O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Cel szkolenia:
- Doskonalenie narzędzi niezbędnych do obsługi klienta w sekretariacie instytucji publicznej
- Poprawa zarządzania czasem i wyższą efektywność
- Większą odpowiedzialność za powierzone zadania
- Skuteczniejszą organizację pracy asystenta / asystentki
- Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych asystenta / asystentki
Szkolenie przeznaczone dla pracowników sekretariatu instytucji, urzędów i firm.
Program szkolenia
1. Klient wewnętrzny i zewnętrzny
2. Współpraca z przełożonym, czyli profesjonalizm i wsparcie
3. Biuro jako centrum komunikacyjne urzędu
4. Tak jak szef chciał, czyli skuteczna perswazja i wywieranie wpływu
5. Skuteczna komunikacja werbalna w administracji
6. Aktywne słuchanie
7. Sztuka gestu - komunikacja niewerbalna
8. Etykieta i savoir vivre w pracy asystentki
9. Budowa wizerunku i doskonalenie image profesjonalnego sekretariatu
10. Dress code i elegancja w ubiorze w sekretariacie instytucji publicznej - co i kiedy nosić?
11. Zasady planowania i organizacji czasu w sekretariacie
12. Specyfika telefonicznej obsługi klienta w sektorze publicznym
13. Trening asertywności i komunikacja w pracy
14. Sposoby radzenia sobie ze stresem
15. Skuteczna asystentka a osobowość
16. Profil skutecznej asystentki
17. Pytania i odpowiedzi
Czas trwania
Godz. 9.00-15.00
Prelegenci

Trener, coach, konsultant, negocjator, doradca i mówca motywacyjny z ponad 30 letnim doświadczeniem. Wykładowca na Studiach Podyplomowych i MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie i Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
