O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online na temat tworzenia kreatywnych reklam. Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych oraz poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.
Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług
Szkolenie skierowane do:
- działu marketignu i promocji
- twórców reklam
- copywriterów
- wszyscy zainteresowani tematem
Program szkolenia
- Daj znać o... sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
- Kreatywność? Aaale o co chodzi?
- Kim jest Twoja marka?
- Kreatywność w reklamie
- Z rękawa? – czyli źródła kreatywności
- Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
- Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
- Reklamuj idee, a nie rzeczy
- Obraz – zilustruj idee, wartości
- Symbolika – wyraź to znakiem
- Twórcze łączenie
- Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
- Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie
- Jak zamienić cechy na korzyści
- Metafora
- Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy
- Słowo, słowo, słowo
- Obraz - zilustruj idee, wartości
Czas trwania
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 4% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 700 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
