O szkoleniu
Czasem klientowi puszczają nerwy i rzuca przekleństwami, innym razem kontrahent chce zakończyć współpracę i przejść do konkurencji - właśnie takie trudne sytuacje omawiamy na tym szkoleniu. Poznasz rekomendacje i techniki, które pozwolą Ci lepiej radzić sobie, gdy relacje z klientem dosłownie wiszą na włosku.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy i pracownicy BOK, którzy:
- mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
- mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
- zajmują się obsługą reklamacji i miękką windykacją
- chcą wiedzieć czym jest asertywność i jak za jej pomocą reagować w sytuacjach trudnych
Program szkolenia
Moduł 1. Trudny klient - wprowadzenie do tematu
- Kim jest „trudny klient"?
- Potrzeby zakupowe i potrzeby okołozakupowe - dlaczego klienci denerwują się na swoich dostawców/ usługodawców
- Błędy organizacyjne, psychologiczne i komunikacyjne - na czym firmy najczęściej potykają się
Moduł 2. Trudne sytuacje na linii klient – firma
- Trudna sytuacja - perspektywa klienta i perspektywa firmy
- Emocje, przekleństwa, furia, groźby... dlaczego nawet kulturalni ludzie czasem tracą kontrolę
- Rozmowa z „trudnym klientem” – silne i słabe reakcje na wzburzenie emocjonalne klienta
- Techniki radzenia sobie z klientem wyrażającym niezadowolenie z poziomu obsługi lub zakupionego produktu
- Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych reklamacji
- Dobre praktyki w zakresie przyjmowania nieuzasadnionych reklamacji
- Radzenie sobie ze stresem i z własnymi emocjami w trakcie trudnej sytuacji
- Kiedy opadną emocje – co możesz zrobić, aby odbudować nadwyrężone relacje z klientem
Moduł 3. Działania retencyjne (utrzymaniowe) – dobre praktyki
- Co niszczy pozytywne relacje – kiedy i dlaczego klienci odchodzą od dotychczasowych dostawców
- Strategia retencji (utrzymania klienta) – o kogo, jak i kiedy warto walczyć
- Schemat rozmowy z klientem gotowym do odejścia
- Schemat rozmowy z klientem już utraconym
Moduł 4. Miękka windykacja należności
- Zaległości w płatnościach, a dalsze utrzymanie współpracy z klientem – charakterystyka problemu
- Schemat rozmowy windykacyjnej
- Kontakt telefoniczny z klientem – kluczowe zagadnienia w kontekście prowadzenia rozmów windykacyjnych
Czas trwania
9:00-16:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339