VII Forum Działów Administracji

O szkoleniu

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne funkcjonowanie działu administracji przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Dyrektor Administracyjny to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki i standardy pracy.

Zapraszamy do udziału w VII Forum Działów Administracji, corocznego spotkania Dyrektorów i Menedżerów Administracyjnych w firmach. Tematyka, która będzie przedstawiana podczas VII edycji Forum to odpowiedź na potrzeby rozwoju wiedzy praktycznej w szerokim spektrum działań, które na co dzień Państwo realizują.

VII edycja forum to nowe tematy i nowi eksperci – praktycy z wiodących firm.

Zagadnienia jakie przygotowaliśmy są zróżnicowane, dlatego mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie wśród nich rozwiązania, najbardziej odpowiadające potrzebom swojej organizacji.

Podczas Forum m.in.:


Etyka monitorowania pracowników
Sztuka negocjacji w administracji
Zwinność w dziale administracji
Strategie generowania oszczędności zakupowych w dziale administracji
Komunikacja z roszczeniowym pracownikiem
Tajemnica przedsiębiorstwa w firmie
Well – being w praktyce firmy
Hot desk w biurze
Organizacja czasu pracy w dziale administracji
Kto powinien wziąć udział?
Dyrektorów Administracyjnych
Kierowników Działu Administracji
Kierowników Biura
Członków i Asystentów Biura Zarządu
Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach

Program szkolenia

DZIEŃ I KONFERENCJI

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja

10.00 – 11.00 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW

Monitoring w miejscu pracy (wizyjny, monitoring poczty elektronicznej, inne formy monitoringu);
Przesłanki dopuszczalności monitoringu w miejscu pracy;
Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników;
Zmiany w Kodeksie Pracy – prawidłowe wdrażanie monitoringu;
Studium przypadku – ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu;
Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności;
Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników – warstwowanie informacji;
Ocena poszczególnych przypadków stosowania monitoringu w świetle decyzji i wytycznych organów ochrony danych z innych państw UE.
Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego

11.00 – 11.15 przerwa

11.15 – 12.45 SZTUKA NEGOCJACJI

„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”

Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
Negocjacje i wakacje
Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator

12.45 – 13.45 obiad

13.45 – 14. 30 AGILE — ZWINNOŚĆ W DZIALE ADMINISTRACJI, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM

Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA
Ewa Błaszczak — mentor liderów i zespołów

14.45 – 15.30 STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ZAKUPOWYCH W DZIALE ADMINISTRACJI

Gdzie szukać oszczędności?
Dostawcy jako źródło oszczędności czy wartości?
Jak współpracować z działem zakupów i budować zdrowe relacje
Jacek Jarmuszczak — doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności

15.30 – 15.45 przerwa

15.45– 16.45 ORGANIZACJA CZASU PRACY W DZIALE ADMINISTRACJI

Co to są sprawy ważne? Postarajmy się stworzyć wspólnie definicję
Co to są sprawy pilne?
Jaki typ spraw - powinno się robić/załatwiać najpierw? Co w drugiej kolejności? A co w trzeciej? Czego w ogóle nie powinno się robić Waszym zdaniem?
Jak i czy ustaliłeś/aś hierarchię celów, które masz zrealizować w dniu dzisiejszym?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) jest niepotrzebne?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) inni mogliby zrobić lepiej (szybciej/bardziej efektywnie)?
Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Czy są to Twoje najważniejsze zadania?
Na co poświęcasz zbyt mało czasu?
Podaj przyczyny Twych problemów z czasem?
W jaki sposób mógłbyś/abyś zorganizować swój czas bardziej efektywnie?
Adam Górecki — praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant.

ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI


II DZIEŃ KONFERENCJI

08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja

09.00-10.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ

Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy
Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie
Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji
Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska — radca prawny, partner

10.30 – 10.15 przerwa

10.15 – 11.00 WELL – BEING W TWOJEJ ORGANIZACJI

Czym jest wellbeing w organizacji? Model wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
Po co wellbeing w organizacji, czyli co można osiągnąć? wykorzystując wellbeing w organizacji?
Metoda 3 kroków, jak skutecznie wdrożyć wellbeing w organizacji?
Praktyczne przykłady wdrożeniowe z rynku polskiego.
Agata Pelc — Well-Being Expert

11.00 - 11 .45 TECHNIKI KOMUNIKACJI Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM

Poznaj 4 style komunikacji.
W jaki sposób określić przyczynę roszczeniowości pracownika?.
Jak komunikować się wskazując na kluczowe potrzeby pracownika?
Jak budować zespoły, aby uniknąć roszczeniowości pracowników?
Jak prowadzić rekrutację i ocenę, aby zbudować współpracę i zapobiegać roszczeniowej postawie?
Olga Szyszka — Doradca HR, trener biznesu, coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem

11.45 – 12.00 przerwa

12.00 – 12.45 ZASTOSOWANIE STRATEGII WORKPLACE W PRAKTYCE

Kiedy warto stosować strategie workplace, a kiedy tylko jej elementy?
Jak w praktyce skorzystać z doradztwa oraz co zrobić w ramach własnej firmy?
Jakie elementy w planowaniu biura i procesach administracyjnych się sprawdzają, a jakie tylko w określonych okolicznościach biznesowych?
Jak budować business case dla swojego Zarządu, co warto uzyskać od Zarządu?
Marta Domaradzka — specjalista ds. budowy i wdrażania strategii workplace oraz zarządzania procesami operacyjnymi w dużych firmach.

12.45 – 13.45 obiad

13.45 – 15.00 PODSUMOWANIE ROKU OBOWIĄZYWANIA RODO W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW ADMINISTRACJI

Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
Współpraca pomiędzy pracownikami a osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie standardów RODO
Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
mec. Łukasz Pietruk — radca prawny, ekspert w zakresie ochrony danych osobowych

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Czas trwania

9-17

Prelegenci

https://www.langas.pl/szkolenie/421/vii_forum_dzialow_administracji

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
23% VAT
1 970
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!