TikTok dla biznesu: użyj go w działaniach promocyjnych i wizerunkowych

O szkoleniu

SZKOLENIE W WARSZAWIE

Czy wiesz, że:

  • TikTok to najszybciej rozwijające się medium digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin razem wziętych!
  • Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie. Głównie są tam młodzi dorośli: 60% w wieku 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
  • Aplikacja ma ponad 13 mln użytkowników w Polsce i ok. 2 mld na świecie
  • Algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i efektywniejszy niż Facebooka, co oznacza, że łatwiej i szybciej dotrzesz do klientów. 
  • Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka. Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą.
Dlaczego warto wziąć udział?

Na szkoleniu dowiesz się: 

  • jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii 
Kto powinien wziąć udział?

Do specjalistów i menedżerów social mediów i marketingu

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Wprowadzenie do TikTok:

  • Jak TikTok wprowadził się na rynek i jego obecne trendy
  • Główne różnice pomiędzy TikTok a innymi kanałami społecznościowymi
  • Zrozumienie demografii użytkowników TikTok

2. Tworzenie profilu firmowego na TikTok:

  • Jak założyć i zoptymalizować konto firmowe na TikTok?
  • Jak ustawić wizualizację profilu i ustawić swój kanał?

3. Tworzenie angażujących treści na TikTok – strategia

  • Jak stworzyć kreatywne filmy za pomocą aplikacji TikTok?
  • Jak wykorzystać hashtag i inne narzędzia w celu zwiększenia widoczności?
  • Jak angażować publiczność i budować swoją społeczność?

4. Praktyczne porady i triki do skutecznego marketingu na TikTok:

  • Jak wykorzystać funkcje wideo i audio w celu wyróżnienia się w tłumie?
  • Jak wykorzystać narzędzia reklamowe TikTok i ich efektywność?
  • Jak współpracować z influencerami i mikroinfluencerami na TikTok?

5. Analiza i mierzenie efektywności działań na TikTok:

  • Jak monitorować i mierzyć wyniki swoich działań na TikTok?
  • Jak zrozumieć swoją publiczność i jak reagować na nie?

6. Case studies i best practices marketingu na TikTok:

  • Studia przypadków sukcesów marketingu na TikTok
  • Najlepsze praktyki i wskazówki dla skutecznego marketingu na TikTok.
  • Q&A i dyskusja na temat marketingu na TikTok

DZIEŃ DRUGI

7. Nagrywanie video telefonem – praktyka

  • Ustawienia techniczne w telefonie – jak nagrywać w dobrej jakości?
  • Sprzęt i dodatkowe gadżety – jak i do czego ich używać?
  • Światło – najważniejszy czynnik wpływający na jakość video
  • Jak nagrywać siebie bez pomocy innych osób?
  • Nagrania – praktyczne ćwiczenia – warsztat

8. Montaż na TikToku

  • Poznanie wszystkich funkcji wewnętrznych do nagrywania i montażu video na TikToku oraz ich wykorzystanie w praktyce
  • Jak nagrywać i montować szybko na TikToku?
  • Czym różni się edycja video bezpośrednio na TikToku od montażu w zewnętrznych aplikacjach? Praktyczne wskazówki

9. Montaż w zewnętrznych aplikacjach

  • Poznanie aplikacji do montażu video na telefonie: CapCut, VN, InShot
  • Aplikacje do automatycznego dodawania napisów do video: Captions, Liro, AutoCap
  • Nagrywamy i montujemy video w poznanych aplikacjach – 3 godzinny warsztat

10. Publikacja video na TikToku

  • O czym należy pamiętać, aby uzyskać jak najlepszą jakość i rezultaty naszego filmu

11. Podsumowanie i Q&A

Czas trwania

9-17 

Prelegenci

 Marta Kasprzak

Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
2 085
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.65% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!