O szkoleniu
Czego się nauczysz?
- Budowania strategii social media dla marki
- Generować wysokie zasięgi organiczne.
- Prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd.
- Dobierać odpowiednie działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, Linkedinie czy Twitterze.
- Tworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media
- Dobierać kanały do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści.
Szkolenie adresowane jest do:
- Marketerów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki w internecie
- Przedsiębiorców, którzy chcą budować społeczność wokół marki w social media
- Brand managerów, którzy planują działania marki w Social Media
- Managerów ds. komunikacji, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.
- Osób które dopiero planują samodzielnie rozpocząć działania firmowe w mediach społecznościowych.
- Zmieniających branżę, rozwijający karierę
Program szkolenia
Social media a strategia komunikacji
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji.
- Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową.
- Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji.
- Księga stylu.
- Kalendarz wydawniczy w social media.
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje – persona i mapa empatii oraz dane i trendy rynkowe.
- Warsztat: dyskusja o strategii komunikacji,
- Budowa persony i mapy empatii pod kątem social media.
- Algorytmy bez tajemnic, czyli jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej,
- Kim są polscy użytkownicy Facebooka – dane rynkowe.
- Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści.
- Kiedy publikować treści i w jakiej formie.
- Grupy na Facebooku i ich znaczenie.
- Copywriting w zwartej formie.
- Czy to miejsce tylko dla polityków, dziennikarzy? Kiedy warto być na Twitterze.
- Jak działa Twitter – krok po kroku.
- Skuteczny copywriting w 280 znakach – treści i hashtagi, które zwracają największą uwagę.
- Tweetdeck ułatwia wszystko: narzędzia do sprawnego tweetowania
- Warsztat: Copywriting na Facebooku i Twitterze.
- Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? O licznych korzyściach wykorzystania Instagrama.
- Najważniejsze funkcje i formaty treści (Stories, IG TV, Live, posty).
- Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu.
- Marka osobista vs profil firmowy.
- Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn.
- Zaangażowanie na LinkedIn kluczem do sukcesu.
YouTube
- Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
- Jakie warunki muszą spełniać filmy na YT, by były skuteczne
- SEO na YouTube
- Współpraca z influencerami – kiedy się opłaca
Sytuacja kryzysowa w social media
- Sytuacja kryzysowa i zarządzanie społecznością
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
- Jak zapobiegać kryzysowi
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
- Finalny warsztat: Budowa kalendarza wydawniczego w social media.
Czas trwania
Prelegenci
Barbara Stawarz-Garcia
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” (II wyd. „Content marketing i social media”, PWN 2017) oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży internetowej od 2005 roku.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558