Szkolenie

Szkolenie kelnerskie

O szkoleniu

Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?

Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.

Program szkolenia

  1. Sylwetka kelnera

    • Kultura pracy

    • Etyka zawodu

    • Wrażenie estetyczne

  2. Organizacja pracy kelnera

    • Stanowisko pracy

    • Zasady współpracy z pozostałymi działami

    • Znajomość karty menu

    • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości

  3. Formy i techniki obsługi gościa

    • Technika przenoszenia naczyń i tac

    • Przygotowanie stołu do podawania posiłku

    • Podawanie potraw

      • Śniadania

      • Zakąski

      • Zupy

      • Drugie dania

      • Desery

      • Serwis a la carte

      • Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej

      • Serwis konferencyjny

    • Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych

  4. Pozostałe funkcje kelnera

    • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

    • Kelner jako "sprzedawca"

      Techniki sugestywnej sprzedaży

    • Skuteczna komunikacja z gościem

    • Kelner jako doradca kulinarny

    • Realizacja dodatkowych usług

  5. Psychologiczne aspekty obsługi gości

    • Specyfika postaw poszczególnych typów gości

    • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

    • Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń

    • Odstępstwa od reguł, standardów

Czas trwania

30 godzin dydaktycznych (3 dni)

Grupa maksimum: 12 osób

Godziny zajęć:
Dzień I: 11:00 - 18:00
Dzień II: 8:00 - 17:00
Dzień III: 8:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

Łódź 21 - 23 kwietnia 2021
Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Łódź

woj. łódzkie

Weź udział

Cena szkolenia stacjonarnego
za osobę (podstawowa)
715,45 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • * uczestnictwo w zajęciach * 2 obiady * przerwy kawowe * skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych * certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim) * pomoc i konsultacje po szkoleniu
Weź udział

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!