O szkoleniu
Liczby nie mówią same za siebie. Ale też nikt nie ma czasu czytać czy słuchać długich opracowań, zwłaszcza podczas spotkań odbywających się zdalnie, kiedy liczne dystraktory utrudniają odbiór prezentacji.
Dlatego, żeby skutecznie przekazać odbiorcom wyniki badań czy analiz, bardziej niż kiedyś potrzebna jest atrakcyjna forma i angażujący sposób komunikacji.
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z zabiegami i technikami, które poprawiają atrakcyjność prezentacji, usprawniają proces przekazywania informacji i zwiększają perswazyjność przekazu. Uczestnicy poznają najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki, inspirujące przykłady wizualizacji i najnowsze narzędzia do ich tworzenia.
Uczestnicy dzięki pracy na realnych przykładach i wykonywanym ćwiczeniom będą mieli możliwość udoskonalenia swojego warsztatu i opanowania umiejętności poprawiających jakość tworzonych wizualizacji. Poznają użyteczne narzędzia, nieszablonowe sposoby wizualizacji danych i praktyczne wskazówki usprawniające pracę.
Szkolenie kierowane jest zarówno do badaczy jak i marketerów – wszystkich, którzy posługują się w swojej pracy prezentacjami i raportami; do wszystkich, którzy chcą prezentować prościej, ciekawiej i nowocześniej.
Program szkolenia
- Perspektywa i oczekiwania odbiorcy.
- Narracja opowieści – pomysł, konstrukcja i wykonanie.
- Doskonała prezentacja danych – złote zasady i dobre praktyki.
- Mniej znaczy więcej – odchudzanie slajdów z korzyścią dla przekazu.
- Praktyczne tips & tricks.
- Narzędzia do wizualizacji.
- Nie tylko Power Point. Inne sposoby prezentowania.
Czas trwania
2 dni: 09:00-13:00
Prelegenci
Adam Polasz
Delikatesy Badawcze
Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.
Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777