O szkoleniu
Osoby zajmujące się transakcjami towarowymi na terenie UE.
Program szkolenia
Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów – identyfikowanie, dokumentowanie, raportowanie
- definicja
- zasady dokumentowania, rozliczania, korygowania (moment, kursy – w tym w związku z pakietami SLIM VAT)
- warunki zastosowania stawki 0% (z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez pakiet Quick Fix i podejścia organów podatkowych)
- obszary wymagające uwagi (niebezpieczne” Incoterms a KSeF, tempo wysyłki towaru, usługi na towarze przy okazji wysyłki, przerwa w transporcie)
Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów – dokumentowanie i rozliczanie
- definicja
- zasady rozliczania i korygowania (moment, kursy, z uwzględnieniem orzecznictwa TSUE i pakietów SLIM VAT)
Transakcje łańcuchowe w UE – uproszczenia i niebezpieczne obszary
- definicja transakcji łańcuchowej
- procedury weryfikacji modelu transakcji
- ustalenie zasad opodatkowania w transakcjach łańcuchowych (z uwzględnieniem krajowego podejścia i zmian wprowadzonych przez pakiet Quick Fix i pakiety SLIM VAT)
Czas trwania
Prelegenci
Aleksandra Plichta
starszy menedżer w CRIDO
Aleksandra Plichta jest doradcą podatkowym, Managerem w Dziale Doradztwa Podatkowego w CRIDO, do którego ponownie dołączyła w 2018 r., opuszczając jedną z firm z tzw. „Big 4”. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego – specjalizuje się w bieżącym doradztwie w obszarze VAT na rzecz polskich i zagranicznych podatników. Projektuje strategie i działania zapewniające bezpieczeństwo podatkowe przede wszystkim dla podmiotów produkcyjnych i dystrybucyjnych, jak i z sektora real estate, w tym poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych i wsparcie transakcyjne dla klientów działających na rynku międzynarodowym. Współpracuje z Klientami podczas wdrażania systemów finansowo-księgowych czy dedykowanych narzędzi podatkowych, np. do generowania JPK, analizuje poprawność funkcjonowania systemów rozliczania VAT i fakturowania. Wspiera Klientów aplikujących do fazy pilotażowej Programu Współdziałania (cooperative compliance) – pod kątem przeglądu poprawności i szczelności rozliczeń i procesów podatkowych, jak i strukturyzacji ram wewnętrznego nadzoru podatkowego, w tym strategii podatkowej, zindywidualizowanych pod specyfikę Klienta. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów i opracowań o tematyce podatkowej w prasie branżowej i ogólnopolskiej oraz współautorką 3 monografii (Jednolity Plik Kontrolny – Wolters Kluwer, 2 wydania, oraz Świadczenia pozapłacowe – Oficyna Prawa Polskiego). Jako prelegent, prowadzi szkolenia w zakresie VAT. Aleksandra jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Finanse i Rachunkowość – Strategie podatkowe).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
- Nazwa firmy: Crido Szkolenia Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Towarowa 28
- Kod pocztowy: 00-839
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272955684
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
