach społecznościowych w firmach komercyjnych, instytucjach publicznych oraz innych organizacjach (np. NGO).
Program szkolenia
Dzień pierwszy
Wprowadzenie do mediów społecznościowych
Social Media w Polsce – ranking popularności
Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?
Bezpieczeństwo na Facebooku
Konto prywatne a strona firmy
Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych
Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
Aktualny interfejs stron Facebooka z najnowszymi zmianami
Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
Co nam mogą powiedzieć statystyki?
Portfolio firmowe (dawniej Menedżer Firmy) dla dowolnej organizacji
Zakładanie konta
Dodawanie stron do portfolio firmowego
Przydzielanie uprawnień pracownikom
Algorytm na Facebooku
Algorytm – na czym polega?
Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji
Wybór czasu publikacji
Zaangażowanie na Facebooku (content marketing)
Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady
Cechy atrakcyjnego wpisu
Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?
Pozytywne i negatywne przykłady postów
Język postów
Zdjęcia i grafiki w social mediach
Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
Legalne źródła zdjęć i grafik
Krótko o Canvie oraz sztucznej inteligencji (AI)
Przykłady i inspiracje
Co publikować na profilu firmy i instytucji?
Treści od fanów i klientów
Przykłady postów na Facebooku
Przykłady rolek (video)
Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
Dzień drugi
Reklama na Facebooku (i Instagramie)
Możliwości promocji płatnej na Facebooku i Instagramie
Konfiguracja konta reklamowego
Dobór odpowiednich celów reklamowych
Ustawienia reklamowe na Facebooku – krok po kroku
Statystyki reklam i tworzenie raportów
Reklamy na Instagramie – łącznie z Facebookiem lub oddzielnie
Specyfika Instagrama
Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje
Ekosystem Instagrama
Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)
Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności
Dodatkowe zastosowania hashtagów
Oznaczaj użytkowników i reaguj na oznaczenia
Dodawaj relacje i angażuj
Dodawaj rolki
Udostępniaj
Algorytm na Instagramie
Jakie dane uwzględnia algorytm?
Jak współpracować z algorytmem?
Co wpływa negatywnie na algorytm?
Najlepszy czas publikacji
Aktywność w imieniu marki na innych profilach
Estetycznie i angażująco
Inspirujące posty na Instagramie – przykłady
Przykłady angażujących rolek
Kompozycje postów
Analiza kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
Czy TikTok w firmie lub instytucji ma sens?
Specyfika TikToka na tle mediów społecznościowych
Rodzaje treści i możliwości ich zastosowania
Algorytm i funkcje TikToka
Media rekomendacyjne a społecznościowe – różnice
Przykłady zastosowania TikToka w firmach i instytucjach (stosownie do branż Uczestników)
Komunikacja z odbiorcami w mediach społecznościowych
O czym pamiętać, aby komunikacja budowała pozytywny wizerunek?
Jak reagować na hejt i krytykę?
Ukrywanie i kasowanie komentarzy.
Podsumowanie, zakończenie
Czas trwania
Szkolenie trwa 2 dni, w godz. 9:00 - 14:00 (w tym 30 min. przerwy).
Forma zajęć
Prelegenci
Od kilkunastu lat obsługuje konta social media swoich Klientów. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Wypełnienie i wysłanie pocztą elektroniczną niniejszego zamówienia stanowi zawarcie umowy wiążącej pomiędzy Wykonawcą (Empemedia), a Zamawiającym.
Szkolenie odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo). Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
Cena obejmuje udział w zajęciach wymienionej liczby uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia z zastrzeżeniem, że uzyskanie certyfikatu jest możliwe tylko w przypadku zalogowania do systemu webinarowego w każdym dniu trwania szkolenia.
Podany czas trwania szkolenia jest orientacyjny. Faktyczny czas trwania szkolenia może się różnić w zależności od aktywności Uczestników.
W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na podobne szkolenie online w kolejnym terminie – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
do 10 dni roboczych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
w terminie 9-2 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny łącznej wynikającej z niniejszego Zamówienia,
w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie lub gdy Uczestnicy będą nieobecni pomimo niezgłoszenia nieobecności – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 50% ceny szkolenia za każdego nieobecnego Uczestnika tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
Materiały szkoleniowe chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych bez zgody autora jest zabronione.
Dane Zamawiającego i Uczestnika podane na formularzu zgłoszeniowym będą wykorzystane przez Organizatora na potrzeby udziału w szkoleniu – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),oraz na potrzebę przesłania drogą elektroniczną informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do jego realizacji – zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030).
Zamawiający/Uczestnik ma prawo do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Administratorem danych osobowych jest firma Empemedia Marcin Pietraszek.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852