Sprawozdawczość odpadowa i produktowa w systemie BDO – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

O szkoleniu

Cel szkolenia

• Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie sprawozdawczości odpadowej i produktowej  w systemie BDO.
• Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności wypełniania elektronicznych dokumentów związanych z gospodarką odpadami dzięki aktywnym warsztatom z wypełniania sprawozdań i dokumentów ewidencyjnych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

• Uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:
-odpowiedzialności prawnej i obowiązków w zakresie gospodarki odpadami
-kwalifikowania odpadów zgodnie z katalogiem odpadów
-decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami
-zasad wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka BDO
-prowadzenia ewidencji odpadów e elektronicznym systemie BDO
-weryfikacji odbiorcy odpadów
-wyznaczania miejsc i sposobów magazynowania odpadów
• Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:

  • pracowników przedsiębiorstw
  • specjalistów ds. ochrony środowiska
  • specjalistów ds. gospodarki odpadami -osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz gospodarką odpadami, w tym odpowiedzialnymi zorganizowanie transportu odpadów oraz wystawanie /zatwierdzanie kart przekazania odpadów
  • wszystkie osoby zainteresowane omawianą tematyką.

Program szkolenia

Niniejszy program szkolenia stanowi własność intelektualną Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER lub osób trzecich, w których imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER występuje. Materiał jest poufny i podlega ochronie prawem autorskim. Kopiowanie, przekazywanie osobom trzecim oraz wykorzystanie niezgodne z intencją organizatora szkolenia jest zabronione i stanowi naruszenie prawa. 



SPRAWOZDAWCZOŚĆ ODPADOWA

1. Terminy składania sprawozdań w BDO.
2. Moduły sprawozdawcze w BDO.
3. Sprawozdanie o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami:
‒ Dział I - Dane identyfikujące podmiot sporządzający sprawozdanie oraz zakres przekazywanych danych,
‒ Dział II - Informacja o masie odpadów wywiezionych z terytorium kraju oraz przywiezionych na terytorium kraju,
‒ Dział III - Informacja o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, z wyłączeniem składowisk odpadów, obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, instalacji do termicznego przekształcenia odpadów,
‒ Dział IV - Informacja o składowiskach odpadów,
‒ Dział V - Informacja o obiektach unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
‒ Dział VI - Informacja o instalacjach do termicznego przekształcania odpadów,
‒ Dział VII - Informacja o komunalnych osadach ściekowych,
‒ Dział VIII - Pojazdy wycofane z eksploatacji,
‒ Dział IX - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
‒ Dział X - Baterie i akumulatory,
‒ Dział XI - Informacja o wytworzonych odpadach,
‒ Dział XII - Informacja o zebranych odpadach,
‒ Dział XIII - Informacja o odpadach poddanych odzyskowi, w tym recyklingowi, lub unieszkodliwieniu.
4. Warsztaty praktyczne – omówienie modułów krok po kroku.
5. Składanie sprawozdań, pobieranie UPO, tworzenie korekt.
6. Analiza błędów.

SPRAWOZDAWCZOŚĆ PRODUKTOWA

1. Terminy składania sprawozdań w BDO.
2. Moduły sprawozdawcze w BDO.
3. Sprawozdanie o produktach, opakowaniach i o gospodarowaniu odpadami z nich powstającymi:
‒ Dział I - Dane identyfikujące podmiot sporządzający sprawozdanie i informacje o przekazywanych danych,
‒ Dział II – Opakowania,
‒ Dział III - Produkty, o których mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej,
‒ Dział IV - Informacja o pojazdach wycofanych z eksploatacji,
‒ Dział V - Sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
‒ Dział VI - Baterie i akumulatory.
4. Warsztaty praktyczne – omówienie modułów krok po kroku.
5. Składanie sprawozdań, pobieranie UPO, tworzenie korekt.
6. Analiza błędów.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-
-

Rejestracja

szkolenie online
620
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 640 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!