O szkoleniu
Szkolenie otwarte „Udzielanie informacji zwrotnej” ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie udzielania rzeczowej informacji zwrotnej i konstruktywnych komunikatów dotyczących przyszłych działań. Uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania wspierających rozmów, budowania zaangażowania i kultury współpracy oraz dowiedzą się jak podnosić efektywność zespołowych działań. Zwiększą także świadomość mechanizmów warunkujących motywację wewnętrzną oraz usprawnią umiejętność udzielania i otrzymywania konstruktywnych informacji zwrotnych, ze szczególnym uwzględnieniem doceniania pracy innych i adekwatnego wyrażania uznania. Ponadto nauczą się słuchać bez wydawania osądów, reagować z odpowiednim wyprzedzeniem i dawać inspirujący – a nie blokujący – feedback.
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Menadżerowie, kierownicy, liderzy
Program szkolenia
Fundamenty rozwoju
- Psychologiczne aspekty działania umysłu
- Definiowanie kompetencji
- Krzywa rozwoju a rozwój kompetencji
- Feedback jako narzędzie rozwijające (siebie i innych)
Feedback a krytyka
- Dlaczego ludzie nie lubią krytyki?
- Trduność przyjmowania informacji zwrotnej – psychologiczne i socjologiczne aspekty
- Czym jest feedback w kontekście krytyki, a czym nie jest?
- Motywowanie i uzasadnienie – klucze do drugiego człowieka
- „Dlaczego?” a feedback
Otoczenie informacji zwrotnej
- Przyjmowanie informacji zwrotnej – kto „nadaje się” do przyjmowania feedbacku?
- Środowiskowe kryteria informacji zwrotnej
- Postawa i charakterystyka osoby udzielającej feedbacku
Typu informacji zwrotnej
- Rodzaje osobowości a modele feedbacku
- Model „kanapki”
- Model FUKO
- Model ZPK
- Model Pendletona
- Pięciostopniowy model informacji zwrotnej
Informacja zwrotna nastawiona na przyszłość – feedforward
- Czym różni się feedforward od feedbacku?
- Charakterystyka i trening feedforward
- Przejrzysta i relacyjna komunikacja - zbliża do potrzeb obu stron, nastawia na działanie
- Doprecyzowanie oczekiwań, za które możemy wziąć odpowiedzialność
Konstruktywna informacja zwrotna, która wspiera pracowników
- Feedback a zmiana
- Poszerzona informacja zwrotna, która kształtuje zmianę
- Zmiana zachowań poprzez feedback
Trening udzielania feedbacku
- Ćwiczenia z różnymi modelami
- Scenki rodzajowe – nagrywane przed kamerą
- Praca w grupach
- Sesja Q&A
Czas trwania
2 dni (2x6h)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Certes Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Pszenickiego 5
- Kod pocztowy: 00-707
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5213445303