Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

O szkoleniu

Szkolenie otwarte „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży” to intensywny projekt rozwojowy, którego celem jest zwiększenie skuteczności działań handlowców w finalizacji transakcji. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się rozpoznawać kluczowe sygnały i motywacje klientów, dzięki czemu będą mogli lepiej odpowiadać na ich potrzeby i oczekiwania. To szkolenie zostało opracowane z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży oraz wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę o nowoczesnych technikach sprzedaży i rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

W trakcie szkolenia stacjonarnego lub on-line uczestnicy zgłębią tajniki efektywnego zamykania sprzedaży, poznając sprawdzone reguły, które zwiększają szansę na domknięcie transakcji oraz modele sprzedaży dostosowane do różnych segmentów rynku. Dowiedzą się, jak skutecznie podtrzymywać relacje z klientem i rozpoznawać momenty kluczowe dla przeprowadzenia finalizacji, a także jak wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną, aby wzmocnić swój przekaz. Wśród tematów pojawią się także najnowsze techniki zamykania sprzedaży, sposoby reagowania na obiekcje klientów oraz zasady asertywności i pracy nad pewnością siebie w sytuacjach trudnych.

Warsztat wzbogacą ćwiczenia praktyczne, dzięki którym uczestnicy będą mogli przećwiczyć zdobyte umiejętności, takie jak aktywne słuchanie, zadawanie pytań zamykających oraz zastosowanie języka korzyści. Szkolenie daje kompleksowy wgląd w najnowsze techniki sprzedaży i komunikacji, pozwalając każdemu handlowcowi udoskonalić swój styl pracy i wzmocnić pewność siebie w kontaktach z klientem.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży” oraz inne nasze kursy, takie jak „Negocjacje w pracy” czy „Profesjonalna obsługa klienta”. Warsztaty są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych ekspertów i praktyków.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest poprawienie skuteczności działań handlowca zmierzających do zakończenia procesu sprzedaży. Na szkoleniu handlowcy dowiedzą się jak podtrzymywać kontakt z klientem, a także jak interpretować i reagować na przekazywane przez niego informacje lub sygnały.

Ponadto:

  • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat poszczególnych etapów sprzedaży.

  • Dowiesz się na jak rozpoznawać i interpretować oznaki motywacji klienta do zakupu.

  • Nauczysz się jak podtrzymywać relację z klientem i nakłonić go do zakupu.

  • Poznasz techniki zamykania sprzedaży.

  • Przeanalizujesz i udoskonalisz swoją komunikację z klientem.

W programie omówimy m.in.:

  1. Poszczególne etapy w procesie sprzedaży.

  2. Techniki zamykania sprzedaży i reguły w procesie sprzedaży.

  3. Komunikację z klientem, reagowanie na przekazywane sygnały.

  4. Warianty reakcji handlowca na uzyskane informacje.

  5. Modele sprzedaży i związane z nimi kluczowe kompetencje handlowca.

  6. Style komunikacji i reakcje na odmowę kluczowych decydentów.

  7. Asertywność jako kompetencja w dziale handlowym w sytuacjach trudnych i problemowych.

Kto powinien wziąć udział?
  • Sprzedawcy.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Pracownicy działu sprzedaży.

Program szkolenia

Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży

  • Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
  • Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
  • Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
  • Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
  • „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy

Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży

  • Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
  • Próbne pytania zamykające
  • Ostateczne pytania zamykające
  • Werbalne i niewerbalne sygnały klienta
  • Płynne sposoby przejścia do finalizacji

Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży

  • Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
  • Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
  • Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
  • Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.

Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy 

  • Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
  • Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
  • Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
  • Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
  • Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.

Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca

  • Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
  • Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
  • Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
  • Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
  • Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
  • Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
1 598
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!