Szkolenie

Twórz kreatywne reklamy

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie online na temat tworzenia kreatywnych reklam. Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych oraz poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do:

  • działu marketignu i promocji
  • twórców reklam
  • copywriterów
  • wszyscy zainteresowani tematem

Program szkolenia

  1. Daj znać o... sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
  2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?
  3. Kim jest Twoja marka?
  4. Kreatywność w reklamie
  5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności
  6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
  7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
  8. Reklamuj idee, a nie rzeczy
  9. Obraz – zilustruj idee, wartości
  10. Symbolika – wyraź to znakiem
  11. Twórcze łączenie
  12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
  13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie
  14. Jak zamienić cechy na korzyści
  15. Metafora
  16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy
  17. Słowo, słowo, słowo
  18. Obraz - zilustruj idee, wartości

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.

Gdzie i kiedy

Online 27 - 28 września 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
790 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu. Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!