Trening skuteczności osobistej – jak osiągać cele w trudnych sytuacjach

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu nabycie kompetencji w zakresie skutecznego osiągania celów w trudnych sytuacjach we współpracy z podwładnymi, przełożonymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • przećwiczenie praktycznych technik radzenia sobie z bierną agresją, manipulacją i unikaniem odpowiedzialności przez współpracowników na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej,
  • skuteczniejsze działanie w obliczu oporu i niechęci do współpracy u innych osób,
  • wzmocnienie skuteczności osobistej w zakresie profesjonalnego reagowania na trudne sytuacje związane z emocjami innych osób.

Dzięki szkoleniu:

  • poznasz moc słów, które przełamują opór i trudne emocje
  • poznasz techniki utrzymywania kontroli nad rozmową
  • unikniesz sytuacji, w której rozmówca będzie próbował Tobą manipulować
  • dowiesz się, jak budować atmosferę wzajemnego zrozumienia i akceptacji
  • nauczysz się, jak przekazywać trudne informacje, aby Twoje intencje były dobrze odebrane i zrozumiane
  • przećwiczysz scenariusze prowadzenia różnych typów trudnych rozmów
  • zwiększysz swoją skuteczność osobistą we współpracy z różnymi typami pracowników
Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy na każdym szczeblu, których praca zależy od skutecznego osiągania celów we współpracy z innymi osobami.

Program szkolenia

Przygotowanie do trudnej sytuacji

  • Rozumienie trudnej sytuacji kluczem do porozumienia z drugą osobą i przeciwdziałaniu manipulacjom
  • Standardy zachowania podczas trudnych rozmów – mowa ciała, gry statusowe
  • Utrzymywanie zdrowych relacji i budowanie właściwych granic w pracy

Trening skuteczności osobistej w krytycznych sytuacjach

  • Budowanie skutecznych komunikatów – słowa klucze i „wytrychy”, odblokowujące „zamknięte drzwi”
  • Zadawanie odpowiednich pytań w „ramie rozwiązania”, zamiast problemu – budowanie odpowiedzialności za rezultat u innych osób
  • Zasady angażowania współpracowników w pracę, minimalizujące pojawienie się niezrozumienia i oporu – najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu w praktyce
  • Rozładowywanie napięcia i łagodzenie emocji własnych oraz u rozmówcy – trening umiejętności

Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy

  • Reakcja asertywna na tzw. duże kwantyfikatory – „Ty zawsze...”, „Ty nigdy...”
  • Uwalnianie się od manipulacji, plotek i krytyki w formie aluzji
  • Radzenie sobie z krytyką i atakiem personalnym – szybkie reakcje w zaskakujących okolicznościach

Idealna struktura i gotowe scenariusze dla trudnych rozmów

  • Elementy kontraktowania w sytuacji trudnej rozmowy – jak wprowadzić zasady sprzyjające osiągnięciu porozumienia
  • Informacja zwrotna na temat przebiegu i wyników w pracy – przekazywanie trudnych informacji
  • Jak rozmawiać, kiedy pracownik przychodzi z pretensjami i roszczeniami
  • Trening umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji z przykładów uczestników szkolenia

Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.

Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.

Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis),  kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.

Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:

  • radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
  • rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
  • motywowania i wzmacniania zaangażowania,
  • standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
  • przywództwa i budowania autorytetu lidera,
  • identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.

Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 040
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.95% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.95% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 4.95% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 4.95% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!