O szkoleniu
Korzyści:
- Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania sklepem online
- Zwiększenie skuteczności działania - uczestnicy będą potrafiłćpodejmować bardziej przemyślane decyzje oraz unikać typowych błędów.
- Dostęp do aktualnej wiedzy i trendów - E-commerce to dynamicznie rozwijający się sektor, w którym pojawiają się nowe technologie, strategie i narzędzia. Szkolenie dostarczy najnowszych informacji branżowych
- Skuteczniejsze wykorzystywanie narzędzi marketingowych takich, jak SEO, Google Ads, social media, co przyczyni się do zwiększenia widoczności i sprzedaży w sieci.
- Rozwój umiejętności analizy danych o klientach, ich ścieżce zakupowej i sprzedaży
Korzyści:
- Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania sklepem online
- Zwiększenie skuteczności działania - uczestnicy będą potrafiłćpodejmować bardziej przemyślane decyzje oraz unikać typowych błędów.
- Dostęp do aktualnej wiedzy i trendów - E-commerce to dynamicznie rozwijający się sektor, w którym pojawiają się nowe technologie, strategie i narzędzia. Szkolenie dostarczy najnowszych informacji branżowych
- Skuteczniejsze wykorzystywanie narzędzi marketingowych takich, jak SEO, Google Ads, social media, co przyczyni się do zwiększenia widoczności i sprzedaży w sieci.
- Rozwój umiejętności analizy danych o klientach, ich ścieżce zakupowej i sprzedaży
Osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności jako specjalista E-commerce
Program szkolenia
Moduł 1. Marketing internetowy a e-commerce. Różnice
- E-commerce w Polsce. Statystyki
- Typy E-commerce: B2B, B2C, C2C, C2B, B2A, C2A
- Jakie są rodzaje modeli biznesowych E-commerce?
- Ćwiczenie na podstawie case study
Moduł 2. Platformy E-commerce
- Zestawienie najpopularniejszych platform e-commerce - podobieństwa i różnice
- Zalety i wady poszczególnych platform
- Woocommerce (CMS Wordpress)
- Shopper
- Prestashop
- Magento
- Sky-Shop
- Ćwiczenie na podstawie case study
Moduł 3. Budowa sklepu internetowego
- Strona główna. Najważniejsze elementy.
- Kategorie i podkategorie.
- Karta produktu. Struktura.
- Strefa blogowa
- Strony informacyjne (regulamin, polityka prywatności)
- Ćwiczenie na podstawie case study
Moduł 4. Marketing efektywnościowy dla e-commerce
- Kluczowe wskaźniki dla E-commerce
- Rola współczynnika konwersji w sprzedaży internetowej
- Rola CPS-a (Cost Per Sale) w rentowności sprzedaży
- Badania zachowań użytkowników (UX)
- Mapy ciepła oraz testy A/B
- Ćwiczenie na podstawie case study
Moduł 5. Kanały marketingowe dla E-commerce
- SEO (pozycjonowanie)
- Google Ads
- Meta Ads
- Social Media
- Influencer Marketing
- Google Analytics
- Afiliacja
- E-mail Marketing
- Ćwiczenie na podstawie case study
Moduł 6. Główne narzędzia dla E-commerce
- Analiza skuteczności serwisu - Google Analytics
- Analiza trendów wyszukiwań fraz- Google Trends
- Analiza fraz kluczowych - Senuto / Google Search Console
- Kampanie reklamowe Google Ads - PLA
- Implementacja feedu produktowego - Google Merchant Center
- Kampanie reklamowe Meta Ads - Menedżer reklam
- Ćwiczenie na podstawie case study
Dodatkowe bonusy dla klientów:
- Omówienie głównych elementów sprzedażowych dla E-commerce
- Wskazówki rekrutacyjne przy aplikowaniu na stanowisko: Specjalista E-commerce
Czas trwania
2 dni / 14 godzin
Prelegenci
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Absolwent e-administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz administracji publicznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Head of Digital Marketing & eCommerce, który zarządzał kilkoma zespołami Digital & eCommerce w ponad 150 projektach internetowych oraz startupach technologicznych. Realizuje kampanie w modelu efektywnościowym (Performance Marketing 360°) na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji rządowej na budżetach marketingowych. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars - zajął 3. miejsce w kategorii najszybciej rosnących w Google sklepów online w Polsce. Biegle posługuje się Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, Firebase, GetResponse, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, TradeWatch, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT. Zrealizował kilkaset godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na polskim rynku oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w Marketingu Online największym firmom w Polsce: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Candy, Whirlpool, Electrolux, Siemens, Amica, Miele, LG, Sharp, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska. Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
(Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja.
Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym)
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 3.7% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 7.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140