O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, którego celem jest zaznajomienie uczestników z wymaganiami stawianymi organizacji Part CAMO w zakresie zarządzania bezpieczeństwem oraz wrażania SMS-a.
W wykładach uwzględniono aspekty nietypowe wynikające z charakteru działalności organizacji CAMO oraz uwzględniono aspekty czarnych łabędzi i innych sytuacji kryzysowych w planie zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
Pracownicy organizacji lotniczych, personel nominowany i personel kierowniczy na wszystkich szczeblach oraz personel jakości, audytorzy i działu HR.
Program szkolenia
- Co to jest SMS i jakie z niego wynikają korzyści?
- W jaki sposób budujemy bezpieczeństwo – SMS jako element systemu
- Wypadki lotnicze spowodowane przez producenta (studium przypadku)
- Podstawy prawne, elementy i słownik SMS-a
- Zarządzanie ryzykiem, budowa matrycy ryzyka
- Identyfikacja, opis i ocena zagrożeń (ćwiczenia)
- Zagadnienia współpracy z klientem, audytów statków powietrznych i wyprzedzające monitorowanie bazy zgłoszeń (CBZ + ECCAIRS)
- Polityka bezpieczeństwa i polityka Just Culture
- Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie lotniczym i jej aspekty społeczne
- System zgłaszania wewnętrzny i zewnętrzny
- Zarządzanie bezpieczeństwem
- Narzędzia stosowane w SMS-e (FMEA / BOWTIE)
- Pomiary w SMS-ie i współczynniki SPI
- Promocja bezpieczeństwa i komunikacja
- Szkolenie w tym asymilacja szkolenia w zakresie czynnika ludzkiego
- Zarządzanie zmianą i inne nowe procedury i ich asymilacja z aktualną wersja MOE
- Dokumentowanie SMS-a
- Wdrażanie SMS w organizacji lotniczej i rozwój SMS-a w organizacji
- Zagadnienia specyficzne dla produkcji: współpraca z operatorami, organizacjami obsługowymi i właścicielami projektu, monitorowanie reklamacji i zgłoszeń bezpieczeństwa, zabezpieczanie dokumentacji w przypadku wypadku, monitorowanie badania zdarzeń i incydentów
- Integracja systemów zarządzania
- Komórka SMS w strukturze organizacji, personel nominowany, kompetencje i odpowiedzialność
- Przegląd bezpieczeństwa i ciągłe doskonalenie w tym zarządzanie czynnikiem ludzkim
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia oraz dokonania określonej w warunkach opłaty na konto bankowe wskazane na fakturze proforma.
Otrzymanie przez Organizatora karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Sudhara Polska, należąca do spółki Sudhara International Company Sp. z o.o., a Zamawiającym i oznacza akceptację warunków uczestnictwa.
PŁATNOŚCI ZA SZKOLENIE OTWARTE
Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa.
Organizacje będący już klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności na podstawie otrzymanej faktury za zrealizowane szkolenie w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia.
Organizacja/Zgłaszający, którzy dotychczas nie byli klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności za szkolenie do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia i przesłania dowodu wpłaty na adres ksiegowosc@sudharapolska.com.
Cena za szkolenie otwarte nie obejmuje kosztów zakwaterowania dla Uczestników szkolenia.
WARUNKI REZYGNACJI ZE SZKOLENIA OTWARTEGO
Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej (e-mailem) najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
ZMIANA TERMINU SZKOLENIA OTWARTEGO/ ODWOŁANIE SZKOLENIA OTWARTEGO
Sudhara Polska zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia. W przypadku takiej zmiany, zamawiający szkolenie zostanie o niej poinformowany najpóźniej na 7 dni przed dotychczasowym terminem rozpoczęcia szkolenia. W przypadku zmiany lub odwołania przez Organizatora określonego terminu szkolenia, organizacja zgłaszająca/uczestnik szkolenia może uzyskać zwrot całości wpłaconej kwoty lub wybrać inny termin szkolenia.
Na 7 dni przed organizacją szkolenia otwartego organizator szkolenia wysyła informację drogą mailową do wszystkich Uczestników szkolenia na temat założeń organizacyjnych. Jeśli szkolenie zostanie przesunięte/odwołane, również Klienci będą poinformowani.
- Nazwa firmy: Sudhara Polska
- Ulica i nr: Ligocka 103
- Kod pocztowy: 40-568
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6423090083