O szkoleniu
Zwolnienie podatkowe przysługujące podmiotom działającym na terenie specjalnych stref ekonomicznych i Polskiej Strefy Inwestycji to od lat największy benefit dostępny dla przedsiębiorców. Obecnie nieco trudniej, niż w przeszłości, jest uzyskać prawo do korzystania z tej ulgi, ale ciągle nie ma dostępnego żadnego innego instrumentu, który zapewniałby inwestorom tak istotne korzyści ekonomiczne. Rozliczenia podatkowe dochodu zwolnionego mają natomiast swoją specyfikę opartą niestety w większym stopniu na interpretacjach organów podatkowych, niż na skąpych w tym zakresie przepisach. Nasi eksperci posiadający dogłębną wiedzę w zakresie rozliczeń podatkowych działalności na terenie sse i PSI podczas szkolenia opowiedzą, jak uzyskać prawo do zwolnienia podatkowego, jak go nie stracić i jak prawidłowo rozliczać dochód zwolniony.
księgowi; osoby zajmujące się tematyką podatków
Program szkolenia
- Podstawy prawne działalności na terenie SSE i PSI
- Zwolnienie podatkowe jako pomoc publiczna – konsekwencje
- Koszty kwalifikowane – zasady rozpoznawania
- Obliczenie puli pomocy publicznej
- Rozliczanie przychodów i kosztów z działalności zwolnionej i opodatkowanej:
- zasady rozpoznawania przychodów i kosztów z działalności zwolnionej i opodatkowanej
- alokacja kosztów do poszczególnych rodzajów działalności
- Pozostałe praktyczne kwestie związane z korzystaniem z pomocy publicznej na terenie SSE i decyzji o wsparciu:
- dyskontowanie – zastosowanie wzoru na konkretnym przykładzie
- łączenie pomocy publicznej z różnych źródeł – kumulacja pomocy publicznej
- kontrole przedsiębiorstw na terenie SSE i PSI
- proces zmiany decyzji o wsparciu lub zezwolenia
- interpretacja ogólna, objaśnienia MF
- Polska Strefa Inwestycji - zmiany w 2023
Czas trwania
09:30-14:00
Prelegenci
Anna, partner w dziale Szkoleń w Crido, jest licencjonowanym doradcą podatkowym z wieloletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego. Pracowała jako partner w jednej z firm z tzw. Wielkiej Czwórki, gdzie m.in. rozwijała dział doradztwa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od ponad dwudziestu lat specjalizuje się w rozliczeniach podatkowych przedsiębiorstw działających na terenie sse i PSI. Anna ponadto ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń z zakresu podatków.
Anna, partner w dziale Szkoleń w Crido, jest licencjonowanym doradcą podatkowym z wieloletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego. Pracowała jako partner w jednej z firm z tzw. Wielkiej Czwórki, gdzie m.in. rozwijała dział doradztwa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od ponad dwudziestu lat specjalizuje się w rozliczeniach podatkowych przedsiębiorstw działających na terenie sse i PSI. Anna ponadto ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń z zakresu podatków.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s.
Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
Posiadanie głośnika lub słuchawek.
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:
Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s.
Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
Posiadanie głośnika lub słuchawek.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym
- Nazwa firmy: Crido Szkolenia Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Towarowa 28
- Kod pocztowy: 00-839
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272955684