Strategiczne zarządzanie zakupami

O szkoleniu

W jaki sposób zarządzać zakupami w organizacji, aby zmaksymalizować zyski i ograniczyć koszty? Co jest ważne w zarządzaniu zakupami ze strategicznego punktu widzenia, uwzględniając cele, misję oraz wizję organizacji? Na czym polega cyfryzacja funkcji zakupowej? Na te oraz inne pytania znajdziesz odpowiedzi w trakcie 2 dniowego szkolenia. To szkolenie łączy w sobie wiedzę praktyczną z zakresu strategicznego zarządzania zakupami z wiedzą naukową takich uznanych ekspertów zakupów, jak na przykład Arjan van Weele, Jeffrey K. Liker, Barbara Ocicka, czy inni.

"Zarządzanie zakupami to zarządzanie zewnętrznymi zasobami przedsiębiorstwa w taki sposób, aby zapotrzebowanie na produkty, usługi, umiejętności i zasoby wiedzy, niezbędne do funkcjonowania organizacji oraz do zarządzania jej czynnościami podstawowymi i pomocniczymi, było zapewnione na jak najlepszych warunkach" (profesor Uniwersytetu w Eindhoven, Arjan van Weele). Znaczenie zakupów zmieniło się diametralnie na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Z funkcji reaktywnej ewoluowało do funkcji strategicznej, generującej przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa. Co najbardziej istotne, oprócz wiedzy merytorycznej oraz praktycznej weźmiesz udział w ciekawych praktycznych ćwiczeniach, gdzie będziesz mieć szansę pracować na swoich danych! W tym szkoleniu najważniejsze jest to, abyś miał możliwość pracować w rzeczywistym środowisku i dzięki temu był w stanie już po szkoleniu zaprezentować pierwsze realne efekty.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie zaprojektowane jest dla:

  • dla kadry zarządzającej, która przygotowuje się do zmiany roli zakupów w organizacji z operacyjnej na strategiczną generującą przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa,
  • dla menedżerów zakupów odpowiedzialnych za zarządzanie zakupami,  
  • dla kupców strategicznych oraz kupców operacyjnych, którym zależy na podniesieniu swoich kompetencji w zakresie zarządzania zakupami,
  • dla każdej osoby, która zaczyna swoją karierę zawodową w zakupach i zależy jej na zdobyciu solidnych fundamentów w zakresie wiedzy o zarządzaniu zakupami,
  • dla osób, które zdecydowały się na zmianę kierunku swojej kariery zawodowej na zakupy,
  • dla osób z branż, w których udział procentowy kosztów zakupów w kosztach własnych sprzedanych produktów/usług wynosi pomiędzy 60-80%, czyli: handel detaliczny, branża komputerowa, branża elektroniki użytkowej, branża motoryzacyjna.

Program szkolenia

  1. Geneza współczesnego zarządzania zakupami: zakupy operacyjne vs. zakupy strategiczne.
  2. Miejsce zakupów w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa - różne rodzaje struktur zakupowych.
  3. Elementy strategicznego zarządzania zakupami.
  4. Podejście procesowy i myślenie systemowe w zakupach.
  5. Lean procurement (definicja, muda zakupowa i eliminacja strat. kaizen, 5S).
  6. Doskonałość operacyjna, jako broń strategiczna.
  7. Pomiar efektów i mierniki w zarządzaniu zakupami.
  8. Nowoczesne technologie w zarządzaniu zakupami.
  9. Modele dojrzałości funkcji zakupowej w przedsiębiorstwie.
  10. Procedury w procesie zakupu.
  11. Turkusowe zespoły zakupowe - ewolucyjne i nowatorskie podejście do kwestii zarządzania zakupami.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
9:00 - 16:00

Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.

Rejestracja

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1490 zł.
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Światowa 22
  • Kod pocztowy: 02-229
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5252382647

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa, Polska
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!