O szkoleniu
Szkolenie Sprzedażowe to kompleksowe szkolenie online, zaprojektowane z myślą o osobach pragnących podnieść swoje umiejętności sprzedażowe. Prowadzone przez Pawła Styczyńskiego, doświadczonego handlowca i managera z 14-letnim stażem, szkolenie oferuje praktyczne techniki sprzedaży wykorzystywane przez najlepszych handlowców.
Program obejmuje m.in. pozyskiwanie i kwalifikowanie klientów, prowadzenie rozmów sprzedażowych, rozwiewanie obiekcji oraz finalizowanie transakcji. Uczestnicy kursu mają dostęp do materiałów wideo, quizów, zadań praktycznych oraz indywidualnej konsultacji z ekspertem.Po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat MEN oraz prestiżowy certyfikat Krajowego Centrum Edukacyjnego.
Warto wziąć udział w szkoleniu sprzedażowym, ponieważ pozwala ono zdobyć praktyczne umiejętności od doświadczonego eksperta z 14-letnim stażem w sprzedaży.
Szkolenie dostępne jest w formie online, co daje elastyczność i możliwość nauki w dowolnym czasie. Uczestnicy otrzymują certyfikat MEN i KCE, a także dostęp do interaktywnych materiałów i zadań z feedbackiem. Program koncentruje się na skutecznych technikach sprzedaży, dzięki którym można znacząco poprawić swoje wyniki i pewność siebie w pracy handlowca.
Szkolenie sprzedażowe skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe i efektywnie pozyskiwać klientów. Jest to idealna propozycja dla przedstawicieli handlowych, menedżerów sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich, którzy pracują w obszarze sprzedaży i chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie negocjacji, finalizowania transakcji oraz skutecznego komunikowania się z klientami. Kurs jest także dedykowany osobom, które pragną poznać sprawdzone techniki sprzedaży i zwiększyć swoje wyniki w tej dziedzinie.
Program szkolenia
1.Wstęp – zakres i charakter szkolenia dla handlowców
2. Zaplanuj swój sukces:
- Twoja firma i otoczenie biznesowe – jak sprawnie nawigować, unikać zagrożeń i wykorzystywać szanse
- Produkty – graj kartami, które masz w ręku
- Zespół i miejsce pracy – tworzenie dogodnych warunków do pracy
- Zarządzanie czasem, procedury i logistyka pracy – ile godzin jest w ośmiu godzinach?
- Pomiar efektywności, kaizen i feedback – bądź lepszy każdego dnia
- Mentalność i dyscyplina – tajna broń championów
- Wizerunek i opinia – niewidzialne wsparcie
- Źródła informacji o klientach i narzędzia handlowca – cały arsenał w gotowości
3. Zadania:
4. Test
5. Pozyskiwanie klientów:
- Potencjalni klienci i prospecting – skąd wziąć leady?
- Budowanie bazy – mocny fundament
- Kwalifikowanie klientów – nie trać czasu na klientów którzy nie kupią
- E-mail – medium dalekiego zasięgu
- Telefon – twój sprzedażowy harpun
- Telefony na zimno – jak pokonać sekretarkę?
6. Zadania:
7. Test
8. Jak skutecznie sprzedawać:
- Sprzedaż sekwencyjna – kropla drąży skałę
- Hunting i Farming – jaki styl wybrać
- Profesjonalne doradztwo – współczesna sprzedaż
- Jakość sprzedaży – ile warty jest Twój klient?
- Polecenia – klienci od klientów
- Follow-up – klucz do sukcesu
- Prezentacja – budowanie wartości produktu
- Obiekcje – słuchaj klienta a on posłucha Ciebie
- i. Jak pokonać konkurencję – myśl strategicznie i wyprzedzaj ruchy
- Zamykanie transakcji – ABC czyli Always Be Closing
9. Zadania:
11. Test
12. Wyższa szkoła jazdy:
- W drodze na szczyt – jak zostać championem
- Sprzedaż i networking w internecie – zostań cenionym ekspertem
- Polowanie na wieloryby – jak dobrać się do grubej ryby
- Klasyka gatunku – ucz się od najlepszych
- To dopiero początek – perspektywy przed tobą
13. Zadanie – obliczanie urlopów
14. Test końcowy
Czas trwania
Łączna długość kursu: 10 godzin
Prelegenci
Specjalista w dziedzinie sprzedaży i zarządzania z 12-letnim doświadczeniem, który oferował produkty finansowe, doradztwo oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa dla czołowych przedsiębiorstw w Polsce.
Rok w rok nie tylko spełniał, ale i przewyższał oczekiwania sprzedażowe swoich pracodawców. Aktualnie finalizuje transakcje sięgające setek tysięcy, przy czym jego roczne osiągnięcia to miliony złotych.
Współpracował z renomowanymi markami, takimi jak Carrefour, Nestle, Woseba, Rossmann, BigStar oraz Orlen. Szkolenia i rozwój zawdzięcza ekspertom w branży, teraz osiągnąwszy własne sukcesy, dzieli się swoją ekspertyzą na unikatowych warsztatach sprzedażowych.
W roli menedżera promuje najbardziej efektywne strategie sprzedaży. Jako trener stosuje metody dostosowane do indywidualnych potrzeb handlowca, w pełni praktyczne, skoncentrowane na natychmiastowym podniesieniu efektywności.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 100 zł)
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- Zaświadczenie MEN i certyfikat KCE ukończenia kursu
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Krajowe Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Jeżycka 48/92
- Kod pocztowy: 60-865
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7812012764
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
