O szkoleniu
STUDIUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH TO 5 PÓŁWEEKENDOWYCH ZJAZDÓW ODBYWAJĄCYCH SIĘ W PIĄTKI I SOBOTY.
Efektem uczestnictwa jest nabycie niezbędnych umiejętności, które pozwolą Ci ustrzec się niechcianych błędów i pułapek podczas stosowania ustawy Pzp. Dzięki Studium Zamówień Publicznych będziesz zawsze przygotowany do niezapowiedzianych kontroli, ustrzeżesz się postępowań w KIO oraz samodzielnie przeprowadzisz bezbłędny przetarg. Otrzymasz gotowe rozwiązania najczęściej spotkanych problemów!
Zapisz się na Studium i dołącz do setek zadowolonych absolwentów! Studium Zamówień Publicznych, jak i inne szkolenia ApexNet posiadają certyfikat jakości TQLS Quality Alliance uznawany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Studium skierowane jest do osób, które:
- pracują lub zamierzają pracować na samodzielnych stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi, zarówno ze strony Zamawiających, jak i Wykonawców.
- pracują w departamentach związanych z inwestycjami, funduszami unijnymi
- przygotowują oferty po stronie Wykonawcy
Program szkolenia
Zjazd I, dzień 1: 9:00 - 17:30 Piątek 4 października
1. Zagadnienia wprowadzające - USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
2. Podstawowe pojęcia związane z zamówieniami publicznymi
3. Co to jest zamówienie publiczne?
4. Zasady udzielania zamówień publicznych WG PRAWA PZP
5. Polityka zakupowa państwa
6. Plan postępowań o udzielenie zamówień (PPZ)
7. Analiza potrzeb i wymagań zamawiającego
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd I, dzień 2: 9.00 - 16.30 Sobota, 5 października
1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Formy wsparcia zamawiającego na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Opis przedmiotu zamówienia
4. Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych
5. Opcje oraz wznowienia jako narzędzia usprawniające zamawianie dostaw, usług oraz robót budowlanych
6. Ustalenie wartości zamówienia
7. Udzielanie zamówień na częściach lub z dopuszczeniem składania ofert częściowych
8. Rodzaje procedur udzielania zamówień publicznych wg kryterium wartości zamówienia – krótka charakterystyka
Zjazd II, dzień 1: 9:00 - 17:30 Piątek, 25 października
1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia (SWZ)
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
3. Opis sposobu przygotowywania oferty, w tym wymagania techniczne oraz organizacyjne sporządzania oraz przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
4. Opis kryteriów oceny ofert, ustalanie ich wag oraz sposobu oceny ofert
5. Udostępnianie, wyjaśnianie i zmiana treści SWZ
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd II, dzień 2: 9.00 - 16.30 Sobota, 26 października
1. Zasady odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych według nowej ustawy Pzp
2. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów wynikająca z ustawy pzp
3. Zasady gospodarowania środkami publicznymi
4. Kontrola zamówień publicznych w Polsce
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencjii
Zjazd III, dzień 1: 9.00 - 17.30 Piątek,22 listopada
1.Tryby udzielania zamówień publicznych o wartości równiej i większej od progów unijnych - w kontekście nowej ustawy pzp
2.Tryby udzielania zamówień klasycznych o wartości mniejszej od progów unijnych
3. Badanie i ocena ofert
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd III, dzień 2: 9.00 - 16.30 Sobota, 23 listopada
1. Umowa w sprawie zamówień publicznych
2. Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące ochrony podwykonawców –wymagane elementy umowy dotyczące
3. Umowa w sprawie zamówień publicznych
4. Raport z realizacji umowy
Zjazd IV, dzień 1: 9.00 - 17.30 Piątek, 6 grudnia
KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Definicja środków komunikacji elektronicznej
- Warunki odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej
- Wymagania dotyczące narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, w tym narzędzi i urządzeń służących przekazywaniu ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie oraz oświadczeń wstępnych
- ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
PODPIS ELEKTRONICZNY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W NOWEJ USTAWIE PZP
KATALOGI ELEKTRONICZNE
NARZĘDZIA ELEKTRONICZNEGO MODELOWANIA DANYCH BUDOWALNYCH
SZCZEGÓLNE INSTRUMENTY I PROCEDURY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W KONKTEKŚCIE NOWEJ USTAWY PZP
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd IV, dzień 2: 9.00 - 16.30 Sobota, 7 grudnia
1. Środki ochrony prawnej
2. Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia
SEMINARIUM – POWTÓRZENIE CAŁEGO MATERIAŁU STUDIUM
TEST ZALICZENIOWY
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd V, dzień 1: 9.00 - 17.30 Piątek, 13 grudnia
1. Ochrona danych osobowych w zamówieniach publicznych - NOWE PRAWO PZP
2. Zamówienia publiczne na roboty budowlane - NOWA USTAWA PZP
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd V, dzień 2: 9.00 - 16.30 Sobota, 14 grudnia
1. Zamówienia publiczne o wartości pon. 130 000 zł
2. Obszary szczególnych zagrożeń w zamówieniach publicznych w świetle doświadczeń instytucji kontrolujących (prezes uzp, nik, rio, uks, instytucje zarządzające funduszami unijnymi)
Podsumowanie i zakończenie studium
Czas trwania
5 weekendów, piątek, sobota,
Prelegenci
IWONA HOLKA
Ukończyła Uniwersytet Wrocławski na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii, Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu – podyplomowe studia Zarządzanie Projektami i jest w trakcie Studiów doktoranckich w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.
Były członek KIO. Prawnik, trener i doradca w zakresie zamówień publicznych.
Posiada praktyczne doświadczenie m.in. w: opracowywaniu dokumentacji przetargowych, sporządzaniu odwołań i reprezentacji przed KIO. Brała udział w wielu projektach, również współfinansowanych ze środków UE, koordynowała prace związane z zamówieniami publicznymi.
Doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy.
Prowadzi konsultacje i doradztwo z dziedziny zamówień publicznych, a także szkolenia.
DAMIAN MICHALAK
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Właściciel kancelarii prawniczej, doświadczony doradca i szkoleniowiec.
Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców i podmiotów z sektora publicznego.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z udzielaniem i realizacją zamówień publicznych oraz współpracą prywatnych inwestorów z sektorem publicznym. Wspiera zamawiających w organizacji procedur zakupowych (w tym finansowanych z zewnętrznych źródeł), a wykonawców w skutecznym ubieganiu się o zamówienia publiczne i kontrakty PPP.
WIOLETA BAJDA
Były naczelnik w Departamencie Prawnym UZP, gdzie nadzorowała wydawanie opinii prawnych UZP, przygotowywanie pozwów o unieważnienie umów i decyzji w przedmiocie kar pieniężnych, a także reprezentowała Prezesa UZP na licznych konferencjach i szkoleniach.
Wykładowca akademicki na Podyplomowych Studiach Zamówień Publicznych na Uniwersytecie Warszawskim, na Podyplomowych Studiach Zamówień Publicznych na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu, Akademii Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i in. Szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych z doświadczeniem obejmującym ponad kilkaset wystąpień.
GRZEGORZ CZABAN
Ekspert Prawa zamówień publicznych, trener biznesu. Od 1995 r. wykłada zamówienia publiczne; do 2007 r. atestator z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, do 1997 r. trener z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, praktyk.
W latach 1996-2001 stały współpracownik tygodnika Rynek Zamówień Publicznych, potem miesięcznika Inwestycje Komunalne; znawca amerykańskiego systemu zamówień publicznych.
Autor licznych publikacji oraz programów szkoleniowych z zakresu zamówień publicznych (m.in. Prawo zamówień publicznych dla szpitali, Praktyczny przewodnik po trybach udzielenia zamówień publicznych.
EWARYST KOWALCZYK
Doktor nauk prawnych, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji UZ, konsultant głównie w obszarze finansów publicznych i zamówień publicznych.
Prowadził szkolenia dla licznych instytucji, firm i organizacji na terenie całej Polski. Wykładowca z ogromną charyzmą, niezwykłym sposobem przekazywania wiedzy i komunikowaniem się z grupą uczestników szkolenia.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Nagrania z webinarów ApexNet, Spotkania z ekspertami po godzinach, Roczny dostęp do EduStrefy, Aplikację mobilną z ustawą Pzp
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Nagrania z webinarów ApexNet, Spotkania z ekspertami po godzinach, Roczny dostęp do EduStrefy, Aplikację mobilną z ustawą Pzp
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
- Ulica i nr: ul. Atlasowa 41
- Kod pocztowy: 02-437
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010371279