Szkolenie: VII Forum Działów Administracji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/vii-forum-dzialow-administracji-71439-id608

Informacje o szkoleniu

  • VII Forum Działów Administracji


    ID szkolenia: 71439
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 7.10.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9-17
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne funkcjonowanie działu administracji przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Dyrektor Administracyjny to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki i standardy pracy.

Zapraszamy do udziału w VII Forum Działów Administracji, corocznego spotkania Dyrektorów i Menedżerów Administracyjnych w firmach. Tematyka, która będzie przedstawiana podczas VII edycji Forum to odpowiedź na potrzeby rozwoju wiedzy praktycznej w szerokim spektrum działań, które na co dzień Państwo realizują.

VII edycja forum to nowe tematy i nowi eksperci – praktycy z wiodących firm.

Zagadnienia jakie przygotowaliśmy są zróżnicowane, dlatego mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie wśród nich rozwiązania, najbardziej odpowiadające potrzebom swojej organizacji.

Podczas Forum m.in.:


Etyka monitorowania pracowników
Sztuka negocjacji w administracji
Zwinność w dziale administracji
Strategie generowania oszczędności zakupowych w dziale administracji
Komunikacja z roszczeniowym pracownikiem
Tajemnica przedsiębiorstwa w firmie
Well – being w praktyce firmy
Hot desk w biurze
Organizacja czasu pracy w dziale administracji

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów Administracyjnych
Kierowników Działu Administracji
Kierowników Biura
Członków i Asystentów Biura Zarządu
Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach

Program szkolenia:

DZIEŃ I KONFERENCJI

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja

10.00 – 11.00 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW

Monitoring w miejscu pracy (wizyjny, monitoring poczty elektronicznej, inne formy monitoringu);
Przesłanki dopuszczalności monitoringu w miejscu pracy;
Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników;
Zmiany w Kodeksie Pracy – prawidłowe wdrażanie monitoringu;
Studium przypadku – ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu;
Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności;
Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników – warstwowanie informacji;
Ocena poszczególnych przypadków stosowania monitoringu w świetle decyzji i wytycznych organów ochrony danych z innych państw UE.
Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego

11.00 – 11.15 przerwa

11.15 – 12.45 SZTUKA NEGOCJACJI

„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”

Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
Negocjacje i wakacje
Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator

12.45 – 13.45 obiad

13.45 – 14. 30 AGILE — ZWINNOŚĆ W DZIALE ADMINISTRACJI, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM

Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA
Ewa Błaszczak — mentor liderów i zespołów

14.45 – 15.30 STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ZAKUPOWYCH W DZIALE ADMINISTRACJI

Gdzie szukać oszczędności?
Dostawcy jako źródło oszczędności czy wartości?
Jak współpracować z działem zakupów i budować zdrowe relacje
Jacek Jarmuszczak — doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności

15.30 – 15.45 przerwa

15.45– 16.45 ORGANIZACJA CZASU PRACY W DZIALE ADMINISTRACJI

Co to są sprawy ważne? Postarajmy się stworzyć wspólnie definicję
Co to są sprawy pilne?
Jaki typ spraw - powinno się robić/załatwiać najpierw? Co w drugiej kolejności? A co w trzeciej? Czego w ogóle nie powinno się robić Waszym zdaniem?
Jak i czy ustaliłeś/aś hierarchię celów, które masz zrealizować w dniu dzisiejszym?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) jest niepotrzebne?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) inni mogliby zrobić lepiej (szybciej/bardziej efektywnie)?
Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Czy są to Twoje najważniejsze zadania?
Na co poświęcasz zbyt mało czasu?
Podaj przyczyny Twych problemów z czasem?
W jaki sposób mógłbyś/abyś zorganizować swój czas bardziej efektywnie?
Adam Górecki — praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant.

ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI


II DZIEŃ KONFERENCJI

08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja

09.00-10.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ

Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy
Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie
Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji
Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska — radca prawny, partner

10.30 – 10.15 przerwa

10.15 – 11.00 WELL – BEING W TWOJEJ ORGANIZACJI

Czym jest wellbeing w organizacji? Model wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
Po co wellbeing w organizacji, czyli co można osiągnąć? wykorzystując wellbeing w organizacji?
Metoda 3 kroków, jak skutecznie wdrożyć wellbeing w organizacji?
Praktyczne przykłady wdrożeniowe z rynku polskiego.
Agata Pelc — Well-Being Expert

11.00 - 11 .45 TECHNIKI KOMUNIKACJI Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM

Poznaj 4 style komunikacji.
W jaki sposób określić przyczynę roszczeniowości pracownika?.
Jak komunikować się wskazując na kluczowe potrzeby pracownika?
Jak budować zespoły, aby uniknąć roszczeniowości pracowników?
Jak prowadzić rekrutację i ocenę, aby zbudować współpracę i zapobiegać roszczeniowej postawie?
Olga Szyszka — Doradca HR, trener biznesu, coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem

11.45 – 12.00 przerwa

12.00 – 12.45 ZASTOSOWANIE STRATEGII WORKPLACE W PRAKTYCE

Kiedy warto stosować strategie workplace, a kiedy tylko jej elementy?
Jak w praktyce skorzystać z doradztwa oraz co zrobić w ramach własnej firmy?
Jakie elementy w planowaniu biura i procesach administracyjnych się sprawdzają, a jakie tylko w określonych okolicznościach biznesowych?
Jak budować business case dla swojego Zarządu, co warto uzyskać od Zarządu?
Marta Domaradzka — specjalista ds. budowy i wdrażania strategii workplace oraz zarządzania procesami operacyjnymi w dużych firmach.

12.45 – 13.45 obiad

13.45 – 15.00 PODSUMOWANIE ROKU OBOWIĄZYWANIA RODO W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW ADMINISTRACJI

Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
Współpraca pomiędzy pracownikami a osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie standardów RODO
Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
mec. Łukasz Pietruk — radca prawny, ekspert w zakresie ochrony danych osobowych

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Informacje o prelegentach:

https://www.langas.pl/szkolenie/421/vii_forum_dzialow_administracji

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1970 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: VII Forum Działów Administracji