O szkoleniu
Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
Szkolenie realizowane jest w hotelu w Łodzi. Prowadzimy nabór ciągły - prosimy o wypełnienie formularza rejestracji, skontaktujemy się aby ustalić termin wzięcia udziału w zajęciach.
Cel szkolenia:
Pogłębienie wiedzy i podniesienie umiejętności w zakresie obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta.
Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.
Program szkolenia
1. Sylwetka kelnera
- Kultura pracy
- Etyka zawodu
- Wrażenie estetyczne
2. Organizacja pracy kelnera
- Stanowisko pracy
- Zasady współpracy z pozostałymi działami
- Znajomość karty menu
- Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
3. Formy i techniki obsługi gościa
- Technika przenoszenia naczyń i tac
- Przygotowanie stołu do podawania posiłku
- Podawanie potraw
- Śniadania
- Zakąski
- Zupy
- Drugie dania
- Desery
- Serwis a la carte
- Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
- Serwis konferencyjny
- Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
4. Pozostałe funkcje kelnera
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Kelner jako "sprzedawca"
- Techniki sugestywnej sprzedaży
- Skuteczna komunikacja z gościem
- Kelner jako doradca kulinarny
- Realizacja dodatkowych usług
5. Psychologiczne aspekty obsługi gości
- Specyfika postaw poszczególnych typów gości
- Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
- Odstępstwa od reguł, standardów
Czas trwania
3 dni
Dzień I: 11:00-18:00
Dzień II: 8:00-17:00
Dzień III: 8:00-15:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
- Ulica i nr: Kiepury 30
- Kod pocztowy: 86-105
- Miejscowość: Świecie
- Numer NIP: 5591658804