O szkoleniu
Klienci stają się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb, a ich oczekiwania rosną. Profesjonalna obsługa to odpowiedź na potrzeby klienta, zrealizowana w oparciu o wzajemne zrozumienie i szacunek. Stosowanie wysokich standardów w tym zakresie prowadzi do satysfakcji i budowania relacji z klientem, ale również do wzmocnienia reputacji firmy, utrwalenia swojego wizerunku profesjonalisty oraz pozytywnego odbioru danego produktu czy usługi.
Profesjonalnej obsługi klienta trzeba się nauczyć – jest to skomplikowany proces, wymagający dużej elastyczności, indywidualnego podejścia, umiejętności efektywnej komunikacji, panowania nad emocjami oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Cele szkolenia:
- przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnej obsługi klienta
- wyposażenie uczestników w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych narzędzi, pozwalających sprawnie komunikować się z obsługiwanymi klientami i umiejętnie pozyskiwać informacje
- przygotowanie uczestników do radzenia sobie z „trudnym” klientem
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
-
strukturze i dynamice procesu obsługi klienta
-
zasadach komunikacji interpersonalnej
-
wynikach badań rynkowych z zakresu obsługi klienta
Uczestnicy nabędą umiejętności:
-
prowadzenia efektywnych rozmów, panowania nad ich czasem i przebiegiem
-
rozpoznawania typów zachowań klientów i dostosowania do nich sposobu rozmowy
-
rozpoznawania potrzeb i dopasowania właściwego dla klienta rozwiązania
-
rozpoznawania i zarządzania obiekcjami klienta
-
radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
-
asertywnej komunikacji
-
mówienia klientowi „nie”, nie tracąc jego przychylności.
Uczestnicy nabędą kompetencje:
- otwartości i wyrozumiałości dla klientów i współpracowników
- większego zaangażowania i odpowiedzialności za relacje interpersonalne
- pokonywania osobistych barier i ograniczeń w komunikacji
- dostrojenia się do stanu emocjonalnego i typu osobowości klienta
- poczucia wpływu na jakość relacji w środowisku pracy oraz w kontakcie z klientem poprzez większą pewność siebie i empatię w komunikacji
Korzyści ze szkolenia:
- nowe spojrzenie na wykonywane zadania i wzmocnienie własnych kompetencji w zakresie efektywnej obsługi oraz budowania relacji z klientem
- zbudowanie wizerunku profesjonalisty i zjednanie sobie klientów
- pewność siebie i stawianie czoła trudnym rozmowom, sytuacjom i klientom
Szkolenie skierowane jest do osób obsługujących klientów, pracowników biura obsługi klienta, helpdesk i call center, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, handlowców, pracowników recepcji, pracowników gastronomii i wszystkich osób zainteresowanych tematem, mających kontakt z interesantami/klientami lub zarządzających tym obszarem w firmach czy instytucjach.
Program szkolenia
Jesteśmy różni, klienci są różni. Jak z nimi pracować
- Indywidualne motywy zakupu
- Kryteria podejmowania decyzji
- Style komunikacji i zachowań
Filozofia profesjonalnej obsługi klienta
- Rosnące oczekiwania klientów
- Czynniki satysfakcji klienta
- O czym mówią najnowsze badania rynku
Jak budować doskonałą obsługę klienta
- Profesjonalna firma
- Profesjonalny handlowiec
Efektywna komunikacja z klientem
- Proces komunikacji z klientem
- Zasady efektywnego słuchania
- Parafrazy, klaryfikacje
- Sztuka zadawania pytań
Praca z „trudnym” klientem
- Kiedy klient staje się „trudny”
- 5 typów „trudnego" klienta
- Jak sobie poradzić w trudnych sytuacjach
- Krzywa emocji w czasie - łagodzenie sytuacji i nakierowanie na rozwiązania
Asertywna komunikacja
- Test zachowań asertywnych
- Jak asertywnie wyrażać swoje uczucia
- Asertywna odmowa
- Asertywna krytyka
- 3 typy zachowań i ich źródła
- Prawa asertywne
Zakończenie szkolenia
- Pytania uczestników
- Podsumowanie szkolenia i zebranie wniosków
- Zakończenie szkolenia
Czas trwania
10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Ekspert z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i rekrutacji. Posiada niemal 30-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał pracując w firmach międzynarodowych, a także prowadząc własną działalność.
Certyfikowany trener biznesu. Prowadzi szkolenia z rozwoju kompetencji miękkich oraz zwiększania efektywności osobistej. Jest także prelegentem na konferencjach i kongresach branżowych oraz licencjonowanym trenerem Structogram® Training System.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607