O szkoleniu
Funkcja lidera wiąże się nie tylko z przywilejami, lecz przede wszystkim obowiązkami i odpowiedzialnością za efekty. Na szkoleniu powiemy, jak w pełni wykorzystać swój potencjał do skutecznego realizowania zadań menedżerskich w trudnej, zmiennej rzeczywistości. Warsztat uwzględnia metody zarządzania zespołem rozproszonym w pracy hybrydowej lub online.
Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej aplikacji, która umożliwi zapoznanie się z teorią. Dzięki temu podczas zajęć skoncentrujemy się na warsztatach i ćwiczeniach.
Cel szkolenia:
Nabycie i wzmocnienie umiejętności niezbędnych do budowania roli efektywnego lidera w zmieniającej się rzeczywistości.
Korzyści ze szkolenia:
✔️ sprawna realizacja celów biznesowych poprzez nabycie umiejętności niezbędnych do pełnienia roli menedżera w nowoczesnej organizacji,
✔️ rozwinięcie posiadanych mocnych stron oraz uświadomienie obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania zespołem,
✔️ umiejętność zbudowania wizerunku profesjonalnego i efektywnego lidera.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
✔️ umiejętnościach, jakie powinien posiadać idealny kierownik,
✔️ budowaniu autorytetu managera,
✔️ sposobach, jak mówić, by „słuchali” oraz jak słuchać efektywnie,
✔️ motywowaniu metodami finansowymi i pozafinansowymi,
✔️ metodach skutecznego zarządzania zespołem zdalnym.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
✔️ koordynowania pracy zespołu,
✔️ wspierania i kontrolowania realizacji celów,
✔️ przeprowadzania skutecznych rozmów motywujących, korygujących oraz przekazywania trudnych decyzji,
✔️ wspierania w indywidualnym rozwoju,
✔️ komunikowania się z pracownikami,
✔️ efektywnego kierowania zespołem zdalnym,
✔️ dopasowania sposób motywacji do fazy rozwoju zespołu.
Metody szkoleniowe:
miniwykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja na forum
✅ Przydatna wiedza + narzędzia do jej praktycznego zastosowania w codziennej pracy.
✅ Interaktywne warsztaty prowadzone przez cenionego eksperta.
✅ Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami i możliwość zadawania pytań ekspertom.
✅ Możliwość wyboru dogodnej formy szkolenia: stacjonarnie w Warszawie lub ONLINE.
Osoby zarządzające zespołami (także zdalnymi), niezależnie od tego, czy zaczynają swoją drogę liderską, czy też posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Szkolenie skierowane jest do menedżerów, którzy chcą zwiększyć świadomość siebie w roli lidera oraz poznać i przećwiczyć techniki zwiększające ich efektywność.
Program szkolenia
Wyzwania stojące przed współczesnymi liderami z uwzględnieniem trybu pracy hybrydowej/online
wyzwania współczesnego lidera
jak przewodzić w sytuacji nieustannej zmiany
zmiana jako nieuchronny czynnik wpływający na poziom zaangażowania, motywacji i skuteczności zespołowej
czym jest zmiana i jak przebiega – psychologiczne aspekty zmiany
jakie działania może podjąć lider, aby przechodzić przez zmiany korzystając ze swoich zasobów i korzystając z siły zespołowej
Polska Mapa Motywacji – prezentacja najnowszych badań dotyczących motywatorów w polskich przedsiębiorstwach
Budowanie autorytetu szefowskiego
szef skuteczny to szef zmotywowany, jak pracować ze sobą samym, kiedy odczuwamy spadek motywacji
model błyskawicznej motywacji Pantalona
przewodnik po wartościach – jak zbudować swój własny kompas wartości i zarządzać w zgodzie ze sobą
reguły szefa – praktyczne narzędzia budowania autorytetu szefowskiego
Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie siły liderskiej
jakim stylem jestem jako menedżer
kluczowe potencjały wynikające z danego stylu
jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach DISC
jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska
dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy
czynniki motywujące i demotywujące z perspektywy pracownika i menedżera
kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów
identyfikacja kluczowych obszarów rozwojów – co ja, jako menedżer, mogę z tym zrobić
jak wykorzystać mocne strony, a jak zniwelować słabe
- Planowanie, delegowanie i monitorowanie pracy zdalnej/hybrydowej
deficyty zarządzania bez kontaktu osobistego – jak je wyeliminować
praktyczne metody planowania i organizacji zadań w ramach pracy zdalnej
jakie zadania i kompetencje delegować na pracowników, aby efektywnie zarządzać zespołem
delegowanie zadań – jak, komu (ze szczególnym zwróceniem uwagi na różnice podczas delegowania zadań w zależności od pracownika, np. pracownikowi z dużym doświadczeniem a nowozatrudnionemu, pracownikom ze spadkiem zaangażowania itp.)
trudności i błędy w delegowaniu – jak sobie z nimi poradzić i czego unikać
sposoby monitorowania pracy zdalnej – jak weryfikować, oceniać i egzekwować zdalnie
Konstruktywna komunikacja budująca poczucie zaangażowania i odpowiedzialności
wyrażenie empatycznego zrozumienia
błędy poznawcze związane z postrzeganiem innych ludzi i ich oceną
jak to jest z tą „prawda obiektywną” w ocenianiu
wyrażanie własnych opinii a nie sądów
fakty a opinie w komunikacji z pracownikami – ćwiczenia wyrażania komunikatu Ja
techniki coachingowe jako narzędzie do budowania odpowiedzialności i zaangażowania pracownika
słuchanie
zadawanie pytań
stworzenie przestrzeni do kreatywności i podejmowania decyzji
model GROW
modele informacji zwrotnej – ćwiczenia praktyczne
Zmiana i nieprzewidywalność jako czynnik determinujący rzeczywistość biznesową
środowisko VUCA w jakim obecnie żyjemy (zmienność, nieprzewidywalność – ciągła zmiana)
dlaczego przechodzimy na system pracy hybrydowej – analiza szans i zagrożeń dla lidera i zespołu
psychologiczne aspekty zmiany, czyli dlaczego boimy się zmiany
fazy zmiany i działania lidera na każdym etapie
postawy wobec zmiany – jak je identyfikować i na nie wpływać
opór – dlaczego powstaje, jak sobie z nim radzić
postawa lidera kluczem dla powodzenia zmiany
narzędzia wspierające zmianę
Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami
dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa
jak nasz mózg reaguje na stres
czym są stresory i jak je rozpoznawać
zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej
mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich
układ „zimny” i „gorący” – poznaj go i odzyskaj kontrolę
skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem
Odpowiedzi na pytania zgłaszane przez uczestników, podsumowanie szkolenia
Czas trwania
Szkolenie trwa w godz. 10.00-16.00 (dzień I) i 9.00-15.00 (dzień II).
Forma zajęć
Prelegenci
Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, praktyk biznesu od 2010 roku. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.
Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z rozwojem kompetencji dla kadry zarządzającej, zespołów sprzedaży i obsługi klienta oraz dla specjalistów z różnych branż. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.
Podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy, jakimi są gry szkoleniowe. Łączy praktykę z wiedzą merytoryczną i umieszcza ją w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
