Szkolenie kelnerskie

O szkoleniu

Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.

Szkolenie realizowane jest w hotelu w Łodzi. prowadzimy nabór ciągły - prosimy o wypełnienie formularza rejestracji, skontaktujemy się aby ustalić termin wzięcia udziału w zajęciach.

Kto powinien wziąć udział?

Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.

Program szkolenia

1. Sylwetka kelnera

  • Kultura pracy
  • Etyka zawodu
  • Wrażenie estetyczne

2. Organizacja pracy kelnera

  • Stanowisko pracy
  • Zasady współpracy z pozostałymi działami
  • Znajomość karty menu
  • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości

3. Formy i techniki obsługi gościa

  • Technika przenoszenia naczyń i tac
  • Przygotowanie stołu do podawania posiłku
  • Podawanie potraw
  • Śniadania
  • Zakąski
  • Zupy
  • Drugie dania
  • Desery
  • Serwis a la carte
  • Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
  • Serwis konferencyjny
  • Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych

4. Pozostałe funkcje kelnera

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Kelner jako "sprzedawca"
  • Techniki sugestywnej sprzedaży
  • Skuteczna komunikacja z gościem
  • Kelner jako doradca kulinarny
  • Realizacja dodatkowych usług

5. Psychologiczne aspekty obsługi gości

  • Specyfika postaw poszczególnych typów gości
  • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
  • Odstępstwa od reguł, standardów

Czas trwania

3 dni
Dzień I: 11:00-18:00
Dzień II: 8:00-17:00
Dzień III: 8:00-15:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko stacjonarne

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
788
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena z noclegiem
za osobę
1 089
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • zakwaterowanie
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
  • Ulica i nr: Kiepury 30
  • Kod pocztowy: 86-105
  • Miejscowość: Świecie
  • Numer NIP: 5591658804

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!