O szkoleniu
Nie wierzę w PowerPointa. Uważam, że szkolenie oparte wyłącznie na tym narzędziu nie ma tak naprawdę ani owego „powera”, ani zwłaszcza tego „pointa”. A te aspekty są przecież najważniejsze, jeśli trener chce rzeczywiście zaangażować uczestników. Chociaż czasy sprzyjają przekazywaniu wiedzy tylko poprzez prezentację pp, ja staram się jak najwięcej przekazać w formie warsztatowej. Tak abyście nie tylko dowiedzieli się o strategii EB jak najwięcej, ale też doświadczyli jej najważniejszych elementów.
Czego dowiesz się na warsztacie:
- Czym są i jaki rodzaj doświadczenia mogą oferować “punkty styku” na ścieżkach CX&EX.
- Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
- Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
- Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
- W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
- W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
- Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.
- Jak prowadzić działania EB w czasach pandemii.
Narzędzia, jakie poznasz na szkoleniu:
- Szybkie: rundka „dokończ zdania”, pytania wprowadzające do dyskusji, Net Promoter Score, wagowanie, „szybkie 8ki”.
- Refleksyjne: „list do pracodawcy”, „narysuj/opisz pracodawcę jako (postać, samochód, drzewo, itp.)…”, „Lot Balonem”.
- Skojarzenia wspomagane: „Chiński portret”, praca na metaforze, moodboard, „Analogie”, „Karty Brandów”.
- Podsumowujące: obawy-nadzieje, Tablica Ogłoszeń, stop/start/continue, „Day in the Life of”, Tablica Kanban, „9 factors of Employee Experience”, Mapa Interesariuszy, Persona, Macierz „Czas vs. Koszt”, Tablica Eisenhowera, MoSCoW, AIDA.
- dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
- dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić najnowsze narzędzia z obszaru facylitacji pracy zdalnej oraz Design Thinking,
- dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w trudnych czasach panemii.
Program szkolenia
Dzień 1.:
- Employer & Employee Branding. Synergia marek. Punkty styku z marką (Candidate & Employee Experience).
- Osobowość marki. Emocje marki. Potencjał i ograniczenia marki.
- Strategia EB: definicja, etapy, ryzyka, korzyści.
- Budowa Zespołu Projektowego. Role, cele, obszar zaangażowania.
- Budowa Zespołu Strategicznego. Role, cele, obszar zaangażowania.
- Benchmark działań konkurencji.
- Audyt marki pracodawcy: badania ilościowe oraz jakościowe. Ćwiczymy metody!
- Mapa Interesariuszy oraz Grupy Docelowe pracodawcy. Tworzenie person. Projektowanie działań dla pracowników.
Dzień 2.:
- Projektowanie Employee Value Proposition. Filary marki i najważniejsze pojęcia. Projektowanie działań dla kandydatów.
- Cele strategiczne. Plan działań EB.
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
- Archetypy marki. Wybór archetypu głównego i archetypów wspierających.
- „Tone of voice” marki pracodawcy jako podwaliny do strategii komunikacji. Tworzenie contentu i/lub scenariusza postów w wybranym kanale Social media.
Czas trwania
Godziny: 9:00 – 17:00 (z przerwami kawowymi oraz obiadową)
Prelegenci
Daria Siwka / Bio
Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży.
Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ] ∗ INPUT [ZBIERANIE] ∗ WOO [CZAR] ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
50-329 Wrocław
Świętego Józefa 1/3
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- parking
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
- 11.11% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 11.11% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 22.22% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 22.22% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: bardzoHR Daria Siwka
- Ulica i nr: Rybnicja 16a/10
- Kod pocztowy: 52-016
- Miejscowość: Wrocław
- Numer NIP: 7842009554