Szkolenie

Social media - wizerunek marki i budowanie społeczności

O szkoleniu

Szkolenie social media, to nauka od podstaw. Celem oferowanego przez nas szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy o serwisach społecznościowych i poprowadzenie jego uczestników w stronę trafnego dobru kanałów do komunikacji celów marketingowych i opracowywania treści do nich dostosowanych. Nie tylko obecna sytuacja, ale i postęp w zakresie nowych technologii, zmusiły tysiące firm do kompletnego przebudowania swoich strategii marketingowych. Podczas szkolenia social media nauczysz się jak zbudować strategię efektywnych działań opartą o filary content marketingu na platformie Facebook, Twitter, LinkedIn czy YouTube.
Dlaczego warto wziąć udział?

Czego się nauczysz?

  • Budowania strategii social media dla marki
  • Generować wysokie zasięgi organiczne.
  • Prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd.
  • Dobierać odpowiednie działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, Linkedinie czy Twitterze.
  • Tworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media
  • Dobierać kanały do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowane jest do:

  • Marketerów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki w internecie
  • Przedsiębiorców, którzy chcą budować społeczność wokół marki w social media
  • Brand managerów, którzy planują działania marki w Social Media
  • Managerów ds. komunikacji, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.
  • Osób które dopiero planują samodzielnie rozpocząć działania firmowe w mediach społecznościowych.
  • Zmieniających branżę, rozwijający karierę

Program szkolenia

Social media a strategia komunikacji

  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji.
  • Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową.
  • Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji.
  • Księga stylu.
  • Kalendarz wydawniczy w social media.
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje – persona i mapa empatii oraz dane i trendy rynkowe.
  • Warsztat: dyskusja o strategii komunikacji,
  • Budowa persony i mapy empatii pod kątem social media.

Facebook

  • Algorytmy bez tajemnic, czyli jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej,
  • Kim są polscy użytkownicy Facebooka – dane rynkowe.
  • Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści.
  • Kiedy publikować treści i w jakiej formie.
  • Grupy na Facebooku i ich znaczenie.
  • Copywriting w zwartej formie.

Twitter

  • Czy to miejsce tylko dla polityków, dziennikarzy? Kiedy warto być na Twitterze.
  • Jak działa Twitter – krok po kroku.
  • Skuteczny copywriting w 280 znakach – treści i hashtagi, które zwracają największą uwagę.
  • Tweetdeck ułatwia wszystko: narzędzia do sprawnego tweetowania
  • Warsztat: Copywriting na Facebooku i Twitterze.

Instagram

  • Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? O licznych korzyściach wykorzystania Instagrama.
  • Najważniejsze funkcje i formaty treści (Stories, IG TV, Live, posty).
  • Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu.

LinkedIn

  • Marka osobista vs profil firmowy.
  • Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn.
  • Zaangażowanie na LinkedIn kluczem do sukcesu.

YouTube

  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
  • Jakie warunki muszą spełniać filmy na YT, by były skuteczne
  • SEO na YouTube
  • Współpraca z influencerami – kiedy się opłaca

Sytuacja kryzysowa w social media

  • Sytuacja kryzysowa i zarządzanie społecznością
  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
  • Finalny warsztat: Budowa kalendarza wydawniczego w social media.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Barbara Stawarz-Garcia

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” (II wyd. „Content marketing i social media”, PWN 2017) oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży internetowej od 2005 roku.

Gdzie i kiedy

Online 4 - 5 listopada 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
2900 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2,
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa ul. Elektronowa 2,
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!