O szkoleniu
Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić z wymagającymi rozmowami z pracownikami.
- Jeśli chcesz wiedzieć jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji...
- Jeśli chcesz być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...
- Jeśli chcesz wiedzieć jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy…
… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!
Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować.
To nie jest łatwe zadanie.
Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.
Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.
Pokażemy techniki pracy i dostajesz gotowe narzędzia do:
- komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
- przekazywania trudnych informacji
- ustalania celów i kierunków działania, by pracownicy jasno wiedzieli czego od nich oczekujesz i jakie są ich zadania
- radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
- prowadzenia rozmowy motywującej dając wzmocnienie i satysfakcję
- prowadzenia rozmowy oceniającej i i skutecznej motywacji dzięki rozmowie
Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.
W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.
Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie.
Korzyści
- pokazanie technik komunikacji z pracownikami, aby współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
- uświadomienie uczestnikom jak ich postawa i sposób komunikacji wpływa na zespół i pracowników
- dowiesz się jak mówić, by zbudować taką relację z pracownikami, by pracowali efektywniej
- poznasz techniki radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
- dowiesz się jak dyscyplinować pracowników
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Program szkolenia
SZEF, MENEDŻER, KIEROWNIK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ FIRMY
- Autodiagnoza - kim jestem?
- Modele nowoczesnego przywództwa
- Budowanie „Marki” przywódcy
NARZĘDZIA PRACY SZEFA/KIEROWNIKA:
- Skuteczne przekazywanie poleceń.
- Zasady udzielania kar i nagród
- Jak stworzyć jasne zasady współpracy i komunikacji?
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI
- Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
- Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
ROZMOWY Z PODWŁADNYM
- Udzielanie informacji zwrotnej - modele
- Pochwała – docenienie wysiłków i efektów
- Rozliczanie oraz egzekwowanie zadań
- Zasada stopniowania reakcji – rozmowa korygująca, ostrzegawcza i informująca o podjęciu sankcji
- Informacja zwrotna z obszarów natury „osobistej”
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI. Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
- Udzielanie nagany
- Rozmowa zwalniająca
- Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
- Rozmowa dyscyplinująca
- Rozmowa upominając i oceniająca
- Rozmowa monitorująca i podsumowująca
- Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 190 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
