Udzielanie informacji zwrotnej

O szkoleniu

Szkolenie otwarte „Udzielanie informacji zwrotnej” ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie udzielania rzeczowej informacji zwrotnej i konstruktywnych komunikatów dotyczących przyszłych działań. Uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania wspierających rozmów, budowania zaangażowania i kultury współpracy oraz dowiedzą się jak podnosić efektywność zespołowych działań. Zwiększą także świadomość mechanizmów warunkujących motywację wewnętrzną oraz usprawnią umiejętność udzielania i otrzymywania konstruktywnych informacji zwrotnych, ze szczególnym uwzględnieniem doceniania pracy innych i adekwatnego wyrażania uznania. Ponadto nauczą się słuchać bez wydawania osądów, reagować z odpowiednim wyprzedzeniem i dawać inspirujący – a nie blokujący – feedback.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Kto powinien wziąć udział?

Menadżerowie, kierownicy, liderzy

Program szkolenia

  1. Fundamenty rozwoju
  • Psychologiczne aspekty działania umysłu
  • Definiowanie kompetencji
  • Krzywa rozwoju a rozwój kompetencji
  • Feedback jako narzędzie rozwijające (siebie i innych)
  1. Feedback a krytyka
  • Dlaczego ludzie nie lubią krytyki?
  • Trduność przyjmowania informacji zwrotnej – psychologiczne i socjologiczne aspekty
  • Czym jest feedback w kontekście krytyki, a czym nie jest?
  • Motywowanie i uzasadnienie – klucze do drugiego człowieka
  • „Dlaczego?” a feedback
  1. Otoczenie informacji zwrotnej
  • Przyjmowanie informacji zwrotnej – kto „nadaje się” do przyjmowania feedbacku?
  • Środowiskowe kryteria informacji zwrotnej
  • Postawa i charakterystyka osoby udzielającej feedbacku
  1. Typu informacji zwrotnej
  • Rodzaje osobowości a modele feedbacku
  • Model „kanapki”
  • Model FUKO
  • Model ZPK
  • Model Pendletona
  • Pięciostopniowy model informacji zwrotnej
  1. Informacja zwrotna nastawiona na przyszłość – feedforward
  • Czym różni się feedforward od feedbacku?
  • Charakterystyka i trening feedforward
  • Przejrzysta i relacyjna komunikacja - zbliża do potrzeb obu stron, nastawia na działanie
  • Doprecyzowanie oczekiwań, za które możemy wziąć odpowiedzialność
  1. Konstruktywna informacja zwrotna, która wspiera pracowników
  • Feedback a zmiana
  • Poszerzona informacja zwrotna, która kształtuje zmianę
  • Zmiana zachowań poprzez feedback
  1. Trening udzielania feedbacku
  • Ćwiczenia z różnymi modelami
  • Scenki rodzajowe – nagrywane przed kamerą
  • Praca w grupach
  • Sesja Q&A

Czas trwania

2 dni (2x6h)

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Certes Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Pszenickiego 5
  • Kod pocztowy: 00-707
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5213445303

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa, Polska Pszenickiego 5

Organizator

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa, Polska
Pszenickiego 5
woj. mazowieckie
Certes sp. Z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą świadczącą usługi z zakresu szkoleń, również dofinansowywanych przez unię europejską, coachingu oraz organizacji imprez integracyjnych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Słowo "Certes" ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!