O szkoleniu
Zmiany w prawie wymuszają od przedsiębiorców nowego podejścia do zagadnień związanych z rozpatrywaniem reklamacji. Jedną z nowości jest wprowadzenie pojęcia niezgodności towaru z umową.
Poza tym, wraz z nowelizacją zmianie ulegnie m.in. zakres ochrony konsumenta oraz warunki udzielanych gwarancji.
Podczas szkolenia zostaną poruszone praktyczne aspekty zmian w zakresie reklamacji oraz ich wpływ na działalność przedsiębiorców.
Uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie obsługi różnego typu klientów, zastosowania odpowiedniej komunikacji oraz wykorzystywania stosownej argumentacji.
Porozmawiamy o najczęstszych błędach popełnianych w procesie reklamacji, emocjach oraz asertywności w obsłudze klienta.
Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta oraz osoby pracujące w biurze obsługi klienta i infolinii.
Program szkolenia
10:00 - Rozpoczęcie
WARSZTAT I
10:05
REKLAMACJE W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
Przemysław Rybicki, Radca prawny, Kancelaria Affre i Wspólnicy
- Czym jest rękojmia i gwarancja konsumencka
- Niezgodność towaru z umową zamiast wady
- Uprawnienia konsumenta w ramach rękojmi
- Istotność wady i jej domniemanie
- Warunki udzielonej gwarancji
- Wnioski i przewidywania na przyszłość
Sesja Q & A
11:35 - Przerwa
WARSZTAT II
11:50
EFEKTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - KLUCZOWE ELEMENTY SUKCESU
Maciej Buś, Ekspert, Manager w obszarze obsługi klienta, Customer Fixe / Klientomania
- Czy każde zgłoszenie musi być … reklamacją?
- Trudni klienci i trudne sytuacje obsługowe - skąd się biorą
- Emocje klienta w sytuacjach okołoreklamacyjnych
- Podstawy asertywności w obsłudze klienta
- Jak odmówić i zjednać sobie klienta
Sesja Q & A
13:20
Zakończenie
Czas trwania
Prelegenci
Maciej Buś
Ekspert, Manager w obszarze obsługi klienta Customer Fixe / Klientomania
Moją ideą jest klient! Zawodowo i z przekonania zajmuję się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to aby budować pozytywne doświadczenia. Wierzę, że to klient jest ostatecznym recenzentem firmowych procesów i organizacji pracy. Specjalizuję się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Jestem twórca idei oraz strategii Customer Fixe. Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu zostałem wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award. Jestem autoram artykułów eksperckich, komentatorem rzeczywistości branżowej, prowadzę blog i podcast www.klientomania.pl. Obecnie koncentruję swoją uwagę na wspieraniu managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami i wartościowymi kontaktami.
Przemysław Rybicki
Radca prawny Kancelaria Affre i Wspólnicy
Specjalizuje się w prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Doradza przedsiębiorcom w prowadzeniu spraw z zakresu polskiego i europejskiego prawa ochrony konkurencji i konsumentów, w tym spraw dotyczących: kontroli koncentracji przedsiębiorców, porozumień ograniczających konkurencję, nadużyć pozycji dominującej, naruszeń zbiorowych interesów konsumentów, oraz stosowania klauzul abuzywnych. Uczestniczy w projektach związanych z oceną i wprowadzaniem polityki dystrybucyjnej oraz oceną zgodności regulaminów i umów z prawem konsumenckim. Posiada wieloletnie doświadczenie w prawie ochrony konkurencji i konsumentów zapoczątkowane pracą w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W 2016 r. został laureatem ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną i Wolters Kluwer „Rising Stars – Prawnicy, liderzy jutra”.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210