Trudne rozmowy z pracownikami - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

O szkoleniu

Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić z wymagającymi rozmowami z pracownikami.

  • Jeśli chcesz wiedzieć jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji... 
  • Jeśli chcesz być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...
  • Jeśli chcesz wiedzieć jak  prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do  pracy…

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!

 

Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować. 

To nie jest łatwe zadanie.

Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.

Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.

 

Pokażemy techniki pracy i dostajesz gotowe narzędzia do:

  • komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
  • przekazywania trudnych informacji
  • ustalania celów i kierunków działania, by pracownicy jasno wiedzieli czego od nich oczekujesz i jakie są ich zadania
  • radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich  oczekiwań i wymagań
  • prowadzenia rozmowy motywującej  dając wzmocnienie i satysfakcję
  • prowadzenia rozmowy oceniającej i i skutecznej motywacji dzięki rozmowie

 

Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.

W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.

Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści

  • pokazanie technik komunikacji z pracownikami, aby współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
  • uświadomienie uczestnikom jak ich postawa i sposób komunikacji wpływa na zespół i pracowników
  • dowiesz się jak mówić, by zbudować taką relację z pracownikami, by pracowali efektywniej
  • poznasz techniki radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
  • dowiesz się jak dyscyplinować pracowników
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Program szkolenia

SZEF, MENEDŻER, KIEROWNIK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ FIRMY

  • Autodiagnoza - kim jestem?
  • Modele nowoczesnego przywództwa
  • Budowanie „Marki” przywódcy

NARZĘDZIA PRACY SZEFA/KIEROWNIKA:

  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Zasady udzielania kar i nagród
  • Jak stworzyć jasne zasady współpracy i komunikacji?

KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI

  • Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
  • Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.

ROZMOWY Z PODWŁADNYM

  • Udzielanie informacji zwrotnej - modele
  • Pochwała – docenienie wysiłków i efektów
  • Rozliczanie oraz egzekwowanie zadań
  • Zasada stopniowania reakcji – rozmowa korygująca, ostrzegawcza i informująca o podjęciu sankcji
  • Informacja zwrotna z obszarów natury „osobistej”

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI. Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów

  • Udzielanie nagany
  • Rozmowa zwalniająca
  • Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  • Rozmowa dyscyplinująca
  • Rozmowa upominając i oceniająca
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca
  • Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szawa Conference Sp. z o.o.

02-231 Warszawa

Jutrzenki 177

woj. mazowieckie

Szawa Conference Sp. z o.o.

Warszawa

Jutrzenki 137

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 190
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie )
Dostępne zniżki:
  • 18.26% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 18.26% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 18.26% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 18.26% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!