O szkoleniu
Chcesz zwiększyć efektywność Twojego zespołu- stworzymy dla Twojej firmy niepowtarzalne, indywidualne szkolenie szyte na miarę Waszych potrzeb i oczekiwań
To Ty decydujesz jaki jest termin, temat szkolenia, zakres szkoleniowy, czas trwania, liczba pracowników z firmy. Szkolenie może odbyć się np. przy okazji imprezy integracyjnej, podsumowania miesiąca/roku czy jako nagroda dla zespołu za zaangażowanie w dotychczasową pracę.
DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia
MIEJSCE REALIZACJI:
- siedziba Państwa firmy
- szkolenie online
- dowolnie wskazane miejsce
CENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO DLA GRUPY DO 10 OSÓB: od 4890-6500 zł netto + 23% VAT. W celu przygotowania oferty zapraszamy do wysłania wiadomości mailowej
Program szkolenia
Przykładowa tematyka szkoleń :
PROFEJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
„Trening efektywnej obsługi klienta”
„Profesjonalna obsługa klienta”
„Obsługa klienta z elementami inteligencji emocjonalnej”
„Radzenie sobie z klientem prezentującym trudne zachowania”
„Obsługa reklamacji”
„Standardy obsługi klienta”
„Telefoniczna obsługa klienta”
DYNAMICZNE I AKTYWNE TRENINGI HANDLOWE
„Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z klientem”
„Trening umiejętności negocjacyjnych
„Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami”
„Przejmowanie klientów konkurencji”
„Potrzeby i zachowania klientów w sytuacji pandemii a model i techniki sprzedaży”
„Telefoniczne umawianie spotkań”
„Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami”
„Asertywność handlowca”
„Proaktywna sprzedaż przez telefon”
„Telefoniczne pozyskiwanie klienta”
„Telesprzedaż i obsługa posprzedażowa”
„Prospecting”
„Migracje klientów- przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z klientem”
„Prezentacja i budowanie wartości produktu”
„Profesjonalny i skuteczny handlowiec”
„Praktyczny trening negocjacji handlowych”
„Praktyczny trening sprzedaży B2B”
„Praktyczny trening sprzedaży B2C”
INSPIRUJĄCE TRENINGI KIEROWNICZE / MENEDŻERSKIE
„Nowoczesne strategie zarządzania zespołem”
„Skuteczny Lider Zespołu-motywowanie i przywództwo”
„Motywowanie pracowników”
„Zarządzanie zespołem produkcyjnym”
„Zarządzanie zespołem sprzedażowym”
„Warsztat współpracy międzyzespołowej”
„Budowanie efektywnego zespołu”
„Rozwój kompetencji menedżerskich”
„Skuteczny trener wewnętrzny”
„Trening narzędzi pracy lidera”
KREATYWNE SZKOLENIA INTERPERSONALNE
„Zarządzanie sobą w czasie”
„Skuteczna i efektywna komunikacja interpersonalna”
„Asertywność”
„Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji”
„Efektywność osobista”
„Inteligencja emocjonalna”
„Team building”
„Autoprezentacja”
„Etykieta w biznesie”
„Indywidualny plan działania”
„Test odporności psychicznej MTQ48”
„Zastosowanie i rozwój analizy biostrukturalnej- licencja trenera Structogram Training System”
„Szkolenia dla asystentek i sekretarek”
„Poznanie i rozwój potencjału własnego oraz pracowników jako sposób zwiększenia satysfakcji z pracy”
„Dress code biznesowy- warsztaty dla kobiet”
„Etykieta i dress code w biznesie”
„Etykieta stołu w biznesie”
„Prezentacje i wystąpienia publiczne”
MIĘKKA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
„Zarządzanie płynnością finansową”
„Strategie windykacji”
„Odzyskiwanie długów od kluczowych kontrahentów”
„Telefoniczna windykacja należności”
SZKOLENIA KOMPUTEROWE
Power Pivot- wykorzystanie w analizach danych w MS EXCEL
„Power Query
„Excel- zostań ekspertem w wykorzystaniu tabel i wykresów przestawnych.Podstawy makr i języka VBA
„Excel i Power Point jako skuteczne narzędzia sprawozdawcze”
„Excel zastosowanie w finansach i zarządzaniu”
„Excel- efektywne wykorzystanie w księgowości”
„Tworzenie dokumentacji dla doświadczonych użytkowników WORD”
„WORD zaawansowany- optymalizacja tworzenia dokumentacji”
„MS Access podstawy tworzenia baz danych”
„MS Project- zarządzanie projektami”
„Power BI- w pracy analityka”
„Visio- modelowanie procesów”
ASPEKTY PRAWNE, PRAWO PRACY, RODO
„Czas pracy”
„Dostęp do informacji publicznej z uwzględnieniem RODO”
„Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce”
„Prawo pracy”
„Redagowanie pism urzędowych”
„RODO w praktyce”
„Umowy gospodarcze”
„Windykacja roszczeń w praktyce”
„Finanse dla niefinansistów”
„Mobbing”
„Prawo konsumenckie”
SZKOLENIA DLA ADMINISTRACJI
Sposoby radzenie sobie ze stresem
Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej
Doradca klienta trudnego
Profesjonalne prowadzenie rozmów z klientami
Komunikacja interpersonalna z Klientem
Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie
Komunikatywność i wzbudzanie zaufania.
Umiejętności społeczne
Motywowanie i wywieranie wpływu na pracowników
Kreatywność w zarządzaniu
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Delegowanie zadań i egzekwowanie oczekiwań
Rozwiązywanie konfliktów
System motywacyjny pracowników
Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym- poprawność przekazu informacji
Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji
Obsługa telefoniczna trudnego Klienta
Asertywność w rozmowach telefonicznych
SZKOLENIA DLA HOTELI I RESTAURACJI
SZKOLENIE Z JAKOŚCI OBSŁUGI GOŚCIA POŁĄCZONE Z UP-SELLINGIM I CROSS-SELLINGIEM-TECHNIKAMI SPRZEDAŻY USŁUG W HOTELARSTWIE. MŁODY MANAGER – KONSULTACJE PRZYGOTOWUJĄCE DO PEŁNIENIA ROLI OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ
Profesjonalna Recepcja w oparciu o marketing internetowy oraz marketing relacyjny.
Obsługa Gościa
Organizacja Pracy w dziale Housekeepingu – szkolenie dla pokojowych.
Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprawdzać ?
Warsztat dla Profesjonalnej Obsługi Klienta – dla pracowników kawiarni.
MARKETING I SOCIAL MEDIA
„Warsztaty social media
„Design Thinking i Service Design”
„Strategie marketingowe- budowanie efektywnej marki”
„Budowa skutecznej marki osobistej”
„Badania i analizy marketingowe”
„Sprzedaż w internecie”
„Public relations i pisanie tekstów”
Czas trwania
1 dzień ( 8h) 2 dni (16h) / lub do ustalenia z klientem
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
