O szkoleniu
Szanowni Państwo!
Z badań wynika, że profesjonalne funkcjonowanie działu administracji przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Dyrektor Administracyjny to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki i standardy pracy.
Zapraszamy do udziału w VII Forum Działów Administracji, corocznego spotkania Dyrektorów i Menedżerów Administracyjnych w firmach. Tematyka, która będzie przedstawiana podczas VII edycji Forum to odpowiedź na potrzeby rozwoju wiedzy praktycznej w szerokim spektrum działań, które na co dzień Państwo realizują.
VII edycja forum to nowe tematy i nowi eksperci – praktycy z wiodących firm.
Zagadnienia jakie przygotowaliśmy są zróżnicowane, dlatego mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie wśród nich rozwiązania, najbardziej odpowiadające potrzebom swojej organizacji.
Podczas Forum m.in.:
Etyka monitorowania pracowników
Sztuka negocjacji w administracji
Zwinność w dziale administracji
Strategie generowania oszczędności zakupowych w dziale administracji
Komunikacja z roszczeniowym pracownikiem
Tajemnica przedsiębiorstwa w firmie
Well – being w praktyce firmy
Hot desk w biurze
Organizacja czasu pracy w dziale administracji
Z badań wynika, że profesjonalne funkcjonowanie działu administracji przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Dyrektor Administracyjny to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki i standardy pracy.
Zapraszamy do udziału w VII Forum Działów Administracji, corocznego spotkania Dyrektorów i Menedżerów Administracyjnych w firmach. Tematyka, która będzie przedstawiana podczas VII edycji Forum to odpowiedź na potrzeby rozwoju wiedzy praktycznej w szerokim spektrum działań, które na co dzień Państwo realizują.
VII edycja forum to nowe tematy i nowi eksperci – praktycy z wiodących firm.
Zagadnienia jakie przygotowaliśmy są zróżnicowane, dlatego mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie wśród nich rozwiązania, najbardziej odpowiadające potrzebom swojej organizacji.
Podczas Forum m.in.:
Etyka monitorowania pracowników
Sztuka negocjacji w administracji
Zwinność w dziale administracji
Strategie generowania oszczędności zakupowych w dziale administracji
Komunikacja z roszczeniowym pracownikiem
Tajemnica przedsiębiorstwa w firmie
Well – being w praktyce firmy
Hot desk w biurze
Organizacja czasu pracy w dziale administracji
Kto powinien wziąć udział?
Dyrektorów Administracyjnych
Kierowników Działu Administracji
Kierowników Biura
Członków i Asystentów Biura Zarządu
Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach
Kierowników Działu Administracji
Kierowników Biura
Członków i Asystentów Biura Zarządu
Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach
Program szkolenia
DZIEŃ I KONFERENCJI
09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja
10.00 – 11.00 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW
Monitoring w miejscu pracy (wizyjny, monitoring poczty elektronicznej, inne formy monitoringu);
Przesłanki dopuszczalności monitoringu w miejscu pracy;
Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników;
Zmiany w Kodeksie Pracy – prawidłowe wdrażanie monitoringu;
Studium przypadku – ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu;
Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności;
Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników – warstwowanie informacji;
Ocena poszczególnych przypadków stosowania monitoringu w świetle decyzji i wytycznych organów ochrony danych z innych państw UE.
Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego
11.00 – 11.15 przerwa
11.15 – 12.45 SZTUKA NEGOCJACJI
„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”
Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
Negocjacje i wakacje
Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator
12.45 – 13.45 obiad
13.45 – 14. 30 AGILE — ZWINNOŚĆ W DZIALE ADMINISTRACJI, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM
Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA
Ewa Błaszczak — mentor liderów i zespołów
14.45 – 15.30 STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ZAKUPOWYCH W DZIALE ADMINISTRACJI
Gdzie szukać oszczędności?
Dostawcy jako źródło oszczędności czy wartości?
Jak współpracować z działem zakupów i budować zdrowe relacje
Jacek Jarmuszczak — doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności
15.30 – 15.45 przerwa
15.45– 16.45 ORGANIZACJA CZASU PRACY W DZIALE ADMINISTRACJI
Co to są sprawy ważne? Postarajmy się stworzyć wspólnie definicję
Co to są sprawy pilne?
Jaki typ spraw - powinno się robić/załatwiać najpierw? Co w drugiej kolejności? A co w trzeciej? Czego w ogóle nie powinno się robić Waszym zdaniem?
Jak i czy ustaliłeś/aś hierarchię celów, które masz zrealizować w dniu dzisiejszym?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) jest niepotrzebne?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) inni mogliby zrobić lepiej (szybciej/bardziej efektywnie)?
Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Czy są to Twoje najważniejsze zadania?
Na co poświęcasz zbyt mało czasu?
Podaj przyczyny Twych problemów z czasem?
W jaki sposób mógłbyś/abyś zorganizować swój czas bardziej efektywnie?
Adam Górecki — praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant.
ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI
II DZIEŃ KONFERENCJI
08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja
09.00-10.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ
Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy
Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie
Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji
Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska — radca prawny, partner
10.30 – 10.15 przerwa
10.15 – 11.00 WELL – BEING W TWOJEJ ORGANIZACJI
Czym jest wellbeing w organizacji? Model wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
Po co wellbeing w organizacji, czyli co można osiągnąć? wykorzystując wellbeing w organizacji?
Metoda 3 kroków, jak skutecznie wdrożyć wellbeing w organizacji?
Praktyczne przykłady wdrożeniowe z rynku polskiego.
Agata Pelc — Well-Being Expert
11.00 - 11 .45 TECHNIKI KOMUNIKACJI Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM
Poznaj 4 style komunikacji.
W jaki sposób określić przyczynę roszczeniowości pracownika?.
Jak komunikować się wskazując na kluczowe potrzeby pracownika?
Jak budować zespoły, aby uniknąć roszczeniowości pracowników?
Jak prowadzić rekrutację i ocenę, aby zbudować współpracę i zapobiegać roszczeniowej postawie?
Olga Szyszka — Doradca HR, trener biznesu, coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem
11.45 – 12.00 przerwa
12.00 – 12.45 ZASTOSOWANIE STRATEGII WORKPLACE W PRAKTYCE
Kiedy warto stosować strategie workplace, a kiedy tylko jej elementy?
Jak w praktyce skorzystać z doradztwa oraz co zrobić w ramach własnej firmy?
Jakie elementy w planowaniu biura i procesach administracyjnych się sprawdzają, a jakie tylko w określonych okolicznościach biznesowych?
Jak budować business case dla swojego Zarządu, co warto uzyskać od Zarządu?
Marta Domaradzka — specjalista ds. budowy i wdrażania strategii workplace oraz zarządzania procesami operacyjnymi w dużych firmach.
12.45 – 13.45 obiad
13.45 – 15.00 PODSUMOWANIE ROKU OBOWIĄZYWANIA RODO W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW ADMINISTRACJI
Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
Współpraca pomiędzy pracownikami a osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie standardów RODO
Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
mec. Łukasz Pietruk — radca prawny, ekspert w zakresie ochrony danych osobowych
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja
10.00 – 11.00 TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW
Monitoring w miejscu pracy (wizyjny, monitoring poczty elektronicznej, inne formy monitoringu);
Przesłanki dopuszczalności monitoringu w miejscu pracy;
Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników;
Zmiany w Kodeksie Pracy – prawidłowe wdrażanie monitoringu;
Studium przypadku – ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu;
Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności;
Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników – warstwowanie informacji;
Ocena poszczególnych przypadków stosowania monitoringu w świetle decyzji i wytycznych organów ochrony danych z innych państw UE.
Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego
11.00 – 11.15 przerwa
11.15 – 12.45 SZTUKA NEGOCJACJI
„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”
Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
Negocjacje i wakacje
Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator
12.45 – 13.45 obiad
13.45 – 14. 30 AGILE — ZWINNOŚĆ W DZIALE ADMINISTRACJI, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM
Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA
Ewa Błaszczak — mentor liderów i zespołów
14.45 – 15.30 STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ZAKUPOWYCH W DZIALE ADMINISTRACJI
Gdzie szukać oszczędności?
Dostawcy jako źródło oszczędności czy wartości?
Jak współpracować z działem zakupów i budować zdrowe relacje
Jacek Jarmuszczak — doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności
15.30 – 15.45 przerwa
15.45– 16.45 ORGANIZACJA CZASU PRACY W DZIALE ADMINISTRACJI
Co to są sprawy ważne? Postarajmy się stworzyć wspólnie definicję
Co to są sprawy pilne?
Jaki typ spraw - powinno się robić/załatwiać najpierw? Co w drugiej kolejności? A co w trzeciej? Czego w ogóle nie powinno się robić Waszym zdaniem?
Jak i czy ustaliłeś/aś hierarchię celów, które masz zrealizować w dniu dzisiejszym?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) jest niepotrzebne?
Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) inni mogliby zrobić lepiej (szybciej/bardziej efektywnie)?
Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Czy są to Twoje najważniejsze zadania?
Na co poświęcasz zbyt mało czasu?
Podaj przyczyny Twych problemów z czasem?
W jaki sposób mógłbyś/abyś zorganizować swój czas bardziej efektywnie?
Adam Górecki — praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant.
ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI
II DZIEŃ KONFERENCJI
08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja
09.00-10.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ
Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy
Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
Dokumentacja pracownicza w firmie
Nowe terminy przechowywania
Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji
Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?
Monika Drab – Grotowska — radca prawny, partner
10.30 – 10.15 przerwa
10.15 – 11.00 WELL – BEING W TWOJEJ ORGANIZACJI
Czym jest wellbeing w organizacji? Model wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
Po co wellbeing w organizacji, czyli co można osiągnąć? wykorzystując wellbeing w organizacji?
Metoda 3 kroków, jak skutecznie wdrożyć wellbeing w organizacji?
Praktyczne przykłady wdrożeniowe z rynku polskiego.
Agata Pelc — Well-Being Expert
11.00 - 11 .45 TECHNIKI KOMUNIKACJI Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM
Poznaj 4 style komunikacji.
W jaki sposób określić przyczynę roszczeniowości pracownika?.
Jak komunikować się wskazując na kluczowe potrzeby pracownika?
Jak budować zespoły, aby uniknąć roszczeniowości pracowników?
Jak prowadzić rekrutację i ocenę, aby zbudować współpracę i zapobiegać roszczeniowej postawie?
Olga Szyszka — Doradca HR, trener biznesu, coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem
11.45 – 12.00 przerwa
12.00 – 12.45 ZASTOSOWANIE STRATEGII WORKPLACE W PRAKTYCE
Kiedy warto stosować strategie workplace, a kiedy tylko jej elementy?
Jak w praktyce skorzystać z doradztwa oraz co zrobić w ramach własnej firmy?
Jakie elementy w planowaniu biura i procesach administracyjnych się sprawdzają, a jakie tylko w określonych okolicznościach biznesowych?
Jak budować business case dla swojego Zarządu, co warto uzyskać od Zarządu?
Marta Domaradzka — specjalista ds. budowy i wdrażania strategii workplace oraz zarządzania procesami operacyjnymi w dużych firmach.
12.45 – 13.45 obiad
13.45 – 15.00 PODSUMOWANIE ROKU OBOWIĄZYWANIA RODO W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW ADMINISTRACJI
Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
Współpraca pomiędzy pracownikami a osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie standardów RODO
Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
mec. Łukasz Pietruk — radca prawny, ekspert w zakresie ochrony danych osobowych
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Czas trwania
9-17
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
23% VAT
1 970
zł
Cena zawiera:
- CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Organizator
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach