O szkoleniu
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w wyjątkowym projekcie edukacyjnym rozwijającym kompetencje liderskie. Program szkolenia zawiera kompleksowy zestaw tematów, które przygotują zarządzających do wyzwań przyszłości i zbudują kompetencje nowych liderów organizacji z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. To jedyny taki program, który łączy pracę nad twardymi kompetencjami z obszaru zarządzania oraz rozwija umiejętności przywódcze.
Nowoczesne usługi biznesowe to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce i na świecie. Polska należy do czołówki państw, gdzie od ponad 20 lat świat biznesu inwestuje z wielkim sukcesem. Inwestorów przyciąga atrakcyjna lokalizacja, dobrze przygotowani pracownicy, pożądany poziom życia i prowadzenia biznesu, wsparcie lokalnych władz, korzystne propozycje ulg i dotacji oraz dobrze ekonomicznie stojąca gospodarka. Nadchodzi jednak czas, kiedy organizacje z sektora nowoczesnych usług staną się bardziej dojrzałymi modelami operacyjnymi, funkcjonującymi w innej niż dotychczas dynamice biznesu, z nowoczesnymi technologiami i wciąż zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Umiejętność zarządzania takimi centrami w zmieniających się wciąż warunkach, wymaga innych, niż do tej pory, kompetencji.
Przygotowując program przyjrzeliśmy się bardzo dokładnie wyzwaniom tego sektora, a także zapytaliśmy osoby pracujące w tej branży o ich potrzeby w zakresie szkoleń. Dzięki temu ustaliliśmy konkretne cele nasze projektu edukacyjnego:
- budowanie kompetencji liderskich i zwiększenie liczby wysoko wykwalifikowanych menadżerów w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości;
- przekazanie zaawansowanej wiedzy oraz rozwój umiejętności obsługi narzędzi potrzebnych do zarządzania centrum nowoczesnych usług biznesowych, zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym;
- wzmocnienie kwalifikacji, a w rezultacie poprawa efektywności i jakości zarządzania centrami usług biznesowych SSC/BPO/IT/R&D.
Udział w szkoleniu pomoże Uczestnikom znaleźć odpowiedzi na pytania:
- jak zarządzać talentem, aby wyeliminować lukę kompetencyjną i utrzymać stabilność zespołu,
- jak rozwijać kompetencje i umiejętności zarządzania zespołami hybrydowym,
- jak wdrażać automatyzację/RPA/AI,
- jak prowadzić projekty w zespołach wielo-kulturowych i wielo-pokoleniowych,
- jak osiągać efektywność dzięki optymalizacji procesów;
Wesprze w nauczeniu się jak:
- skutecznie wdrażać zmianę,
- identyfikować potencjał robotyczny procesów,
- budować angażującą strukturę organizacyjną (dopasowanie kompetencji do ról, tworzyć plany rozwoju i sukcesji),
- zarządzać celami (i tworzyć systemy motywacyjne i premiowe);
Skłoni do zadawania sobie pytań i poszukiwania odpowiedzi:
- jak zaadresować wellbeing (zapobieganie wypaleniu, utrzymywanie zaangażowania i wysokiego poziomu satysfakcji z pracy).
Przygotowany przez Rzeczpospolitą i Gekko advisoryNOW program będzie szczególnie wartościowy dla osób pracujących lub planujących rozwijać swoją karierę w centrum usług biznesowych SSC/BPO/IT/R&D na stanowiskach:
- Team leaderów lub osób przygotowujących się do objęcia takich stanowisk,
- Menadżerów odpowiedzialnych za transformację biznesową, efektywność operacyjną oraz jakość świadczonych usług,
- Osób biorących udział w zarządzaniu SSC/GBS/BPO/IT/R&D.
Program szkolenia
DZIEŃ I
Czwartek
30 marca 2023
Informacja ogólna
Tematy dnia:
Wprowadzenie do programu: Sektor nowoczesnych usług biznesowych - trendy w sektorze i atrakcyjność Polski w regionie i na świecie
Strategiczne decyzje o budowie modelu biznesowego z uwzględnieniem outsourcing’u procesów biznesowych do SSC/GBS (model operacyjny, wybór procesów, lokalizacja)
Efektywne zarządzanie strukturą organizacyjną i zespołem
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Wprowadzenie do szkolenia
Violetta Małek, MBA, Współzałożycielka i partnerka zarządzająca, Gekko advisoryNOW
- Wprowadzenie do programu szkoleniowego i ogólne trendy w sektorze nowoczesnych usług
- Strategiczne decyzje o budowie modelu biznesowego z uwzględnieniem outsourcing’u procesów biznesowych do SSC/GBS (model operacyjny, wybór procesów, lokalizacja).
10:15
Przerwa
10:30
Jak nie przenosić procesów do SSC – na co zwrócić uwagę
Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
Studium przypadku.
12:00
Przerwa
12:30
Budowanie efektywnych zespołów w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Potencjał różnorodności i dopasowanie kompetencji do ról jako podstawa do zbudowania dobrego zespołu
- Empowerment jako sposób zarówno na motywację jak i na dobrze działający zespół
- Plany rozwoju i sukcesji poszczególnych członków zespołu
- Zaufanie jako klucz do zespołu przyszłości.
14:00
Przerwa
14:15
Zarządzanie zespołem hybrydowym w świetle niezbędnych kompetencji przywódcy
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Produktywność i chęć do współpracy jako główne wyzwania w pracy hybrydowej
- Moc rytuałów biznesowych jako konieczne zasady w pracy z zespołem hybrydowym
- Zarządzanie Zespołem w kryzysie – praktyczne wskazówkiGBS (model operacyjny, wybór procesów, lokalizacja).
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ II
Piątek
31 marca 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Zarządzanie talentem w centrum nowoczesnych usług biznesowych
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Właściwy Leadership jako wstęp do zarządzania talentami
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Przywództwo transakcyjne czy transformacyjne - które właściwe w centrum nowoczesnych usług?
- Leadership oparty na neuro przywództwie jako odpowiedź na wyzwania świata VUCA 3.0
- Monitoring otoczenia i szybkie działanie jako niezbędne narzędzia w efektywnym Leadershipie
- Inspiracja Pracowników jako nieprzerwany proces zapewaniający stabilność zatrudnienia i motywacji.
10:15
Przerwa
10:30
Talent jako dobro rzadkie
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Tradycyjne metody identyfikacji talentów jako idealny sposób na utratę wartościowych pracowników
- Crowdsourcing jako efektywny sposób na identyfikację utalentowanych pracowników
- Metody selekcji utalentowanych pracowników
- Mapa kompetencji jako narzędzie pomocne w eliminacji luk kompetencyjnych.
12:00
Przerwa
12:30
Rozwój i motywacja utalentowanych pracowników
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Neuro przywództwo jako niezastąpiony sposób motywacji i rozwoju talentów
- Budowanie planów rozwoju jako odpowiedź na zaangażowanie utalentowanych pracowników
- Mentoring i Coaching jako narzędzia przydatne w identyfikacji potrzeb utalentowanych pracowników.
14:00
Przerwa
14:15
Wdrożenie programu rozwoju talentów w centrum nowoczesnych usług, oparte o Case Studies
Anna Boguszewska, Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
- Przygotowanie planu wdrożenia programu
- Kluczowa faza implementacji w całej organizacji i w poszczególnych działach
- Elastyczność programu jako wskaźnik sukcesu
- Najczęściej popełniane błędy i ich eliminacja.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ III
Czwartek
20 kwietnia 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Rozwój kompetencji miękkich niezbędnych do pracy w SSC/GBS/BPO/IT/R&D
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Przyszłość jest hybrydą, czyli co do lamusa, a co rozwijać
Monika Reszko, Psycholog biznesu, autorka książek „Mindset szefa” oraz „Mindf*ck szefa”
- Praca zdalna jako nowa rzeczywistość - case study
- Idea smart working - kluczowe zasady (rezultaty, efektywność, kreatywność, work-life-balance)
- Hybryda dla dojrzałych – na ile moja firma/ zespół jesteśmy gotowi oddać odpowiedzialność
- Synergia zespołu rozproszonego.
11:00
Przerwa
11:15
Życie na miękko, czyli po co komu soft skills
Monika Reszko, Psycholog biznesu, autorka książek „Mindset szefa” oraz „Mindf*ck szefa”
- Mity i kity o kompetencjach miękkich
- Motywacja a zaangażowanie
- 5 top kompetencji – autodiagnoza i plan rozwoju
- Co do tego mają emocje i odporność psychiczna.
12:45
Przerwa
13:15
Lider w hybrydzie – kto to, dlaczego i po co?
Monika Reszko, Psycholog biznesu, autorka książek „Mindset szefa” oraz „Mindf*ck szefa”
- Samoświadomość i organizacja hybrydowego lidera
- Model odwróconej odpowiedzialności by Reszko.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ IV
Piątek
21 kwietnia 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Efektywność procesowa (optymalizacja procesów z punktu widzenia workflow, systemów i kompetencji)
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Optymalizacja procesów
Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
- Od czego zacząć optymalizację procesów?
- Czemu ma służyć optymalizacja?
- Dlaczego usprawniamy?
10:15
Przerwa
10:30
Usprawnianie
Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
- Kto usprawnia w organizacji?
- Jakich kompetencji potrzeba?
- Polowanie na pomysły
- Dane -> informacje -> wiedza.
12:00
Przerwa
12:30
Upraszczanie
Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
- Upraszczanie procesów a tworzenie potworów
- Prewencja i kontrole w procesach
- Dlaczego wolimy reaktywność? Przykłady.
14:00
Przerwa
14:15
Efektywność procesowa
Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
- Jak technologie wpływają na efektywność procesową?
- #lowcode, #nocode, Machine Learning.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ V
Czwartek
11 maja 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Robotyzacja i automatyzacja procesów w SSC/GBS/BPO/IT/R&D
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Robotics
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
Technologia, Możliwości, Ograniczenia.
10:15
Przerwa
10:30
Robotyzacja i automatyzacja procesów – jak zacząć cz. 1
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
- Procesy – mapowanie, modelowanie, optymalizacja
- Od pomysłu do wdrożenia – wybór procesu, analiza, wskaźniki.
12:00
Przerwa
12:30
Robotyzacja i automatyzacja procesów – jak zacząć cz. 2
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
- Zasoby własne vs dostawca zewnętrzny - kompetencje
- Robotyzacja na przykładach w konkretnych obszarach.
14:00
Przerwa
14:15
Robotyzacja i automatyzacja procesów – jak zacząć cz. 3
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
- Dobre praktyki robotyzacji
- Sposoby na skalowanie.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ VI
Piątek
12 maja 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Nowoczesne technologie - Machine Learning, Large Language Models oraz AI
Analiza potencjału robotycznego procesów
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Nowoczesne technologie cz. 1
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
Czym tak naprawdę są
- Artificial intelligence (AI)
- Machine Learning (ML)
- Deep Learning.
10:15
Przerwa
10:30
Nowoczesne technologie cz. 2
Kamil Czerniak, Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
Zastosowanie w biznesie
- Artificial intelligence (AI)
- Machine Learning (ML)
- Deep Learning.
12:00
Przerwa
12:30
Potencjał robotyczny procesów – cz. 1
Paweł Młyński, Partner Gekko advisoryNOW
- Czym jest potencjał robotyczny procesów?
- Jakie są kryteria robotyzacji procesów?
- Jak określić potencjał robotyczny procesów?
14:00
Przerwa
14:15
Potencjał robotyczny procesów – cz. 2
Paweł Młyński, Partner Gekko advisoryNOW
Analiza potencjału robotycznego procesów na przykładach - warsztaty.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ VII
Czwartek
25 maja 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Skuteczne zarządzanie zmianą, wielo-kulturowością, wielo-pokoleniowością – część 1
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Człowiek a zmiana
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
- Skąd się biorą zmiany?
- Czy można ich uniknąć lub przeczekać?
- Rodzaje i charakterystyka zmian.
10:15
Przerwa
10:30
Organizacja a zmiana
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
- Połączenie strony technicznej i ludzkiej zmian w organizacji
- Specyfika procesu zarządzania zmianą.
12:00
Przerwa
12:30
Kryteria sukcesu zmian – cz. 1
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
- Rola lidera i menedżerów średniego szczebla
- Co ma zrobić Project Manager?
14:00
Przerwa
14:15
Kryteria sukcesu zmian – cz. 2
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
Co zrobić, gdy pojawia się opór wobec zmian?
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ VIII
Piątek
26 maja 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Skuteczne zarządzanie zmianą, wielo-kulturowością, wielo-pokoleniowością – część 2
Zarządzanie celami, systemy motywacyjne i premiowe
09:15
Zarządzanie celami, systemy motywacyjne i premiowe
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Skuteczne zarządzanie zmianą – cz. 1
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
- Wielo-kulturowość
- Wielo-pokoleniowość
- Wielo-lokalizacyjność (rozproszenie geograficzne).
10:15
Przerwa
10:30
Skuteczne zarządzanie zmianą – cz. 2
Paweł Dudek, Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
- Jak zaangażować pracowników na wszystkich szczeblach i we wszystkich lokalizacjach?
- Wybrane narzędzia metodyki zarządzania zmianą Prosci®.
12:00
Przerwa
12:30
Zarządzanie przez cele
Katarzyna Derdzińska, Ekspertka Gekko AdvisoryNow, Menedżer, doradca, trener, coach, mentor, facyllitator
- Od idei do skutecznego wdrożenia
- Narzędziownik - mapa strategii, zrównoważona karta wyników, metodyka SMARTER.
14:00
Przerwa
14:15
Systemy motywacyjne
Katarzyna Derdzińska, Ekspertka Gekko AdvisoryNow, Menedżer, doradca, trener, coach, mentor, facyllitator
- Rodzaje
- Charakterystyka
- Wady i zalety.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ IX
Czwartek
15 czerwca 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Niezawodne zarządzanie projektami w zespołach wielo-pokoleniowych i wielokulturowych
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Zarządzanie projektami – cz.1
Katarzyna Myszkowska, Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania
- Definicja projektu
- Kluczowi uczestnicy
- Elementy i etapy projektu
- Przykłady metodyk i narzędzi.
10:15
Przerwa
10:30
Zarządzanie projektami – cz. 2
Katarzyna Myszkowska, Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania
- Specyfika zarządzania projektami
- Rola zespołu projektowego
- Rola lidera projektu.
12:00
Przerwa
12:30
Zespół projektowy – cz. 1
Katarzyna Myszkowska, Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania
- Kompetencje
- Wielopokoleniowość
- Wielokulturowość
- Zarządzanie zmianą, konfliktem, motywacją, komunikacją w projekcie.
14:00
Przerwa
14:15
Zespół projektowy – cz. 2
Katarzyna Myszkowska, Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania
Skuteczność w projekcie.
15:00
Zakończenie.
DZIEŃ X
Piątek
16 czerwca 2023
Informacja ogólna
Temat dnia: Well-being/silne poczucie dobrostanu przez pracowników kluczem do sukcesu
09:15
Czas na logowanie
09:25
Rozpoczęcie, przywitanie gości, informacje techniczne
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
09:30
Przemęczenie, czy wypalenie zawodowe
Joanna Karpeta, Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
- Czego potrzebują pracownicy, by angażować się w pracę?
- Czym jest wypalenie zawodowe i z czego się bierze?
- Po czym poznać, że ludzie się wypalają?
10:15
Przerwa
10:30
Rola lidera w budowaniu dobrostanu pracowników:
Joanna Karpeta, Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
- Kompetencje liderskie budujące zaufanie w zespole
- Postawy lidera budujące dobrostan w zespole
- Zachowania i rytuały budujące bezpieczeństwo w zespole.
12:00
Przerwa
12:30
Profilaktyka wypalenia zawodowego – cz. 1
Joanna Karpeta, Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
- Granice odpowiedzialności
- Dobór zadań do talentów pracownika
- Angażowanie zespołu
- Więcej feedbacku
- Profesjonalne wsparcie.
14:00
Przerwa
14:15
Profilaktyka wypalenia zawodowego – cz. 2
Joanna Karpeta, Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
Menedżer też człowiek - jak zadbać o siebie, by się nie wypalić.
15:00
Zakończenie.
Czas trwania
Prelegenci
Violetta Małek
MBA, Współzałożycielka i partnerka zarządzająca, Gekko advisoryNOW
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Przed założeniem Gekko advisoryNOW była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC (Polska i kraje nordyckie; nadzór nad regionem EMEA), TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia).
Paweł Płocki
Dyrektor GBS Europe, TRUMPF
Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Pełnił funkcję Global Process Ownera dla obszaru Procurement oraz całego Procure to Pay. Posiada doświadczenie w budowaniu i ustawianiu nowych procesów, usprawnieniach i automatyzacji a także wdrożeniach globalnych projektów. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame, czynnie zaangażowany w projekt outsourcingowy Finansów i IT na wszystkich jego etapach. Obecnie Dyrektor Europejskiego GBS niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Od 2018 intensywnie rozwija Centrum o procesy transakcyjne jak i nietransakcyjne. Koncentruje się na nowych technologiach i ich możliwym zastosowaniu w biznesie back-office i nie tylko. Zafascynowany AI, Web 3 i ich wpływem na procesy w firmach.
Anna Boguszewska
Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w Costa Coffee (The Coca-Cola Company)
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego, w tym na najwyższych stanowiskach, takich jak Dyrektor Finansowy na Europę i Bliski Wschód w funkcji Członka Zarządu, Dyrektor Finansowy na Polskę i kraje bałtyckie czy Dyrektor Finansowy EMENA & SEA. Oprócz współpracy z Costa Coffee (The Coca-Cola Company) pracowała z takimi markami jak Avon i TNT Express International.
W swoim portfelu doświadczeń posiada sukcesy związane z otwieraniem zarówno nowych rynków jak i biznesów, fuzji i przejęć a także zmianą brandu z Coffeeheaven na międzynarodową markę Costa Coffee. Od ponad 14 lat zajmuje się na co dzień rozwojem ludzi, budowaniem międzynarodowych zespołów, poszukiwaniem talentów i prowadzeniem ich na ścieżce rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego. Przez wiele lat związana z Fundacją Liderek Biznesu oraz z Brian Tracy International, gdzie jest zarówno Akredytowanym Mówcą jak i Międzynarodowym Trenerem Biznesu, Mentorem Rozwoju Kariery oraz Coachem w trakcie akredytacji ICF na poziomie PCC.
Prywatnie, z pasji, właścicielka marki „Jak ogarnąć cuda? Wystarczy Być Kobietą”, podcasterka i autorka bloga dla zMęczennic, a także właścicielka firmy ABC – Anna Boguszewska Consulting, z ramienia której prowadzi autorskie projekty szkoleniowe w oparciu o swoje doświadczenie.
Monika Reszko
Psycholog biznesu, autorka książek „Mindset szefa” oraz „Mindf*ck szefa”
Psycholog biznesu, specjalizuje się w wykorzystaniu modeli psychologicznych w biznesie. Od ponad trzynastu lat prowadzi własną firmę, w ramach której wspiera właścicieli i ich kadrę menedżerską w świadomym realizowaniu celów. Jej praca koncentruje się na zwiększaniu efektywności, którą traktuje jako sumę wyniku finansowego oraz satysfakcji pracowników, właścicieli i klientów. Opracowuje programy rozwojowe oraz badania i raporty dla biznesu. Współpracuje z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS Oddział w Sopocie, jest Ambasadorką White Tiger fundacji Pro Progressio. Jej pierwsza książka „Mindset szefa” stała się podstawą do autorskiej Akademii dla liderów oraz podcastu o tym samym tytule. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które czasem trudno, ale zdecydowanie warto sobie odpowiedzieć. Więcej informacji na: www.monikareszko.com.
Kamil Czerniak
Business Development Team Manager, SAIO (powered by ING)
Związany z ING od ponad pięciu lat. Początkowo jako developer zajmował się automatyzacją procesów biznesowych w banku ING. Wdrażał automatyzacje w kilku krajach grupy ING, między innymi w Szwajcarii oraz Włoszech. Obecnie odpowiedzialny za rozwój strategii sprzedaży i nawiązywanie relacji partnerskich w SAIO. Oprócz samej automatyzacji interesuje się wdrażaniem mechanizmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych.
Paweł Młyński
Partner Gekko advisoryNOW
Doświadczony menadżer i lider, posiada prawie 20 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym, finansach, zarządzaniu organizacjami komercyjnymi i pozarządowymi. Współzałożyciel i partner w firmie doradczej Gekko advisoryNOW. Pracował m.in. w KPMG i PwC. Zarządzał licznymi projektami dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Realizował z sukcesem złożone projekty strategiczne, optymalizacyjne i restrukturyzacyjne. Zajmuje się wdrażaniem nowych modeli biznesowych i operacyjnych, analizami potencjału robotycznego, optymalizacją procesów i zarządzaniem finansami.
Paweł Dudek
Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu
Od 2022 project manager w jednej z największych firm z obszaru energetyki, robotyzacji i automatyzacji. Wcześniej w latach 2020 – 2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. W latach 2018 – 2020 EMEA Account Executive w Serbii, odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy spółek z obszaru blockchain.
W latach 2016 – 2018 członek zarządu EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., największej w regionie Europy Środkowej firmy zapewniającej pełną obsługę mailingów transakcyjnych, promocyjnych oraz komunikacji multikanałowej.
W latach 2013 – 2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu WARS S.A., przygotowując spółkę do świadczenia usług w pociągach klasy EIP Premium „Pendolino”.
W latach 2008-2011 był General Managerem odpowiedzialnym za wprowadzenie na rynek w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji brytyjskiej kancelarii prawnej Bird & Bird, wg. rankingu dziennika „Rzeczpospolita” w 2016 roku – 10 wśród 200 największych firm prawniczych w Polsce.
Karierę zawodową zaczynał w Norwich Union, gdzie pełnił szereg funkcji – między innymi sekretarza Rady Nadzorczej. W latach 2002 – 2005 pracował dla Medicover, gdzie odpowiadał za rozwój nowych produktów w regionie Europy Centralnej. W latach 2005 – 2008 współpracował z Canadian International Management Institute (wydawcą polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”), gdzie zajmował się rozwijaniem linii szkoleń menedżerskich.
W swojej karierze zawodowej doradzał również zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej, obronnej oraz usług profesjonalnych. Aktywnie uczestniczył w rozwoju relacji handlowych między Polską a USA w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
Od 2016 prowadzi zajęcia dla studentów MBA w Uniwersytecie Warszawskim, a od 2018 w Akademii Leona Koźmińskiego.
Aktywnie wspiera liczne Stowarzyszenia takie jak Harvard Club of Poland i Youth Business Poland.
Absolwent „Leadership Development Program” realizowanego przez Harvard Business School w Bostonie, „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” prowadzonego przez MIT Sloan School of Management oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Katarzyna Derdzińska
Ekspertka Gekko AdvisoryNow, Menedżer, doradca, trener, coach, mentor, facyllitator
Katarzyna ma 20-letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem oraz transformacyjnego HR. Do jej kluczowych kompetencji należą strategiczne i operacyjne doradztwo biznesowe, mapowanie procesów, definiowanie i kaskadowanie celów, transformacja i tranzycja procesów HR, rozwój organizacyjny, wynagradzanie, systemy motywacyjne, rozwój przywództwa, badanie i budowanie zaangażowania pracowników, marka pracodawcy, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą,
Była odpowiedzialna za funkcję personalną w First Data Polska S.A. i Siódemka S.A., rozwój biznesu w Aon Hewitt, jak również prowadziła Praktykę Budowania Zaangażowania w Hewitt Associates (obecnie Kincentric). Współzałożyciel MADE Solutions (obecnie FOR Solutions) - pierwszej profesjonalnej firmy konsultingowej w branży HoReCa skupiającej się na zagadnieniach strategicznych i marketingowych. Właściciel MADE PROGRESS - doradztwo, szkolenia i coaching. Od 3 lat związana z Gekko advisoryNOW realizuje projekty w zakresie transformacji biznesowej i HR.
Absolwentka Biznesu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w ESCP Business School Berlin (Diplom Kauffrau). Ukończyła Studium Pomocy i Edukacji Psychologicznej (Intra Warszawa) oraz Coaching (Erickson College, UJ Kraków). Sprawnie komunikuje się w języku angielskim i niemieckim. Dotychczas pracowała jako menedżer.
Katarzyna Myszkowska
Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w finansach przedsiębiorstw i bankowości. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów biznesowych, regulacyjnych i informatycznych, zarządzaniu produktami finansowymi, optymalizacji procesów, organizowaniu finansowania, zarządzaniu skarbem i centrum usług wspólnych w obszarze skarbu.
Pracowała dla firmy konsultingowej PwC, gdzie m.in. brała udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć oraz restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków. W firmie produkcyjnej Lafarge odpowiadała za dział skarbu i pozyskiwania finansowania dla grupy kapitałowej. Pracując w bankach (Société Générale, Citi - Bank Handlowy, Bank Pocztowy) zajmowała się m.in. projektami biznesowymi, regulacyjnymi i informatycznymi, oraz sprzedażą, wdrażaniem i rozwojem produktów. W latach 1999-2004 zorganizowała, a następnie zarządzała jednym z pierwszych w Polsce SSC w obszarze skarbu. Pełniła różne role na różnych szczeblach organizacji (specjalista, ekspert, menedżer, dyrektor). Pracowała w zespołach wielopokoleniowych i wielokulturowych. Brała udział w inicjatywach wolontariatu, a w tym w projekcie edukacji finansowej dzieci i młodzieży „BAKCYL” organizowanym przez Warszawski Instytut Bankowości.
Joanna Karpeta
Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
Autorka książki „Pokochaj poniedziałki. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym” wydaną przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2018), uznaną przez internautów za najlepszą książkę psychologiczną i poradnik 2018 w kategorii „Motywacja”.
Certyfikowana coach ICC i Talentów Gallupa, coach Action Learning, dyplomowana trenerka biznesu i ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego z ponad 16-letnim doświadczeniem w pracy z grupami i osobami indywidualnymi. Absolwentka Praktycznej Psychologii Motywacji SWPS, podyplomowych studiów terapii i treningu grupowego UW, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Szkoły Trenerów Biznesu.
Autorka czterech kursów on-line do samodzielnej nauki: „Jak ujarzmić stres”, „Zarządzanie sobą w czasie” , „Kształtowanie dobrych nawyków” i „Ze sobą na TAK”.
Jako trenerka i coach działa w obszarze przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i budowania dobrostanu pracowników. Pomaga ujarzmiać stres, zwiększać odporność psychiczną i uczy na nowo kochać poniedziałki. Menedżerom pokazuje jak zapalać, a nie wypalać swoich pracowników, zarządzać w oparciu o mocne strony pracowników i tworzyć rozwojowe miejsca pracy.
Posiada 9-letnie doświadczenie pracy w biznesie na stanowisku menedżerskim, co pozwala jej dostosowywać treści szkoleniowe do rzeczywistych wyzwań klientów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego. Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
- Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora
- Nazwa firmy: Rzeczpospolita Konferencje (Gremi Media SA)
- Ulica i nr: Prosta 51
- Kod pocztowy: 00-838
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5220103673