O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z zasadami wykonywania pracy biurowej - redagowania korespondencji, prowadzenia dokumentacji spraw bieżących oraz przygotowania dokumentacji spraw zakończonych do archiwizacji.
Szkolenie skierowane jest do: pracowników biurowych (przede wszystkim jednostek administracji publicznej), do obowiązków których należy prowadzenie dokumentacji bieżącej oraz sporządzanie korespondencji.
Program szkolenia
I. Zasady organizacji i planowania pracy
1. Podstawowe przepisy prawa administracyjnego
2. Organizacja stanowiska pracy
3. Techniczne wyposażenie stanowiska pracy
II. Prowadzenie dokumentacji i obieg dokumentów
1. Definicja dokumentu i rodzaje dokumentacji
2. Instrukcja kancelaryjna - system kancelaryjny i system wykonywania czynności kancelaryjnych
3. Rejestracja przesyłek i ich obieg
4. Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt - budowa i stosowanie
5. Teczka rzeczowa i jej odmiany
6. Rejestracja spraw - znak sprawy, dokumentacja tworząca i nie tworząca spraw
7. Spis spraw - kiedy i dla jakiej dokumentacji się go prowadzi
III. Redagowanie pism i opracowywanie korespondencji
1. Sporządzanie pism - styl i forma korespondencji
2. Techniczne aspekty redagowania korespondencji - formatowanie dokumentu
3. Ćwiczenie redagowania korespondencji
4. Akceptacja wielostopniowa i ostateczna pisma
5. Wysyłka korespondencji - dopuszczalne prawnie sposoby doręczenia pisma
a) doręczenia elektroniczne
b) korespondencja tradycyjne
c) inne metody doręczenia i wymiany komunikacji
IV. Archiwizacja dokumentów
1. Przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych w komórkach organizacyjnych
2. Przekazywanie dokumentacji spraw zakończonych do archiwum zakładowego
a) uporządkowanie wewnętrzne dokumentacji
b) opisanie jednostek archiwalnych
c) sporządzenie ewidencji przekazywanej dokumentacji
3. Archiwizacja dokumentów elektronicznych (w systemie teleinformatycznym i na informatycznych nośnikach danych)
V.Pytania i odpowiedzi
Czas trwania
Godz.9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
Prelegenci

Dyplomowany archiwista z ponad 20-letnią praktyką w zawodzie, absolwent Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik pionu archiwalnego Instytutu Pamięci Narodowej.
W swojej karierze zawodowej współpracował ponadto m. in. z archiwum Polskiej Akademii Nauk, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, czy Zarządem Mienia Skarbu Państwa. Przez kilka lat kierował archiwum zakładowym i kancelarią przetwarzania informacji niejawnych Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z obiegiem i archiwizacją dokumentów papierowych i elektronicznych w jednostkach administracji publicznej na szczeblu państwowym i samorządowym.
Zajmuje się m. in. wdrażaniem systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz systemu Doręczeń Elektronicznych.
Posiada kilkunastoletni staż trenerski. W trakcie swojej kariery zawodowej przeprowadził wiele tysięcy godzin kursów i szkoleń z tematyki archiwizacji i zarządzania dokumentacją papierową i elektroniczną.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
