O szkoleniu
Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?
Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.
Program szkolenia
1. Sylwetka kelnera
- Kultura pracy
- Etyka zawodu
- Wrażenie estetyczne
2. Organizacja pracy kelnera
- Stanowisko pracy
- Zasady współpracy z pozostałymi działami
- Znajomość karty menu
- Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
3. Formy i techniki obsługi gościa
- Technika przenoszenia naczyń i tac
- Przygotowanie stołu do podawania posiłku
- Podawanie potraw
- Śniadania
- Zakąski
- Zupy
- Drugie dania
- Desery
- Serwis a la carte
- Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
- Serwis konferencyjny
- Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
4. Pozostałe funkcje kelnera
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Kelner jako "sprzedawca"
- Techniki sugestywnej sprzedaży
- Skuteczna komunikacja z gościem
- Kelner jako doradca kulinarny
- Realizacja dodatkowych usług
5. Psychologiczne aspekty obsługi gości
- Specyfika postaw poszczególnych typów gości
- Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
- Odstępstwa od reguł, standardów
Czas trwania
3 dni
Dzień I: 11:00-18:00
Dzień II: 8:00-17:00
Dzień III: 8:00-15:00
Dzień I: 11:00-18:00
Dzień II: 8:00-17:00
Dzień III: 8:00-15:00
Prelegenci

Trener CeDeKa
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę (podstawowa)
930
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- Rozwiń
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30