Social Media w Firmie i Instytucji

O szkoleniu

Szkolenie dostosowane jest do branż Uczestników - zarówno firmowych, jak i instytucjonalnych. 

Trener przed każdym szkoleniem wybiera przykłady postów z obszarów, w których działają Uczestnicy . Dodatkowo, istnieje możliwość, aby podczas szkolenia omówione zostały konta w mediach społecznościowe prowadzone przez Uczestników.

Nie ma znaczenia, w jakiej firmie lub instytucji pracujesz - to szkolenie i tak zostanie dopasowane do Twojej branży.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Przykłady postów dopasowane do branż Uczestników
  • Możliwość omówienia mocnych i słabych stron kont prowadzonych przez Uczestników
  • Omówienie 3 platform społecznościowych podczas jednego szkolenia: Facebook, Instagram, TikTok, przy czym najwięcej czasu poświęcamy na Facebook.
  • W tej edycji dostępny jest także moduł dot. reklam Meta.
  • Uwzględnienie zarówno specyfiki firm (działalność komercyjna), jak i instytucji (działalność niekomercyjna).
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont w mediach społecznościowych w firmach komercyjnych, instytucjach publicznych oraz innych organizacjach (np. NGO). 

Program szkolenia

Dzień pierwszy

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Social Media w Polsce – ranking popularności

  • Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?

Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy

  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta

  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm

  • Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych

Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Aktualny interfejs stron Facebooka z najnowszymi zmianami

  • Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku

  • Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku

  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite

  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

Portfolio firmowe (dawniej Menedżer Firmy) dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie konta

  • Dodawanie stron do portfolio firmowego

  • Przydzielanie uprawnień pracownikom

Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?

  • Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji

  • Wybór czasu publikacji

Zaangażowanie na Facebooku (content marketing)

  • Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady

  • Cechy atrakcyjnego wpisu

  • Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?

  • Pozytywne i negatywne przykłady postów

  • Język postów

Zdjęcia i grafiki w social mediach

  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć

  • Legalne źródła zdjęć i grafik

  • Krótko o Canvie oraz sztucznej inteligencji (AI)

Przykłady i inspiracje

  • Co publikować na profilu firmy i instytucji?

  • Treści od fanów i klientów

  • Przykłady postów na Facebooku

  • Przykłady rolek (video)

  • Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Dzień drugi

Reklama na Facebooku (i Instagramie)

  • Możliwości promocji płatnej na Facebooku i Instagramie

  • Konfiguracja konta reklamowego

  • Dobór odpowiednich celów reklamowych

  • Ustawienia reklamowe na Facebooku – krok po kroku

  • Statystyki reklam i tworzenie raportów

  • Reklamy na Instagramie – łącznie z Facebookiem lub oddzielnie

Specyfika Instagrama

  • Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych

  • Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje

Ekosystem Instagrama 

  • Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)

  • 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy

  • Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania

  • Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)

Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności

  • Dodatkowe zastosowania hashtagów

  • Oznaczaj użytkowników i reaguj na oznaczenia

  • Dodawaj relacje i angażuj

  • Dodawaj rolki

  • Udostępniaj

Algorytm na Instagramie

  • Jakie dane uwzględnia algorytm?

  • Jak współpracować z algorytmem?

  • Co wpływa negatywnie na algorytm?

  • Najlepszy czas publikacji

  • Aktywność w imieniu marki na innych profilach

Estetycznie i angażująco

  • Inspirujące posty na Instagramie – przykłady

  • Przykłady angażujących rolek

  • Kompozycje postów

  • Analiza kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Czy TikTok w firmie lub instytucji ma sens?

  • Specyfika TikToka na tle mediów społecznościowych

  • Rodzaje treści i możliwości ich zastosowania

  • Algorytm i funkcje TikToka

  • Media rekomendacyjne a społecznościowe – różnice

  • Przykłady zastosowania TikToka w firmach i instytucjach (stosownie do branż Uczestników)

Komunikacja z odbiorcami w mediach społecznościowych

  • O czym pamiętać, aby komunikacja budowała pozytywny wizerunek?

  • Jak reagować na hejt i krytykę?

  • Ukrywanie i kasowanie komentarzy. 

Podsumowanie, zakończenie

Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni, w godz. 9:00 - 14:00 (w tym 30 min. przerwy).

Forma zajęć

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Empemedia

Od kilkunastu lat obsługuje konta social media swoich Klientów. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie Live Webinar. Przed szkoleniem Uczestnicy otrzymują linki. Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
615
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Opcja z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
628
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
628
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Wypełnienie i wysłanie pocztą elektroniczną niniejszego zamówienia stanowi zawarcie umowy wiążącej pomiędzy Wykonawcą (Empemedia), a Zamawiającym.

  2. Szkolenie odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo). Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu. 

  3. Cena obejmuje udział w zajęciach wymienionej liczby uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia z zastrzeżeniem, że uzyskanie certyfikatu jest możliwe tylko w przypadku zalogowania do systemu webinarowego w każdym dniu trwania szkolenia.

  4. Podany czas trwania szkolenia jest orientacyjny. Faktyczny czas trwania szkolenia może się różnić w zależności od aktywności Uczestników.

  5. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.

  7. W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na podobne szkolenie online w kolejnym terminie – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.

  8. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:

    • do 10 dni roboczych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,

    • w terminie 9-2 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny łącznej wynikającej z niniejszego Zamówienia,

    •  w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie lub gdy Uczestnicy będą nieobecni pomimo niezgłoszenia nieobecności – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 50% ceny szkolenia za każdego nieobecnego Uczestnika tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.

  9. Materiały szkoleniowe chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych bez zgody autora jest zabronione.

  10. Dane Zamawiającego i Uczestnika podane na formularzu zgłoszeniowym będą wykorzystane przez Organizatora na potrzeby udziału w szkoleniu – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),oraz na potrzebę przesłania drogą elektroniczną informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do jego realizacji – zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030).

  11. Zamawiający/Uczestnik ma prawo do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

  12. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Administratorem danych osobowych jest firma Empemedia Marcin Pietraszek.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!