Sprzedaż tkwi w relacjach, czyli nowoczesne i profesjonalne podejście do obsługi Klienta

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w certyfikowanym szkoleniu z profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z nowoczesnym podejściem opierającym sprzedaż na budowanych relacjach. Szkolenie będzie doskonałą okazją, aby poznać zasady skutecznego budowania relacji w oparciu o zróżnicowane kanały sprzedaży tj. kontakt bezpośredni, mailowy, telefoniczny, za pomocą czatu i/lub mediów społecznościowych. Szkolenie pozwoli zapoznać się z zasadami profesjonalnej obsługi klienta i z ewentualnymi błędami. Pomoże poprawić komunikację sprzedawca - klient i nauczy uczestników, w jaki sposób zapewniać wysoką jakość pozytywnego odbioru naszych usług (customer experience). Szkolenie pozwala uzyskać sprzedawcą oraz osobom pracującym z klientem (na żywo, telefonicznie, poprzez czat lub SM) oficjalny certyfikat potwierdzający wysokie umiejętności w profesjonalnej obsłudze klienta oraz w sprzedaży poprzez nowoczesne, jak i tradycyjne kanały sprzedaży.

Dlaczego warto wziąć udział?

BIORĄC UDZIAŁ W SZKOLENIU Z NIEZWYKLE SKUTECZNEJ TECHNIKI JAKĄ JEST BUDOWANIE RELACJI:

  • Zrozumiesz, że kluczem do efektów w profesjonalnej obsłudze klienta i w sprzedaży jest określenie i zrozumienie indywidualnych potrzeb Twoich obecnych i przyszłych klientów.
  • Nauczysz się sposobów, w jakich możesz dowiedzieć się, czego realnie potrzebuje klient i w jaki sposób możesz mu to zapewnić.
  • Poznasz zasady stosowania i komunikowania się z klientem w oparciu o różne typy osobowości klienta.
  • Rozwiniesz umiejętność dopasowania form komunikacji do zróżnicowanych potrzeb klientów .
  • Nauczysz się patrzenia na produkty oraz usługi "oczami klienta".
  • Zmienisz elementy własnej mentalności i nastawienia do sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaż poprzez relacje.
  • Przeanalizujesz, przy wsparciu trenera, swój proces obsługi klienta (dla chętnych).
  • Wydatnie podniesiesz swoje umiejętności interpersonalne oraz własną pewność siebie.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu prostych technik relaksacyjnych pozwalających radzić sobie ze stresem i z trudnymi emocjami w pracy z klientem.
Kto powinien wziąć udział?

Od ponad 20 lat skutecznie wspieram rozwój zawodowy, biznesowy i osobisty, a także z pasją podnoszę kompetencje miękkie, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy. 

Szkolenie „Sprzedaż tkwi w relacjach, czyli nowoczesne i profesjonalne podejście do obsługi Klienta.” REKOMENDUJEMY:

  • Pracownikom działów ściśle i pośrednio związanych z obsługą klientów.
  • Początkującym handlowcom działającym w obszarze B2B i B2C, sprzedającym produkty i usługi w sposób bezpośredni, za pomocą telefonu i/lub zdalny.
  • Pracownikom stanowisk juniorskich pragnącym zwiększyć swoje kompetencje i awansować w przyszłości na stanowiska seniorskie związane z obsługą klientów.
  • Account Managerom odpowiedzialnym za sprzedaż i codzienną obsługę klientów.
  • Managerom i kierownikom sprzedaży odpowiedzialnym za wyniki handlowe zespołów sprzedażowych.
  • Osobą pragnącym podjąć próbę na stanowiskach związanych ze sprzedażą i profesjonalną obsługą klienta.

Program szkolenia

Program szkolenia:

1. OBSŁUGA KLIENTA – BUDOWANIE W OPARCIU O RELACJE

  • Nastawienie, chęci i działanie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta.
  • Typologia klientów - jak się do nich dostosować i na co zwracać uwagę.
  • Korzyści z doskonałej obsługi klienta dla firmy i dla pracownika.

2. KANAŁY I SPOSOBY POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Wprowadzenie
  • Jak dobrać odpowiedni kanał?
  • Gdzie jest mój klient?

 3. ASPEKTY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

  • Rola pierwszego wrażenia.
  • Zwroty i zachowania sabotujące .
  • Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów - klient jak "góra lodowa".
  • Aktywne słuchanie, dzięki niemu zaoszczędzisz czas, zbudujesz relacje i zachęcisz klienta.
  • Odpowiedzialność zespołu za efektywną komunikację.
  • Klient chce być zrozumianym, klient w sercu decyzji i wydarzeń.

4. EKSPERT TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

  • Sprawdzone metody na dobre pierwsze wrażenie w rozmowie telefonicznej.
  • Zasady rozmowy telefonicznej.
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem.
  • Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
  • Sporządzanie notatek.
  • Oddzwanianie.
  • Telefon głośnomówiący, sekretarka automatyczna – na co uważać?
  • Błędy i telefoniczne faux pas – case study z życia wzięte.
  • Głos o intonacja, dykcja, barwa.
  • Kilka pożytecznych i sprawdzonych wskazówek na temat zasad rozmowy telefonicznej.
  • Ćwiczenia i dyskusja.

5. WIRTUOZ FIRMOWEGO CHAT-U

  • Czy można i jak zrobić dobre pierwsze wrażenie czatując?
  • Szybkość reagowania i zasady rozmowy poprzez chat.
  • Uprzejmość, a skrótowość komunikatu podczas chatu - tu liczy się konkretna informacja.
  • Reagowanie na niepożądane komunikaty ze strony klienta.
  • Schematyczne odpowiedzi. Używać czy nie używać?
  • Różnice w sposobie rozmowy z osobami z pokolenia off-linę i on-line.
  • Netykieta.

6. OBSŁUGA KLIENTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Gdzie tkwi tajemnica?
  • Pozyskiwanie danych o rozmówcy.
  • Jak wykorzystać informacje, które są jawne do klientocentryzmu (ang. customer centricity)?
  • Szybkość reagowania.
  • Reagowanie na niepożądane komunikaty ze strony klienta – case study.
  • Schematyczne odpowiedzi w tej formie komunikacji. Używać czy nie używać?
  • Różnice w sposobie rozmowy z osobami z pokolenia off-line i on-line – szukanie balansu.

7. STANDARDY KORESPONDENCJI E-MAILOWEJ

  • Wygląd graficzny wiadomości.
  • Formy grzecznościowe w mailach.
  • Akapity, podpis, załączniki.
  • Netykieta.

8. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  • Źródła powstawania trudnych sytuacji.
  • Asertywność i empatia w relacji z klientem – znaczące różnice.
  • Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - zdarta płyta, asertywna odmowa itp.

9. EMOCJE I STRES - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ

  • Oddziel fakty od emocji.
  • Stres - eustres i distres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji.
  • Proste techniki relaksacyjne.

Czas trwania

8:30 - 15:30

Prelegenci

0
Justyna Krajewska
Trener kompetencji miękkich i społecznych, mentor rozwoju, mindset coach
Lider Wsparcie Osobiste i Biznesowe
Justyna Krajewska Trener, konsultant biznesu, wykładowca/trener akademicki kompetencji miękkich na Uniwersytecie Łódzkim, certyfikowany coach, nieoceniony praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i projektach B2B. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze miękkiego zarządzania, zarządzania strategicznymi projektami, nowoczesnej sprzedaży opartej na budowaniu relacji, prowadzeniu sesji rozwojowych i szkoleń oraz w procesach coachingowych na wszystkich poziomach osobistych i w organizacji zarówno w Polsce, jak i na świecie. Prowadzi szkolenia i coaching w otwartości, uważności, zawsze szukając najlepszych rozwiązań. Podchodzi indywidualnie do każdego nowego projektu i daje mu 100% swojej uwagi. Ukończyła studia magisterskie z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Szczecinie, College w Wielkiej Brytanii zdając egzaminy językowe (ESOL) na Uniwersytecie w Cambridge, a także studia licencjackie na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki. Od wielu lat nieustannie inwestuje we własne procesy rozwojowe, biorąc udział w konferencjach, szkoleniach i kursach o zasięgu międzynarodowym oraz występując jako gość zarówno na żywo, jak i online. Ponadto publikuje artykuły i jest Liderką pomysłodawczynią wolontariackiej akcji „Projekt: Wybieram życie!” mającej na celu wspieranie budowania odporności psychicznej i pewności siebie u dzieci i kobiet po przejściach. Specjalizuje się w projektach z zakresu zarządzania biznesem i tematyką pokrewną: • Komunikacja wewnętrzna, profesjonalna obsługa klienta, asertywność, work life-balance, zarządzanie stresem, czasem, wywieranie pozytywnego wpływu, praca z nawykami i przekonaniami, zarządzanie sobą i innymi w zmianie • szkoleniach menadżerskich: rola lidera, zarządzanie zespołami, zespołem rozproszonym, mentoring i coaching menadżerski, rozwiązywanie trudności, mediacje i podejmowanie decyzji, • zajmuje się coachingiem indywidualnym (mindset coaching, life coaching, business coaching).

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie Teams, jednakże nie ma potrzeby instalować niczego. Każdy z uczestników otrzyma drogą mailową bezpośredni link do spotkania, przez który w łatwy sposób do szkolenia dołączy.
Szkolenie odbędzie się na platformie Teams, jednakże nie ma potrzeby instalować niczego. Każdy z uczestników otrzyma drogą mailową bezpośredni link do spotkania, przez który w łatwy sposób do szkolenia dołączy.
Szkolenie odbędzie się na platformie Teams, jednakże nie ma potrzeby instalować niczego. Każdy z uczestników otrzyma drogą mailową bezpośredni link do spotkania, przez który w łatwy sposób do szkolenia dołączy.

Rejestracja

Szkolenie
960
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • przerwy kawowe
  • sesja Q&A - pytania i odpowiedzi Odpowiedź drogą mailową na przysłane przez uczestnika pytania - po szkoleniu.
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.04% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 8.08% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 14.14% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Mindset Trainings
  • Ulica i nr: Taczaka, 1c/3
  • Kod pocztowy: 66-400
  • Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
  • Numer NIP: 5992423863

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mindset Trainings
66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska Taczaka, 1c/3

Organizator

Mindset Trainings
66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska
Taczaka, 1c/3
woj. lubuskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!