O szkoleniu
Szkolenie ma na celu nabycie kompetencji w zakresie skutecznego osiągania celów w trudnych sytuacjach we współpracy z podwładnymi, przełożonymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Korzyści ze szkolenia:
- przećwiczenie praktycznych technik radzenia sobie z bierną agresją, manipulacją i unikaniem odpowiedzialności przez współpracowników na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej,
- skuteczniejsze działanie w obliczu oporu i niechęci do współpracy u innych osób,
- wzmocnienie skuteczności osobistej w zakresie profesjonalnego reagowania na trudne sytuacje związane z emocjami innych osób.
Dzięki szkoleniu:
- poznasz moc słów, które przełamują opór i trudne emocje
- poznasz techniki utrzymywania kontroli nad rozmową
- unikniesz sytuacji, w której rozmówca będzie próbował Tobą manipulować
- dowiesz się, jak budować atmosferę wzajemnego zrozumienia i akceptacji
- nauczysz się, jak przekazywać trudne informacje, aby Twoje intencje były dobrze odebrane i zrozumiane
- przećwiczysz scenariusze prowadzenia różnych typów trudnych rozmów
- zwiększysz swoją skuteczność osobistą we współpracy z różnymi typami pracowników
Pracownicy na każdym szczeblu, których praca zależy od skutecznego osiągania celów we współpracy z innymi osobami.
Program szkolenia
Przygotowanie do trudnej sytuacji
- Rozumienie trudnej sytuacji kluczem do porozumienia z drugą osobą i przeciwdziałaniu manipulacjom
- Standardy zachowania podczas trudnych rozmów – mowa ciała, gry statusowe
- Utrzymywanie zdrowych relacji i budowanie właściwych granic w pracy
Trening skuteczności osobistej w krytycznych sytuacjach
- Budowanie skutecznych komunikatów – słowa klucze i „wytrychy”, odblokowujące „zamknięte drzwi”
- Zadawanie odpowiednich pytań w „ramie rozwiązania”, zamiast problemu – budowanie odpowiedzialności za rezultat u innych osób
- Zasady angażowania współpracowników w pracę, minimalizujące pojawienie się niezrozumienia i oporu – najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu w praktyce
- Rozładowywanie napięcia i łagodzenie emocji własnych oraz u rozmówcy – trening umiejętności
Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy
- Reakcja asertywna na tzw. duże kwantyfikatory – „Ty zawsze...”, „Ty nigdy...”
- Uwalnianie się od manipulacji, plotek i krytyki w formie aluzji
- Radzenie sobie z krytyką i atakiem personalnym – szybkie reakcje w zaskakujących okolicznościach
Idealna struktura i gotowe scenariusze dla trudnych rozmów
- Elementy kontraktowania w sytuacji trudnej rozmowy – jak wprowadzić zasady sprzyjające osiągnięciu porozumienia
- Informacja zwrotna na temat przebiegu i wyników w pracy – przekazywanie trudnych informacji
- Jak rozmawiać, kiedy pracownik przychodzi z pretensjami i roszczeniami
- Trening umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji z przykładów uczestników szkolenia
Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Czas trwania
10.00-16.00
Prelegenci
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.95% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 4.95% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 4.95% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 4.95% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607