Sprawny i przyjazny sekretariat jako centrum komunikacyjne instytucji lub firmy

O szkoleniu

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.

Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.

Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje: 
- uczestnictwo w szkoleniu 
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby) 

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.  
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT  
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia:

  • Doskonalenie narzędzi niezbędnych do obsługi klienta w sekretariacie instytucji publicznej
  • Poprawa zarządzania czasem i wyższą efektywność
  • Większą odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Skuteczniejszą organizację pracy asystenta / asystentki 
  • Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych asystenta  / asystentki








Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników sekretariatu instytucji, urzędów i firm.

Program szkolenia

1. Klient wewnętrzny i zewnętrzny 

2. Współpraca z przełożonym, czyli profesjonalizm i wsparcie 
   
3. Biuro jako centrum komunikacyjne urzędu 

4. Tak jak szef chciał, czyli skuteczna perswazja i wywieranie wpływu 

5. Skuteczna komunikacja werbalna w administracji 

6. Aktywne słuchanie 

7. Sztuka gestu - komunikacja niewerbalna 

8. Etykieta i savoir vivre w pracy asystentki 
 
9. Budowa wizerunku i doskonalenie image profesjonalnego sekretariatu 

10. Dress code i elegancja w ubiorze w sekretariacie instytucji publicznej - co i kiedy nosić?

11. Zasady planowania i organizacji czasu w sekretariacie 

12. Specyfika telefonicznej obsługi klienta w sektorze publicznym 

13. Trening asertywności i komunikacja w pracy 

14. Sposoby radzenia sobie ze stresem 

15. Skuteczna asystentka a osobowość 
 
16. Profil skutecznej asystentki 

17. Pytania i odpowiedzi 

Czas trwania

Godz. 9.00-15.00

Prelegenci

0
Piotr T. Ruta

Trener, coach, konsultant, negocjator, doradca i mówca motywacyjny z ponad 30 letnim doświadczeniem. Wykładowca na Studiach Podyplomowych i MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie i Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną  

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie na platformie Zoom. Nie jest konieczne instalowanie aplikacji, można otworzyć link w przeglądarce. Aplikacja zainstaluje się sama z linku przesłanego dzień przed szkoleniem. Zalecany jest dostęp do szybkiego Internetu.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.

Rejestracja

Cena 1
680
+23% VAT
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.

Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
  • Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
  • Kod pocztowy: 70-345
  • Miejscowość: Szczecin
  • Numer NIP: 8521299460

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska St. Żółkiewskiego 4/2

Organizator

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-345 Szczecin, Polska
St. Żółkiewskiego 4/2
woj. zachodniopomorskie
Ośrodek Edukacyjny FORUM założony przez Annę Hoffmann działa nieprzerwanie i z powodzeniem od ponad 25 lat na polskim rynku szkoleniowym. Firma organizuje szkolenia otwarte i wewnętrzne dla firm, instytucji centralnych oraz urzędów z całej Polski. ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!