Specjalista E-Commerce: zarządzanie i marketing dla sklepów internetowych

O szkoleniu

Korzyści:

  • Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania sklepem online
  • Zwiększenie skuteczności działania - uczestnicy będą potrafiłćpodejmować bardziej przemyślane decyzje oraz unikać typowych błędów.
  • Dostęp do aktualnej wiedzy i trendów - E-commerce to dynamicznie rozwijający się sektor, w którym pojawiają się nowe technologie, strategie i narzędzia. Szkolenie dostarczy najnowszych informacji branżowych
  • Skuteczniejsze wykorzystywanie narzędzi marketingowych takich, jak SEO, Google Ads, social media, co przyczyni się do zwiększenia widoczności i sprzedaży w sieci.
  • Rozwój umiejętności analizy danych o klientach, ich ścieżce zakupowej i sprzedaży
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania sklepem online
  • Zwiększenie skuteczności działania - uczestnicy będą potrafiłćpodejmować bardziej przemyślane decyzje oraz unikać typowych błędów.
  • Dostęp do aktualnej wiedzy i trendów - E-commerce to dynamicznie rozwijający się sektor, w którym pojawiają się nowe technologie, strategie i narzędzia. Szkolenie dostarczy najnowszych informacji branżowych
  • Skuteczniejsze wykorzystywanie narzędzi marketingowych takich, jak SEO, Google Ads, social media, co przyczyni się do zwiększenia widoczności i sprzedaży w sieci.
  • Rozwój umiejętności analizy danych o klientach, ich ścieżce zakupowej i sprzedaży
Kto powinien wziąć udział?

Osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności jako specjalista E-commerce

Program szkolenia

Moduł 1. Marketing internetowy a e-commerce. Różnice

  • E-commerce w Polsce. Statystyki
  • Typy E-commerce: B2B, B2C, C2C, C2B, B2A, C2A
  • Jakie są rodzaje modeli biznesowych E-commerce?
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 2. Platformy E-commerce

  • Zestawienie najpopularniejszych platform e-commerce - podobieństwa i różnice
  • Zalety i wady poszczególnych platform
  • Woocommerce (CMS Wordpress)
  • Shopper
  • Prestashop
  • Magento
  • Sky-Shop
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 3. Budowa sklepu internetowego

  • Strona główna. Najważniejsze elementy.
  • Kategorie i podkategorie.
  • Karta produktu. Struktura.
  • Strefa blogowa
  • Strony informacyjne (regulamin, polityka prywatności)
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 4. Marketing efektywnościowy dla e-commerce

  • Kluczowe wskaźniki dla E-commerce
  • Rola współczynnika konwersji w sprzedaży internetowej
  • Rola CPS-a (Cost Per Sale) w rentowności sprzedaży
  • Badania zachowań użytkowników (UX)
  • Mapy ciepła oraz testy A/B
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 5. Kanały marketingowe dla E-commerce

  • SEO (pozycjonowanie)
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Social Media
  • Influencer Marketing
  • Google Analytics
  • Afiliacja
  • E-mail Marketing
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 6. Główne narzędzia dla E-commerce

  • Analiza skuteczności serwisu - Google Analytics
  • Analiza trendów wyszukiwań fraz- Google Trends
  • Analiza fraz kluczowych - Senuto / Google Search Console
  • Kampanie reklamowe Google Ads - PLA
  • Implementacja feedu produktowego - Google Merchant Center
  • Kampanie reklamowe Meta Ads - Menedżer reklam
  • Ćwiczenie na podstawie case study

Dodatkowe bonusy dla klientów:

  • Omówienie głównych elementów sprzedażowych dla E-commerce
  • Wskazówki rekrutacyjne przy aplikowaniu na stanowisko: Specjalista E-commerce

Czas trwania

2 dni / 14 godzin

Prelegenci

Bartłomiej Lewicki

Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Absolwent e-administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz administracji publicznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Head of Digital Marketing & eCommerce, który zarządzał kilkoma zespołami Digital & eCommerce w ponad 150 projektach internetowych oraz startupach technologicznych. Realizuje kampanie w modelu efektywnościowym (Performance Marketing 360°) na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji rządowej na budżetach marketingowych. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars - zajął 3. miejsce w kategorii najszybciej rosnących w Google sklepów online w Polsce. Biegle posługuje się Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, Firebase, GetResponse, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, TradeWatch, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT. Zrealizował kilkaset godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na polskim rynku oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w Marketingu Online największym firmom w Polsce: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Candy, Whirlpool, Electrolux, Siemens, Amica, Miele, LG, Sharp, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska. Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Prowadzone na platformie ClickMeeting
(Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja.
Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym)

Rejestracja

Standard
1 309
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.7% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!