O szkoleniu
Szkolenie Google Ads
- Nauczę Cię jak zwiększać sprzedaż przez Google
- Warsztaty Krok po kroku w panelu Google Ads
- Uruchomienie, analiza, raportowanie, optymalizacja
- Najpopularniejsze błędy w Google Ads
- Zestaw gotowych rozwiązań dla stron i sklepów
- Nowy Program 2024. Niezbędne pojęcia i 90% praktyki
Dołącz do ponad 5000 uczestników moich szkoleń!
Szukasz wiedzy na temat planowania i tworzenia kampanii Google Ads? Potrzebujesz paczki niezbędnej teorii, ale przede wszystkim praktycznych warsztatów na koncie Google Ads? To szkolenie jest dla Ciebie jeśli pracujesz lub planujesz pracować w marketingu internetowym lub prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz opanować temat Google Ads.
W trakcie szkolenia zdobędziesz umiejętności dotyczące:
- Opracowania własnej strategii marketingowej wykorzystującej Google Ads.
- Inicjacji oraz konfiguracji konta Google Ads.
- Zaznajomienia się z kluczowymi terminami oraz najnowszym wyglądem interfejsu Google Ads.
- Kreowania efektywnych kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.
- Realizacji kampanii reklamowych w Google Display Network, Google Shopping oraz na YouTube.
- Selekcji efektywnych słów kluczowych pod kątem konwersji.
- Implementacji śledzenia konwersji i wyboru strategii licytacji.
- Analizy oraz optymalizacji prowadzonych kampanii reklamowych.
- Zwiększenia świadomości marki, poprawy współczynnika konwersji oraz zysku z inwestycji reklamowej (ROAS).
- Uniknięcia dziesięciu najczęściej popełnianych błędów w kampaniach Google Ads.
- Konfiguracji konta w Google Merchant Center.
- Integracji Google Ads z Google Analytics 4, Google Merchant Center, Looker Studio oraz YouTube.
- Dostosowania odpowiednich budżetów na kampanie w Google Ads.
- Optymalizacji kampanii reklamowych i tworzenia raportów wartościowych dla przedsiębiorstwa.
- Szukasz nowej pracy? Chcesz pracować w e-commerce, w marketingu internetowym lub reklamie?
- Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że praca ze znajomością systemu reklamowego Google Ads to ogromne możliwości rozwoju i stale rosnące wynagrodzenia!
- W tym kursie z Google Ads dostaniesz bazę wiedzy i umiejętności aby spokojnie aplikować na stanowiska gdzie wymagają wiedzy o Google Ads.
- Otwierasz swoją firmę i chce sprzedawać skutecznie przez Internet ?
- Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wykorzystać Google Ads w biznesie?
- Podczas kursu dowiesz się jakie możliwości daje system Google Ads i jak jego wykorzystanie przyniesie Ci wymierne efekty sprzedażowe, praktycznie z dnia na dzień!
- Chcesz lepszych efektów swoich kampanii Google Ads i działań reklamowych w Internecie?
- Prowadzisz już firmę i korzystałeś z reklam Google Ads ale poza wydaną kasą nie przyniosło to większych efektów?
- Twój udział w kursie daje Ci perspektywy na wyłapanie dotychczasowych błędów, na skorygowanie dotychczasowych kampanii i rozpoczęcie realnej sprzedaży!
Program szkolenia
Dzień pierwszy szkolenia
10:00 | ROZPOCZĘCIE WPROWADZENIE, OMÓWIENIE Z GRUPĄ POTRZEB I DOŚWIADCZEŃ
Porozmawiamy o programie szkoleniach, doświadczeniach uczestników w Google Analytics oraz szczegółach, tak aby jak najlepiej wykorzystać dla każdego z uczestników ten dzień szkoleniowy.
10.30 | EKOSYSTEM GOOGLE : GOOGLE ADS + GOOGLE ANALYTIS 4 + SEO + AI
Jak wykorzystać wiele możliwości systemu Google Ads do realizacji Twoich celów sprzedażowych i promocyjnych? Omawiamy opcje Google Ads dla Twojej firmy, w tym m.in. w reklamach w wyszukiwarce, sieci reklamowej, remarketingu, YouTube i Gmail oraz wstępn do analityki GA4.
11.00 | TWÓJ KLIENT, A STRATEGIA KAMPANII
Reklama do wszystkich jest do nikogo (i do niczego ;)) Przygotowujemy indywidualne strategię kampanii w tym m.in. Cele, produkty, hasła, promocje, budżety, produkty alternatywne, rozszerzenia. Tworzymy bazę do tworzenia reklam w interface Google Ads.
12.15 | Przerwa kawowa
12.30 | JAKOŚĆ TWOJEJ STRONY LUB SKLEPU, A SKUTECZNOŚĆ REKLAM W GOOGLE ADS
Jak samodzielnie poprawić najważniejsze rzeczy na stronie docelowej, aby reklama Google Ads dawała maksymalne efekty sprzedażowe? Robimy mini analizę SEO/UX Twojej strony
13.45 | Przerwa obiadowa
14.30| KAMPANIE W WYSZUKIWARCE – KROK PO KROKU – CZĘŚĆ 1
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google. Tworzenie pierwszej kampanii i grupy reklam oraz reklam w Search,
15.45 | Przerwa kawowa
16.00 | KAMPANIE W WYSZUKIWARCE – KROK PO KROKU – CZĘŚĆ 2
Samodzielne tworzenie krok po kroku dodatkowych zasobów/rozszerzeń, omówienie modeli stawek, wyboru i dopasowania najlepszych słów kluczowych, tworzenie kolejnych grup reklam oraz reklam na różne sposoby w interface Google
17:45 | Q&A I ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA
---------------------------------
Drugi dzień szkolenia
9:00 | KAMPANIE GOOGLE ADS W SIECI REKLAMOWEJ (GDN) – KROK PO KROKU
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads kampanii w sieci reklamowej Google, tworzenie grup reklam i skutecznych reklam. Konfiguracja kampanii w zakresie stawek, miejsc docelowych, grup odbiorców, wykluczeń. Tworzenie kolejnych rekomendowanych grup reklam w kampanii w sieci reklamowej krok po kroku
11.00 | Przerwa kawowa
11.15 | KAMPANIE REMARKETINGOWE (W GDN I RLSA) + PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS 4 I INTEGRACJA NARZĘDZI
Praktyczne ćwiczenia jak zintegrować Google Ads i Analytics pod remarketing? Tworzenie grup odbiorów i ich import. Integracja narzędzi oraz import celów/konwersji do Google Ads z GA4. Samodzielne tworzenie krok po kroku swoich pierwszych kampanii, grup reklam, reklam na potrzeby Remarketingu (tutaj w GDN).
12:45 | Przerwa obiadowa
13.30 | KAMPANIA PERFORMANCE MAX – KROK PO KROKU + TWORZENIE KONTA MERCHANT CENTER
Samodzielne tworzenie oraz konfiguracja konta Google Merchant Center – niezbędnego do uruchomienia reklam produktowych w wyszukiwarce (Google Zakupy). Integracja GMC z Google Ads. Uruchomienie krok po kroku pierwszych kampanii produktowych – Performance MAX. Optymalizacja kampanii PMAX dla maksymalizacji zysków.
14.45 | Przerwa kawowa
15:00 | „REKOMENDACJE” W GOOGLE ADS ORAZ RAPORTOWANIE GOOGLE ADS
Czy i dlaczego warto przeglądać i uruchamiać Rekomendacje z panelu Google Ads oraz jak szybko i prosto generować automatyczne raporty z Google Ads?! Integracja Google Ads z Looker Studio i tworzenie praktycznych raportów z kampanii Google Ads.
15:30 | OPTYMALIZACJA KAMPANII GOOGLE ADS
Na co zwracać uwagę w panelu Google Ads? Co i kiedy optymalizować w ramach kampanii Search, GDN oraz Performance MAX aby pooprawiać stale skuteczność i optymalizować budżety
16:45 | Q&A, ROZDANIE CERTYFIKATÓW I ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA
Czas trwania
- Dzień pierwszy 10.00 - 17.00
- Dzień drugi 9.00 - 16.00
Prelegenci
- Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 50 milionów zł
- Założyciel agencji SukceswInternecie (wcześniej Spozycjonowani) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,
- Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5500 osób
- Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
- Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
- Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie -
- Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- Dodatkowo otrzymasz po szkoleniu GRATIS książkę Google Ads Poradnik dla początkujących (351 stron) w formie ebooka PDF
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- Dodatkowo otrzymasz po szkoleniu książkę Google Ads Poradnik dla początkujących (351 stron) w formie ebooka PDF oraz drukowaną (351 stron)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: SukceswInternecie.pl
- Ulica i nr: Mickiewicza 10a/12
- Kod pocztowy: 47-400
- Miejscowość: Racibórz
- Numer NIP: 6472223986